Ja akkurat nå var dette det eneste som kunne gjøre meg glad igjen heheSå bra. Dette var jo gode nyheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja akkurat nå var dette det eneste som kunne gjøre meg glad igjen heheSå bra. Dette var jo gode nyheter.
Ja akkurat nå var dette det eneste som kunne gjøre meg glad igjen hehe![]()
Hurra for at vi er mange som (straks) er i gang!Da er progynova kjøpt inn og venter på tanta, forhåpentligvis kommer hu lørdag eller søndag. La tiden gå fort![]()
Gratulerer for at det ordnet seg giraffen![]()
Håper mensen kommer nå i helgen Poppi.![]()
Jeg venter også på mensen. Ble helt forvirret av å ringe sykehuset. Jeg har satt første blødningsdag den dagen jeg begynte å blø etter mislykket forsøk. Og da burde jeg ha fått mensen til nå . Men riksen regnet visst annerledes. Sykepleieren sa bare at hvis du ikke får mensen før 7 mars, så blir det ingen forsøk før påske. Hun ville visst ikke gi meg provera eller primolut for å sette igang mensenmens det sa sykepleieren jeg snakket med da vi planla fryseforsøket. Ble lei meg for at forsøket kanskje vil bli avlyst. Har hatt masse murringer i en uke nå. Håper mensen kommer.
Ellers så tenker jeg at jeg prøver en gang til, til uken sender jeg dem mail og spør etter provera. Klarer ikke å vente![]()
Så kjipt med forskjellige beskjeder! Ville spurt en gang til for sikkerhetsskyld hvis den ikke dukker opp, så du er sikker. Si at du fikk annen beskjed tidligere! Håper veldig du ikke må vente<3Gratulerer for at det ordnet seg giraffen![]()
Håper mensen kommer nå i helgen Poppi.![]()
Jeg venter også på mensen. Ble helt forvirret av å ringe sykehuset. Jeg har satt første blødningsdag den dagen jeg begynte å blø etter mislykket forsøk. Og da burde jeg ha fått mensen til nå . Men riksen regnet visst annerledes. Sykepleieren sa bare at hvis du ikke får mensen før 7 mars, så blir det ingen forsøk før påske. Hun ville visst ikke gi meg provera eller primolut for å sette igang mensenmens det sa sykepleieren jeg snakket med da vi planla fryseforsøket. Ble lei meg for at forsøket kanskje vil bli avlyst. Har hatt masse murringer i en uke nå. Håper mensen kommer.
Ellers så tenker jeg at jeg prøver en gang til, til uken sender jeg dem mail og spør etter provera. Klarer ikke å vente![]()
Scan til torsdag for å se om medisiner funker som de skal.Jeg bruker 150 om dagen nå. Sist var det Gonal-F 137,5 hver dag. Hvilken dose gikk du på sist og skal begynne på nå?Jeg skal også ha menopur denne gangen. Kan jeg spørre hvilken dose du har? Veldig spent på hvordan det blir sammenlignet med gonal-f.
Så spennende! Skal også ha kontroll på torsdagDa er fly og hotell booket. Håper bare alt går etter plan nåScan til torsdag for å se om medisiner funker som de skal.
![]()
Jeg skal gå på 300ie. Så det er vel høydose. Ble lett overstimulert sist og er litt redd for det igjen... Forrige forsøk ble dosen økt, jeg har fått ut mange egg..men virker som de utvikler seg litt seint.Jeg bruker 150 om dagen nå. Sist var det Gonal-F 137,5 hver dag. Hvilken dose gikk du på sist og skal begynne på nå?
Ja tar ul før forsøk hos Gyn som har henvendt oss til Porsgrunn. Bor i Kr.sand så litt langt å dra inn til Porsgrunn på kontroller.Dere som er litt inni dette gamet, for å ta ultralyd før uttak, tas dette alltid på klinikk, i mitt tilfelle Porsgrunn, eller kan det tas på sykehus også?
St olavs har samarbeid med Ålesund, så drar dit for alle sjekk og ultralydDere som er litt inni dette gamet, for å ta ultralyd før uttak, tas dette alltid på klinikk, i mitt tilfelle Porsgrunn, eller kan det tas på sykehus også?
Jeg har tatt kontrollene mine hos gynekolog i Kristiansand, og hatt forsøkene i Porsgrunn.Dere som er litt inni dette gamet, for å ta ultralyd før uttak, tas dette alltid på klinikk, i mitt tilfelle Porsgrunn, eller kan det tas på sykehus også?
Ja tar ul før forsøk hos Gyn som har henvendt oss til Porsgrunn. Bor i Kr.sand så litt langt å dra inn til Porsgrunn på kontroller.
Jeg har tatt kontrollene mine hos gynekolog i Kristiansand, og hatt forsøkene i Porsgrunn.
Lykke til.
Hei, jeg gikk også til gyn i Arendal, men som du sier så har ikke de no samarbeid med Porsgrunn.Takker for svar. Da blir det nok at jeg tar ultralyd i kr.sand jeg også. Pleier å gå til gyn i arendal, men tror ikke de sammarbeider med porsgrunn.Men jobber jo i kr.sand så det er jo liksågreit med tanke på jobben
![]()