marerittet ble en realitet ;(

Jeg tilhører aprilforumet, men er daglig innom tråden din for å se åssen det går med deg. Jeg går selv med tvillinger og vet hvor mange bekymringer som følger med. Du er så utrolig tøff, og jeg krysser virkelig alt jeg har for at dette snur og ender i en solskinnshistorie. Tenker så masse på dere!!! <3 be strong!!

Jeg håper av hele mitt hjerte at det går bra med tvillingene dine. Det virker som di er like innstilt på og kjempe som deres flotte mor er.. Hold ut, og tillat deg og ha alle følelsene.. Tenker masse på dere..

<3 sender masse gode tanker din vei <3

Sitter her med tårer i øynene.. Masse lykke til videre, skal krysse fingrene for deg og dine to små. Livet kan virkelig være urettferdig noen ganger, dette er det ingen som fortjener :( Oppmuntringsklem til deg

Vi er mange som følger dere og krysser alt som krysses kan, du gjør en fantastiske jobb-og vi håper alle gode tanker kan være med på å løfte dere frem! Hvert minutt og hver time teller, sender dere mange varme klemmer!

oppdatere her og....
vært på kontroll i dag, fikk ikke gode nyheter, nå er begge uten vann :( er så lei meg, ser ut som det går den gale veien....
blodprøvene er enda litt for høye men stabile siden siist, så håper jo, men må kanskje forberede meg mentalt på at det kan nå gå galt :(

oppdatere her og....
vært på kontroll i dag, fikk ikke gode nyheter, nå er begge uten vann :( er så lei meg, ser ut som det går den gale veien....
blodprøvene er enda litt for høye men stabile siden siist, så håper jo, men må kanskje forberede meg mentalt på at det kan nå gå galt :(

Uff,det var leit å høre. Håper det kan gå bra allikevel,men skjønner at det kan være lust å forberede seg på det værste. Bedre det,så kan man heller bli positiv overraska når det går bra. Tenk på at nr en har klart seg lenge med lite vann. Det kan fortsatt gå bra.
Hold ut, vi tenker på deg alle sammen her inne.

oppdatere her og....
huff, dette var ikke noe hyggelig lesning.. Jeg Tenker masse på dere.. Hvor mange uker er du på vei nå? Klem

Trist å lese! Tenker masse masse på Dåke.. er innom kvar dag og håper på positive oppdateringer. Kor langt er du på vei no?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

jeg er 21 uker...
har hatt små blødninger og vondt i magen siden i går... jeg har vært i kontakt med sykehuset, så lenge ikke formen,smertene eller blødningen tar seg opp så er det bare å holde seg rolig hjemme...så vet ikke hva som skjer nå..
jeg kommer til å ta litt avstand fra babyverden, det gjør for vondt...
kommer med en oppdatering hvis ting endrer seg..
takke for all støtte jeg har fått, betyr mye <3

jeg er 21 uker...
har hatt små blødninger og vondt i magen siden i går... jeg har vært i kontakt med sykehuset, så lenge ikke formen,smertene eller blødningen tar seg opp så er det bare å holde seg rolig hjemme...så vet ikke hva som skjer nå..
jeg kommer til å ta litt avstand fra babyverden, det gjør for vondt...
kommer med en oppdatering hvis ting endrer seg..
takke for all støtte jeg har fått, betyr mye <3

Ånei.. sniker fra oktober13 - du virker som en sterk og oppegående dame! Jeg ber om et mirakel så du kommer deg gjennom de neste 3-9 ukene og babyene dine kan overleve utenfor magen! ♡♥♡

Vi er her om du skulle trenge oss <3 Håper du kommer tilbake med gode nyheter om en stund <3

Ufattelig Trist å lese kjære sterke du.

Sender varme tanker og klemmer til deg å din kjære. Å HÅPER Inderlig på et mirakel for dere.
Tenker masse på dere. <3

<3 jeg sender deg litt styrke <3 og krysser alt jeg har for dere!!!!!

Dette er så vondt å lese at det går ikke an å sette ord på det! Jeg gjør bare som de andre og krysser alt jeg kan krysse for dere!

Det er såå vondt å lese dette. Forstår at du må ha Babyverden på avstand, men da kan vi trøste oss med at så lenge du ikke oppdaterer så er det håp. Tårene triller for deg om dine to små. Håper så inderlig at ting snur...

Dere er i våre tanker...

Back
Topp