Mars 2021

Ja for du skal ha innsett av blasto du og? Da blir det vel 12 dpo etter en uke ja:) har lysrøt til å teste på samme tidspunkt selv, men må holde ut:p

Jepp :) Tror ikke jeg kommer til å klare å vente lenger enn 7 dager etter innsett, det har vært mer enn nok venting fra før!!!!!

Åh, jeg kjenner meg sånn igjen :( ❤ Jeg var så letta forrige runde når jeg endelig hadde kommet så langt at jeg satt i gynekologstolen og skulle få satt inn blasto. Jeg hadde holdt meg frisk, hadde ikke havnet i karantene, og alt hadde klaffet!!! Også blir det revet bort fra meg rett før innsett. Og nå er det SÅ mye som kan skje! Påske, korona, mutert virus... Jeg jobber i et veldig utsatt yrke og jeg er så redd for at jeg skal havne i karantene. Det er vanskelig nok å gjennomgå IVF, men IVF midt i en pandemi er et helt annet nivå av stress altså!!!! :banghead:

Når må du helst få mensen og el for at det skal klaffe med påsken?

Må ha mensen 15-18. Skal ha styrt syklus på alle eventuelle innsett.

Hvordan står det til med mars-gjengen? :)
Her ligger jeg rett ut etter uttak:wacky:
1. gangen var jeg i super form, men denne gangen kjennes det ut som jeg er banket opp fra innsiden :p håper at det er et godt tegn og at gullegget akkurat nå deler seg helt perfekt og at vi går helt i mål med baby denne gangen <3

Andre her som har blødd lenge under hormonstimulering ? Har brukt sprøyter i 6 dager, men har blødd i 8 dager. skal på kontroll idag! Håper jeg får vite hvortid det blir uttak da!

Hva gjør dere etter innsett? Sykemelding ? Jeg jobber i bhg, kan jeg løfte tungt etter innsett?

1. gangen var jeg i super form, men denne gangen kjennes det ut som jeg er banket opp fra innsiden :p håper at det er et godt tegn og at gullegget akkurat nå deler seg helt perfekt og at vi går helt i mål med baby denne gangen <3
Krysser fingrene for deg!! Spennende:)

Spennende!!! Hvordan gikk uttaket da? :D Har du fått satt inn også?

Andre her som har blødd lenge under hormonstimulering ? Har brukt sprøyter i 6 dager, men har blødd i 8 dager. skal på kontroll idag! Håper jeg får vite hvortid det blir uttak da!

Hva gjør dere etter innsett? Sykemelding ? Jeg jobber i bhg, kan jeg løfte tungt etter innsett?

Jeg jobber også i barnehage, og hadde ingen problemer med å være på jobb :) Jeg ble overstimulert, men kjente ingenting.

Jeg jobber også i barnehage, og hadde ingen problemer med å være på jobb :) Jeg ble overstimulert, men kjente ingenting.
Ok:) da går det nok fint!

Har vært på kontroll, de to største var 8 og 9 mm. Men fikk ikke vite noe om de andre. Hadde 8 stk. Er det normalt? Nå tok jeg kontroll her jeg bor og ikke hos Medicus
Så er livredd for at de ikke har erfaring med ivf. :arghh:
Er 9 mm lite på dag 6? Æh dette er så sykt slitsomt, stresser sånn med dette. Vil bare ha uttak og bli ferdig med det. Hehe

Ok:) da går det nok fint!

Har vært på kontroll, de to største var 8 og 9 mm. Men fikk ikke vite noe om de andre. Hadde 8 stk. Er det normalt? Nå tok jeg kontroll her jeg bor og ikke hos Medicus
Så er livredd for at de ikke har erfaring med ivf. :arghh:
Er 9 mm lite på dag 6? Æh dette er så sykt slitsomt, stresser sånn med dette. Vil bare ha uttak og bli ferdig med det. Hehe

Skjønner godt alle bekymringene!!! Det er noe av det verste med hele greia syns jeg. 9 mm på dag 6 syns jeg høres normalt ut :) Du har jo mange dager med stimulering igjen, så de har god tid til å vokse enda større :)

Hvordan står det til med mars-gjengen? :)

Her går det sakte men sikkert fremover. Har begynt å få menssmerter, noe jeg bruker å få rundt 7 dager før mensen. Så jeg håper at det stemmer nå også! Neste uke blir nervepirrende i forhold til om mensen kommer eller ikke.

Hvordan går det med deg og testetrangen da? :P

Back
Topp