Mars 2017

Da melder jeg meg ut herifra, ble ingen innsett på meg. Har hatt feber i over en uke nå, de ville ikke sette inn når jeg har feber. Ble dessverre bare en morula på frys. Blir fryseforsøk som jeg forhåpentligvis rekker før påske. Venter bare på tr nå. Denne veien er ikke så enkel dessverre. De siste to ferskforsøkene har ikke vært særlig vellykkede med tanke på egg på frys.
Lykke til dere andre, håper det blir mange positive tester her :)
 
Last edited:
Da melder jeg meg ut herifra, ble ingen innsett på meg. Har hatt feber i over en uke nå, de ville ikke sette inn når jeg har feber. Ble dessverre bare en morula på frys. Blir fryseforsøk som jeg forhåpentligvis rekker før påske. Venter vare på tr nå. Denne veien er ikke så enkel dessverre. De siste to ferskforsøkene har ikke vært særlig vellykkede med tanke på egg på frys.
Lykke til dere andre, håper det blir mange positive tester her :)
Det var leit å høre [emoji17]
Heier på fryseegget ditt [emoji173]
Stor klem til deg! [emoji8]
 
Da melder jeg meg ut herifra, ble ingen innsett på meg. Har hatt feber i over en uke nå, de ville ikke sette inn når jeg har feber. Ble dessverre bare en morula på frys. Blir fryseforsøk som jeg forhåpentligvis rekker før påske. Venter bare på tr nå. Denne veien er ikke så enkel dessverre. De siste to ferskforsøkene har ikke vært særlig vellykkede med tanke på egg på frys.
Lykke til dere andre, håper det blir mange positive tester her :)
Så kjedelig[emoji20] Stor klem[emoji173] [emoji173]
 
Da fikk eg positiv eggløsningstest idag. Får da innsett på tirsdag. Ska sett inn 2-dagers. Frysforsøk denne gang. Spent på om det overlever opptining.

Spennende! Da får vi forhåpentligvis innsett begge to på tirsdag :) vi får krysse finga for at de overlever, jeg har kun 1 på frys. Nervepirrende!!
 
Da melder jeg meg ut herifra, ble ingen innsett på meg. Har hatt feber i over en uke nå, de ville ikke sette inn når jeg har feber. Ble dessverre bare en morula på frys. Blir fryseforsøk som jeg forhåpentligvis rekker før påske. Venter bare på tr nå. Denne veien er ikke så enkel dessverre. De siste to ferskforsøkene har ikke vært særlig vellykkede med tanke på egg på frys.
Lykke til dere andre, håper det blir mange positive tester her :)

Kjempe leit å høre ja :( Masse god bedring til deg, og lykke til i april :)
 
Da melder jeg meg ut herifra, ble ingen innsett på meg. Har hatt feber i over en uke nå, de ville ikke sette inn når jeg har feber. Ble dessverre bare en morula på frys. Blir fryseforsøk som jeg forhåpentligvis rekker før påske. Venter bare på tr nå. Denne veien er ikke så enkel dessverre. De siste to ferskforsøkene har ikke vært særlig vellykkede med tanke på egg på frys.
Lykke til dere andre, håper det blir mange positive tester her :)

Uff! Så urettferdig og leit å høre [emoji20] den er ikke lett denne ivf-karusellen. Heier på eskimoen din og satser på at den fester seg på fryseforsøket [emoji171]
 
Da melder jeg meg ut herifra, ble ingen innsett på meg. Har hatt feber i over en uke nå, de ville ikke sette inn når jeg har feber. Ble dessverre bare en morula på frys. Blir fryseforsøk som jeg forhåpentligvis rekker før påske. Venter bare på tr nå. Denne veien er ikke så enkel dessverre. De siste to ferskforsøkene har ikke vært særlig vellykkede med tanke på egg på frys.
Lykke til dere andre, håper det blir mange positive tester her :)
[emoji173] [emoji173] [emoji173]
 
Spennende! Da får vi forhåpentligvis innsett begge to på tirsdag :) vi får krysse finga for at de overlever, jeg har kun 1 på frys. Nervepirrende!!

Har et 2 dagers og en blasto på frys eg. Går for 2 dagers denne runden og så evt blastoen om dette ikke er vellykket. Spent på opptining då. Det e det værste synes eg, om det overlever opptining... så spennende blir det på mandag uansett. Håper på innsett så tidlig som mulig på tirsdag fordi vi ska reise te Bergen på ferie. Allerede usatt ferien med 4 dager pga innsett..
 
Har et 2 dagers og en blasto på frys eg. Går for 2 dagers denne runden og så evt blastoen om dette ikke er vellykket. Spent på opptining då. Det e det værste synes eg, om det overlever opptining... så spennende blir det på mandag uansett. Håper på innsett så tidlig som mulig på tirsdag fordi vi ska reise te Bergen på ferie. Allerede usatt ferien med 4 dager pga innsett..

Aha, da får du vite i morgen hvordan det blir da :) Her tines blastoen tirsdag morgen, og innsett på ettermiddagen. Huff ja, helt enig-absolutt det værste denne opptiningen...nervepirrende!
 
Venter på ny UL i dag,og håper inderlig at slimhinnen har vokst siden Torsdag. .
Har selv testet etter eggløsning, som ikke har komt (Det er jo bare bra, skal ta Ovitrelle ).
Håper på gode nyheter, på bursdagen min;)
Må avbrytes om det ikke er modent der nede nå pga kollisjon med jobb..
 
Venter på ny UL i dag,og håper inderlig at slimhinnen har vokst siden Torsdag. .
Har selv testet etter eggløsning, som ikke har komt (Det er jo bare bra, skal ta Ovitrelle ).
Håper på gode nyheter, på bursdagen min;)
Må avbrytes om det ikke er modent der nede nå pga kollisjon med jobb..

Gratulerer med dagen :) Håper virkrlig du får GODE nyheter i dag <3
 
Venter på ny UL i dag,og håper inderlig at slimhinnen har vokst siden Torsdag. .
Har selv testet etter eggløsning, som ikke har komt (Det er jo bare bra, skal ta Ovitrelle ).
Håper på gode nyheter, på bursdagen min;)
Må avbrytes om det ikke er modent der nede nå pga kollisjon med jobb..

Gratulerer med dagen og håper du får tommel-opp angående slimhinnen [emoji1360]
 
UL på meg i morgen for å se om jeg har blitt nedstimulert nok denne gangen. Gått på Synarela sprayen i 1 måned nå så jeg krysser virkelig fingrene! Håper jeg kan få uttak og innsett siste uken i mars :)
 
Back
Topp