Mars 2016

Nå er vi mange rugere :D

Ja. Da gikk jeg på testesmell. Jeg er bare på 7 dagen etter innsetting. Syntes jeg så en svak strek (kunne ses på 25cm avstand) måtte derfor sende bilde til ei venninne. Hun så streken også:p men prøver igjen på fredag håper den har blitt litt sterkere.
Blir spennende å se på fredag :-)

Hadde innsett på torsdag en vakker eskimo :) Syns tiden fram til testdato går veldig sakte. Mulig jeg blåser av en test til helga

Nå er det mange som er i gang her!:D så moro! Selv er jeg 8 dpo i dag og er litt nervøs siden symptomene var så svake i går og hittil i dag. Bryster og brystvorter er fortsatt ømme da:rolleyes: HCG test er blendahvit. Men det er vel ikke så unormalt 8 dpo...:rolleyes:

Nå har jeg ringt og bestilt meg time for akupunktur imorgen og rett etter innsett på mandag. Siden dette blir en rimelig forsøk, så tenkte jeg at jeg kunne prøve ut akupunktur. Svi av litt penger der. Vet ikke om det fungerer, men akupunktur har tidligere fungert for meg for andre ting. Noen andre her som har prøvd akupunktur ifm ivf?

Første sprøyte er satt, en uke til kontroll. :-)

Nå har jeg ringt og bestilt meg time for akupunktur imorgen og rett etter innsett på mandag. Siden dette blir en rimelig forsøk, så tenkte jeg at jeg kunne prøve ut akupunktur. Svi av litt penger der. Vet ikke om det fungerer, men akupunktur har tidligere fungert for meg for andre ting. Noen andre her som har prøvd akupunktur ifm ivf?
Jeg har, og blitt gravid begge gangene.. :) Både ved fersk- og fryseforsøk. Det er verdt pengene.. :) Lykke til. ❤️

Jeg har tatt ved begge forsøk ved Ajk klinikken i Oslo. Verdt et forsøk :)

Jeg har blitt gravid 2 ganger, begge gangene har jeg hatt akupunktur i forbindelse med forsøket.
Har totalt hatt 6 innsett, og de fire andre innsettene hadde jeg ikke akupunktur i forbindelse med forsøkene ;)

Den er blitt bitte litt sterkere.
1458280337639.jpg

Back
Topp