Mars 2016

10 dpo i dag og testene er fortsatt negative. Har hatt symptomer i noen dager nå. Veldig ømme bryster og murringer i magen. Er det virkelig mulig uten at testen er positiv...? I dag har jeg fått skikkelige menssmerter og tenker litt at nå er løpet kjørt... noen med erfaringer her?

10 dpo i dag og testene er fortsatt negative. Har hatt symptomer i noen dager nå. Veldig ømme bryster og murringer i magen. Er det virkelig mulig uten at testen er positiv...? I dag har jeg fått skikkelige menssmerter og tenker litt at nå er løpet kjørt... noen med erfaringer her?
Hvilken rugedag? Det er så vanskelig å si med symptomene...

10 dpo er fortsatt tidlig, så ville ikke gitt opp håpet enda :) når det er sagt kan progesteron-støtten, du kanskje tar, gi graviditessymptomer som ømme pepper og lignende :/

Jeg er enig med Hurit. Løpet er ikke kjørt enda:) det er vel en grunn til testing etter 14 dager;)

Litt festlig... har testet de siste 3 dagene med tester fra fertil. Tror ikke de er like sensitive som BT sine. Tok en BT nå (etter stort væskeinntak) og der kan jeg se en svak strek:rolleyes: nå blir det jo selvsagt en ny i kveld:p
Heier på deg og krysser fingrene for to streker! :) ❤️

Denne tok jeg idag 12 dpo, rugedag 10 da! Ingen tvil nå❤️ Håper den klamrer seg fast

ImageUploadedByBV Forum1458367329.741878.jpg

4 fine befruktede egg, sa hun. :) Håper de overlever slik at det blir innsetting på mandag. Fortsatt skummelt syns jeg. :)
Fantastisk :D Krysser fingrene for at alle overlever :-)

Back
Topp