Mars 2016

Er så spent på neste uke, tok en test nå 12 dpo som var negativ så da tror jeg mensen kommer tirsdag og sprøytestart blir da torsdag :D

Her går det greit :) Er på spraydag 14 og har hatt en del migrene og vært mye sliten. På onsdag begynner jeg med sprøyter!!

Jeg venter også på mensen. Har på følelsen at den ikke kommer. Alle ivf hormonene har forstyrret den naturlige rytmen. Er i skikkelig pms humør. Tenker at jeg skal ringe sykehuset idag for å høre om jeg må sette igang. Skal ha fryseforsøk. Vil ikke at fryseforsøket skal bli avlyst fordi det kommer for nærme påske.

Jeg venter også på mensen. Har på følelsen at den ikke kommer. Alle ivf hormonene har forstyrret den naturlige rytmen. Er i skikkelig pms humør. Tenker at jeg skal ringe sykehuset idag for å høre om jeg må sette igang. Skal ha fryseforsøk. Vil ikke at fryseforsøket skal bli avlyst fordi det kommer for nærme påske.
Hei.
Er du mye forsinket i forhold til vanlig syklus? Er det normalt å bli forsinket med ivf hormoner?

Her går alt greit, regner med mens kommer i løpet av de neste par dagene så jeg får ringt stolav og dato for første kontroll :-) Endelig tid for første fryseforsøk etter totalfrys før jul :D På tide å endelig bli ferdig med første forsøket å :-)

Snart kommer mensen (om ca 2 dager) og jeg starter med progynova. Håper på mindre bivirkninger denne gangen :)

Hei. Jeg er ny i forumet. Og mitt første ivf forsøk. Har tatt meg 9 år og komme hit. Hadde uthenting 13. Februar hvor de hentet ut 30 egg. 18 befruktet og 9 blastocyst til frys. Dessverre ville de ikke sette inn noen av disse blastocyst torsdag pga hyperstimulering så det går mot fryseforsøk i mars.

Velkommen inn hit :) For et resultat! Med så mange blastocystet må du få minst en liten en, om ikke en liten søskenflokk :D

TR har kommet, så da er jeg i gang :)

Da flytter jeg inn her. Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Bare å krysse fingrene for at det ikke skjer i påskeuka! Stor sjangs for det dessverre. Har nå vært 2 avbrutte sykluser så håper VIRKELIG det klaffer denne gangen:)

Da flytter jeg inn her. Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Bare å krysse fingrene for at det ikke skjer i påskeuka! Stor sjangs for det dessverre. Har nå vært 2 avbrutte sykluser så håper VIRKELIG det klaffer denne gangen:)
Huff, krysser fingrene for innsett denne gangen!

Back
Topp