Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraRugedag 7 på blastocyst, altså sånn ca 12 dpo (offisielle TD er ikke før om en uke. Men med konstant kvalme og i natt plutselig halsbrann, måtte jeg svi av en test).![]()
![]()
Den var ikke så sterk på 12 dpo med hun første![]()
Jeg ser jeg ser!Rugedag 7 på blastocyst, altså sånn ca 12 dpo (offisielle TD er ikke før om en uke. Men med konstant kvalme og i natt plutselig halsbrann, måtte jeg svi av en test).
Gratulerer så mye plexy. Håper våre spirer klamrer seg fast til desember. Eller du havner kanskje i november?
Krysser fingrene for degJeg har ømme bryst, mensmurringer og er kvalm, og får ikke sove pga det. Håper at det ikke bare er mensen som kommer. Får ikke testet før i morgen tidlig (bortreist), hvis ikke så hadde jeg definitivt ikke klart å holde meg unna en test![]()
![]()
Krysser fingrene for degher var det et godt tegn hvertfall
![]()
Tar vi utgangspunktet i siste mens og det at det er blastocyst, så er det 3.12. Tar vi utgangspunktet i at st Olavs sa at jeg var 2 uker forrige mandag så blir det 8.12. Skal høre med de over påske. Føler at siste mens blir det mest riktige mtp symptomer og altTusen takknår blir terminen din?
Tar vi utgangspunktet i siste mens og det at det er blastocyst, så er det 3.12. Tar vi utgangspunktet i at st Olavs sa at jeg var 2 uker forrige mandag så blir det 8.12. Skal høre med de over påske. Føler at siste mens blir det mest riktige mtp symptomer og alt
Takk!Gratulerer så mye plexy. Håper våre spirer klamrer seg fast til desember. Eller du havner kanskje i november?![]()
Du har rett på tettere oppfølging denne gangen! Jeg hadde svangerskapsforgiftning siste mnd av svagnerskapet med min sønn... jeg er blitt anbefalt tettere oppfølging fra uke 20 ved senere graviditeter...Takk!Gratulerer til deg også!
Termin er ca 2.desember. Forrige svangerskap endte med tidlig vannavgang i uke 33+1 og fødsel i uke 34+0. Så det kan bli oktober-desember :'D Men satser på at h*n holder seg på plass til termin <3
Håper jeg får tettere oppfølging denne gangen![]()
Tenkte jeg kunne spørre dere som er litt erfarne med dettehvis jeg får TR i morgen- syns dere jeg bare skal begynne på ny letrozol kur? har helt glemt at det er stengt i påsken!
De har iallfall sagt at med Letrozol trenger man ikke pausemåned... så uansvarlig av meg å ikke spørre om dette før påska... selv jobber jeg, så skjønner liksom ikke at alt holder stengt
![]()
GratulererRugedag 7 på blastocyst, altså sånn ca 12 dpo (offisielle TD er ikke før om en uke. Men med konstant kvalme og i natt plutselig halsbrann, måtte jeg svi av en test).![]()
Takk. Vet ikke om jeg tør endaGratulererBli med inn på desember!