Mars 2017

Det skulle ikke vært lov å vært så spennende og nærvepirrende dette opplegget her altså[emoji33] UL på UL og masse venting,masse kjenning etter symptomer nesten som om at jeg vil se at eggposene vokser[emoji85] Kan jo ikke være bra for [emoji178] vårt[emoji23] Jaja nå håper vi vel at det snart er vår tur dere og at mars blir en fin mnd[emoji4]

Haha, kjenner meg igjen ;) ikke lett å fokusere på så mye annet... Så bra at ting skjer. Du har UL i morgen? Kanskje det blir bestemt dato for uttak da :)
 
Det skulle ikke vært lov å vært så spennende og nærvepirrende dette opplegget her altså[emoji33] UL på UL og masse venting,masse kjenning etter symptomer nesten som om at jeg vil se at eggposene vokser[emoji85] Kan jo ikke være bra for [emoji178] vårt[emoji23] Jaja nå håper vi vel at det snart er vår tur dere og at mars blir en fin mnd[emoji4]

Uff ja enig, aaalt for mye venting og kjenne etter og tenking! Men nå er det snart vår tur! Håper på masse fine desemberbabyer ❤
 
Fader, det skjønner jeg! Dette går jo nesten ikke ann da :( syns det er rart de ikke gir litt ekstra østrogen da, men er jo sikkert en grunn?! Må bare håpe slimhinnen vokser seg fin innen UL på mandag da, krysser fingre!!

Noen som har opplevd at slimhinnen vokser på så kort tid da? Hvor mye/raskt vokser slimhinnen egentlig?
 
Starter på gonal-f i dag [emoji847] kontroll fredag om en uke, ikke lenge igjen nå
 
Da hopper jeg av her også da dem avslutta forsøket[emoji22] Var så og si ingenting som skjedde så dem vil ha nye blodprøver for å se amh verdien og kanskje jeg kan få høyere dose neste gang[emoji53] Nå er jeg lei men får trøste meg med treåringen min imens[emoji170] Lykke til alle sammen[emoji4]
 
Da hopper jeg av her også da dem avslutta forsøket[emoji22] Var så og si ingenting som skjedde så dem vil ha nye blodprøver for å se amh verdien og kanskje jeg kan få høyere dose neste gang[emoji53] Nå er jeg lei men får trøste meg med treåringen min imens[emoji170] Lykke til alle sammen[emoji4]

Så trist :( Godt du har en liten gullklump å trøste deg med-det hjelper!

Spennende med alle dere som er i gang nå, gleder meg til oppdateringer etter UL. Jeg har innsett av fryst blasto på tirsdag, om det overlever opptining. Krysser fingre for MANGE positive tester ila mars :)
 
Noen som har opplevd at slimhinnen vokser på så kort tid da? Hvor mye/raskt vokser slimhinnen egentlig?

Hos "normalt fertile" kvinner vokser den i snitt 1 mm i døgnet frem mot EL. Min vokste 1,25 mm på 3 døgn, å da sto jeg på høye doser østrogener...men jeg håper din vokser litt, sånn at forsøket ikke må avbrytes enda en gang...
 
Så trist :( Godt du har en liten gullklump å trøste deg med-det hjelper!

Spennende med alle dere som er i gang nå, gleder meg til oppdateringer etter UL. Jeg har innsett av fryst blasto på tirsdag, om det overlever opptining. Krysser fingre for MANGE positive tester ila mars :)

Ikke lenge til tirsdag nå! [emoji3] Blasto er ganske robuste så den overlever nok opptining tenker jeg. Lykke til! Dette blir spennende. Veldig gode sjanser med blasto altså [emoji1360]
 
Da er vi jo likt :-) Så morsomt! Skal på UL til onsdag [emoji178]

Gøy at vi ligger helt likt!
Dette er vel ditt første forsøk? Er nok derfor du har oftere kontroller enn meg. Håper eggene våre vokster seg store og gode til kontroll [emoji5][emoji92]

Utifra mine tidligere forsøk går jeg 11 dager på spray, 1 dag el-sprøyte, 1 dag fri, så er det uttaksdagen og innsett 2 dager senere. Dermed blir det uttak 23. mars og innsett 25. mars [emoji6]
Men det varierer jo og kan fort være forskjellig fra person til person.
 
Da hopper jeg av her også da dem avslutta forsøket[emoji22] Var så og si ingenting som skjedde så dem vil ha nye blodprøver for å se amh verdien og kanskje jeg kan få høyere dose neste gang[emoji53] Nå er jeg lei men får trøste meg med treåringen min imens[emoji170] Lykke til alle sammen[emoji4]

Leit å høre.... men greit å få tatt litt flere prøver og prøve å finne ut hvordan de kan gjøre forholdene bedre for egg-produksjon hos deg. Kos deg med treåringen... h*n er vel en god trøst i alt det vonde.
 
Gøy at vi ligger helt likt!
Dette er vel ditt første forsøk? Er nok derfor du har oftere kontroller enn meg. Håper eggene våre vokster seg store og gode til kontroll [emoji5][emoji92]

Utifra mine tidligere forsøk går jeg 11 dager på spray, 1 dag el-sprøyte, 1 dag fri, så er det uttaksdagen og innsett 2 dager senere. Dermed blir det uttak 23. mars og innsett 25. mars [emoji6]
Men det varierer jo og kan fort være forskjellig fra person til person.
Ja, dette er første. Er så spennende! Begynte på Gonal-F igår, 112.5 IE. Er dette lite eller midt på tre? Gru gleder meg til onsdag. Igår så de nærmere 40 eggposer, 20 på hver. [emoji33]
 
Ja, dette er første. Er så spennende! Begynte på Gonal-F igår, 112.5 IE. Er dette lite eller midt på tre? Gru gleder meg til onsdag. Igår så de nærmere 40 eggposer, 20 på hver. [emoji33]

Såpass ja! Det var mange!
Jeg trodde ikke man så eggposer før etter man begynte med sprøyter, men kanskje jeg har misforstått noe.

Jeg går på 250ie gonal-f.
Tidligere har jeg gått på 225ie Bemfola (men denne har de sluttet med på riksen). Har pleid å få ut 10-12 egg, men dette er VELDIG individuelt.
Tipper du får lavere dose enn meg pga alle eggposene, og for å ha litt bedre kontroll på utviklingen av disse nå på første forsøk [emoji1360]
 
Da fikk eg positiv eggløsningstest idag. Får da innsett på tirsdag. Ska sett inn 2-dagers. Frysforsøk denne gang. Spent på om det overlever opptining.

Spennende! [emoji5] snart tirsdag. Heier på eskimoen din [emoji171][emoji92]
 
Back
Topp