Mars 2017

Da er eg ruger på et nydelig 2 dagers som va delt seg en ekstra gang etter tining. Dem va meget fornøyd med kvaliteten i alle fall. Så blir spennende dette..

Da er jeg ruger, på en liten blastocyst :) Får håpe på bedre lykke denne gangen!!

Gratulerer som rugere begge to! Nå er det bare å lene seg tilbake og ønske at tida går litt fortere [emoji5][emoji92] Så satser vi på positive tester om ett par uker [emoji171][emoji170]
 
De siste dagene har jeg hatt en hodepine jeg ikke blir kvitt... tror det er Gonal-f som tuller med meg. Gleder meg enda mer til kontroll på fredag. Forhåpentligvis er det uttak/innsett om en ukes tid [emoji16]
Merker forøvrig ingenting i magen... skulle ønske jeg hadde røntgensyn og kunne sett hva som skjer inni der.
 
Gratulerer som rugere begge to! Nå er det bare å lene seg tilbake og ønske at tida går litt fortere [emoji5][emoji92] Så satser vi på positive tester om ett par uker [emoji171][emoji170]

Ja, nå må det bli noen positive tester!! Så følger du i våre spor litt etterhvert :) Blir spennende med kontroll for deg (og oss som følger med) på fredag. Håper hodepinen din roer seg litt, slitsomt!

Nå kan godt dagene gå litt fort ja ;)
 
Spennende at du er i gang igjen :) huff, dette er jo tøft...tar på både fysisk og psykisk. Hva med noen dager egenmld? Er jo endel som blir sykemeldt også har jeg skjønt...

Ja kjekt å ikke måtte vente :) ja endte opp med sykemelding.
 
Gratulerer til alle rugere ❤

Jeg var på ul i dag og fikk positiv overraskelse, det blir uttak allrede på fredag. Jeg har alltid måtte gått lengre på sprøytene. For en herlig følelse :) litt små skummelt at det nærmer seg men skal bli godt. Formen min har ikke vert på topp og de prøver nå å kontrollere at det ikke bikker over til overstimulering. Er ikke lett denne prosessen her altså! Alt vi skal gjennom som vi ikke har kontroll på selv.

Hvordan ligger dere andre ann? Er det flere fra Haugesund her?
 
To dager til sprøytestart :) Lei av progynovaen nå.
 
Gratulerer til alle rugere ❤

Jeg var på ul i dag og fikk positiv overraskelse, det blir uttak allrede på fredag. Jeg har alltid måtte gått lengre på sprøytene. For en herlig følelse :) litt små skummelt at det nærmer seg men skal bli godt. Formen min har ikke vert på topp og de prøver nå å kontrollere at det ikke bikker over til overstimulering. Er ikke lett denne prosessen her altså! Alt vi skal gjennom som vi ikke har kontroll på selv.

Hvordan ligger dere andre ann? Er det flere fra Haugesund her?

Så bra, og ikke minst spennende :) Blir nok godt for formen din også det... Da blir det innsett over helga da?

Det er en ekstremt tøff prosess ja...å det værste av alt-man har liksom null kontroll! Må bare henge med i svingene avhengig av åssen kroppen reagerer på medisiner osv. IVF er ikke for pingler!!
 
Så bra, og ikke minst spennende :) Blir nok godt for formen din også det... Da blir det innsett over helga da?

Det er en ekstremt tøff prosess ja...å det værste av alt-man har liksom null kontroll! Må bare henge med i svingene avhengig av åssen kroppen reagerer på medisiner osv. IVF er ikke for pingler!!

Ja innsett på mandag :) Nå håper jeg bare på positiv test denne gang.

Ja jeg liker ikke å miste kontrollen så det gjør det ikke enklere. Syns også det er tyngre denne gang med en datter på 2,5år som krever sitt og min form som ikke er på lag. Har heldigvis en fantastisk mann ❤
Ja jeg blir alltid dårlig av medisinene, kroppen min liker det ikke :/
 
Ja innsett på mandag :) Nå håper jeg bare på positiv test denne gang.

Ja jeg liker ikke å miste kontrollen så det gjør det ikke enklere. Syns også det er tyngre denne gang med en datter på 2,5år som krever sitt og min form som ikke er på lag. Har heldigvis en fantastisk mann ❤
Ja jeg blir alltid dårlig av medisinene, kroppen min liker det ikke :/

Huff, føler med deg. Jeg hadde overraskende lite bivirkninger denne gangen, så føler meg heldig.
Da er du snaaart i rugeklubben du også, nå vil vi ha positive tester ja :)
 
Gleder meg til å starte på menopur på fredag etter å ha sprayet siden 22/2... Utrolig trøtt for tiden og hatt en del hodepine. Jeg pleier ikke å ha særlig bivirkninger av medisinene, men blir nok mer sliten enn før pga en aktiv og viljesterk 2-åring:-)
 
Synes denne er fin. Passer spesielt bra i tider hvor vi stimulerer :)
ImageUploadedByBV Forum1489595655.477054.jpg
 
Back
Topp