Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.Jeg venter også på mensen. Har på følelsen at den ikke kommer. Alle ivf hormonene har forstyrret den naturlige rytmen. Er i skikkelig pms humør. Tenker at jeg skal ringe sykehuset idag for å høre om jeg må sette igang. Skal ha fryseforsøk. Vil ikke at fryseforsøket skal bli avlyst fordi det kommer for nærme påske.
Hei.
Er du mye forsinket i forhold til vanlig syklus? Er det normalt å bli forsinket med ivf hormoner?
Uff. Og jeg som satser på mens til helgen.Etter negativt forsøk så har mine blødninger vært 3-5 dager forsinket.
Uff. Og jeg som satser på mens til helgen.
Takk. Er veldig spent. Synes det er litt synd jeg ikke fikk fersk overføring men får nå valget mellom et eller 2 blastocystNoen får mensen til tiden også, så ikke gi opp for det om min har vært litt forsinket. Lykke til![]()
Takk. Er veldig spent. Synes det er litt synd jeg ikke fikk fersk overføring men får nå valget mellom et eller 2 blastocystNoen får mensen til tiden også, så ikke gi opp for det om min har vært litt forsinket. Lykke til![]()
Hei. Jeg er ny i forumet. Og mitt første ivf forsøk. Har tatt meg 9 år og komme hit. Hadde uthenting 13. Februar hvor de hentet ut 30 egg. 18 befruktet og 9 blastocyst til frys. Dessverre ville de ikke sette inn noen av disse blastocyst torsdag pga hyperstimulering så det går mot fryseforsøk i mars.
takk. Satser på at det går bra videre og er utrolig spennende tid.Velkommen inn hitFor et resultat! Med så mange blastocystet må du få minst en liten en, om ikke en liten søskenflokk
![]()
takk. Satser på at det går bra videre og er utrolig spennende tid.
Ja vi må håpe på det besteDet er veldig en spennende tid ja. Fikk positiv test for første gang i desember og det var helt uvirkelig og veldig lykkerus. Det gikk desverre ikke, men håper og tror at det skal gå til slutt ♥ håper det går for oss alle som skal sette inn i mars![]()
Huff, krysser fingrene for innsett denne gangen!Da flytter jeg inn her. Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Bare å krysse fingrene for at det ikke skjer i påskeuka! Stor sjangs for det dessverre. Har nå vært 2 avbrutte sykluser så håper VIRKELIG det klaffer denne gangen![]()