Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er iui?Jeg er 7 dpo etter iui![]()
Blir spennende å se på fredagJa. Da gikk jeg på testesmell. Jeg er bare på 7 dagen etter innsetting. Syntes jeg så en svak strek (kunne ses på 25cm avstand) måtte derfor sende bilde til ei venninne. Hun så streken ogsåmen prøver igjen på fredag håper den har blitt litt sterkere.
Jeg har, og blitt gravid begge gangene..Nå har jeg ringt og bestilt meg time for akupunktur imorgen og rett etter innsett på mandag. Siden dette blir en rimelig forsøk, så tenkte jeg at jeg kunne prøve ut akupunktur. Svi av litt penger der. Vet ikke om det fungerer, men akupunktur har tidligere fungert for meg for andre ting. Noen andre her som har prøvd akupunktur ifm ivf?
Så gøy!!Jeg fikk også en svak strek idag. Rugedag 7! Tar en ny på fredag![]()
Nå har jeg ringt og bestilt meg time for akupunktur imorgen og rett etter innsett på mandag. Siden dette blir en rimelig forsøk, så tenkte jeg at jeg kunne prøve ut akupunktur. Svi av litt penger der. Vet ikke om det fungerer, men akupunktur har tidligere fungert for meg for andre ting. Noen andre her som har prøvd akupunktur ifm ivf?
Jeg har tatt ved begge forsøk ved Ajk klinikken i Oslo. Verdt et forsøk![]()
Jeg har blitt gravid 2 ganger, begge gangene har jeg hatt akupunktur i forbindelse med forsøket.Nå har jeg ringt og bestilt meg time for akupunktur imorgen og rett etter innsett på mandag. Siden dette blir en rimelig forsøk, så tenkte jeg at jeg kunne prøve ut akupunktur. Svi av litt penger der. Vet ikke om det fungerer, men akupunktur har tidligere fungert for meg for andre ting. Noen andre her som har prøvd akupunktur ifm ivf?