B
Bethlisa
Guest
Innsett i dag om egget overlever. Nesten ikke sovet. Håper så inderlig det overlever :/
Lykke til ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innsett i dag om egget overlever. Nesten ikke sovet. Håper så inderlig det overlever :/
Masse lykke til! Samme her også, innsett etter lunsj i dag. Krysser fingre for eggene våre ❤❤
Setter de inn to fordi de ble fryst parvis?Da har jeg vært til innsetting. Begge blastocyster overlevde tining og begge satt inn. Nå blir det innkjøp av tester, og testing skjærtorsdag![]()
Gratulerer med innsett, rug vel!Ruger på blastocystnå blir det to lange uker
Hos meg var det så mange egg som var fine dag 5 at de frøs noen 2 og noen alene. Men jeg kunne og velge ett eller 2Setter de inn to fordi de ble fryst parvis?
Blir spennende å følge hverandre. Holder du ut til TD eller?Egget overlevde![]()
innsett i ettermiddag ❤❤❤❤
Blir spennende å følge hverandre. Holder du ut til TD eller?![]()
Regner med det blir noe testing fra rundt da. Kanskje før den tid også. Må se hvor mange tester jeg har igjenAldri!![]()
hva med deg? Tenkte å teste neste onsdag
![]()
Blir kjempespennende ja![]()
feil sitering. Skylder på progynova![]()
Regner med det blir noe testing fra rundt da. Kanskje før den tid også. Må se hvor mange tester jeg har igjen![]()
Gratulerer som ruger og tvi tvi!Egget overlevde tining <3 Nettopp kommet hjem fra sykehuset og ruger på en fin blastocyst![]()
God ruging til deg!Da er jeg ruger også. Var bare ett egg som overlevde, men får krysse fingrene for at det er gullegget..