B
Bethlisa
Guest
Kan ikke tro det er sant. Hele 9 egg ut ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott da!Kan ikke tro det er sant. Hele 9 egg ut ❤
Så braKan ikke tro det er sant. Hele 9 egg ut ❤
Hvilken rugedag? Det er så vanskelig å si med symptomene...10 dpo i dag og testene er fortsatt negative. Har hatt symptomer i noen dager nå. Veldig ømme bryster og murringer i magen. Er det virkelig mulig uten at testen er positiv...? I dag har jeg fått skikkelige menssmerter og tenker litt at nå er løpet kjørt... noen med erfaringer her?
Hvilken rugedag? Det er så vanskelig å si med symptomene...
10 dpo er fortsatt tidlig, så ville ikke gitt opp håpet enda10 dpo i dag og testene er fortsatt negative. Har hatt symptomer i noen dager nå. Veldig ømme bryster og murringer i magen. Er det virkelig mulig uten at testen er positiv...? I dag har jeg fått skikkelige menssmerter og tenker litt at nå er løpet kjørt... noen med erfaringer her?
Jeg er enig med Hurit. Løpet er ikke kjørt enda10 dpo i dag og testene er fortsatt negative. Har hatt symptomer i noen dager nå. Veldig ømme bryster og murringer i magen. Er det virkelig mulig uten at testen er positiv...? I dag har jeg fått skikkelige menssmerter og tenker litt at nå er løpet kjørt... noen med erfaringer her?
Ok, ja.. Da vil jeg tro det er tidlig å skulle teste positivt enda. Symptomene høres jo bra ut. Heier!Har ikke gått gjennom ivf eller icsi, men aih for 10 dager siden
10 dpo er fortsatt tidlig, så ville ikke gitt opp håpet endanår det er sagt kan progesteron-støtten, du kanskje tar, gi graviditessymptomer som ømme pepper og lignende :/
Jeg er enig med Hurit. Løpet er ikke kjørt endadet er vel en grunn til testing etter 14 dager
![]()
Ja kjenner igjen den altså.Hehe...utolmodige meg
![]()
Heier på deg og krysser fingrene for to streker!Litt festlig... har testet de siste 3 dagene med tester fra fertil. Tror ikke de er like sensitive som BT sine. Tok en BT nå (etter stort væskeinntak) og der kan jeg se en svak streknå blir det jo selvsagt en ny i kveld
![]()
Heier på deg og krysser fingrene for to streker!![]()
![]()
4 fine befruktede egg, sa hun.Håper de overlever slik at det blir innsetting på mandag. Fortsatt skummelt syns jeg.
![]()
Denne tok jeg idag 12 dpo, rugedag 10 da! Ingen tvil nåHåper den klamrer seg fast
Vis vedlegget 167402
Fantastisk4 fine befruktede egg, sa hun.Håper de overlever slik at det blir innsetting på mandag. Fortsatt skummelt syns jeg.
![]()