marerittet ble en realitet ;(

Lykke til på kontroll i dag! Tenker masse på Dåke<3 følger med fra mai 13

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

så koselig med alle meldinger fra dere :)
gikk ikke så bra på kontrollen i dag, viser seg nå at det lekker fra begge to nå :(
den ene ligger fremdeles tørt men lever, den andre hadde enda litt fostervann, så krysser alt jeg har på at den ikke og går tom...
så lei meg i dag...forventet ikke dette :( neste kontroll blir på torsdag, så håper <3

gikk ikke så bra på kontrollen i dag, viser seg nå at det lekker fra begge to nå :(
den ene ligger fremdeles tørt men lever, den andre hadde enda litt fostervann, så krysser alt jeg har på at den ikke og går tom...
så lei meg i dag...forventet ikke dette :( neste kontroll blir på torsdag, så håper <3
Nei nei nei?? Huff så trist. Ber og krysser alt for dere alle sammen. Sender masse klemmer.

Uff så grusomt det må være.. Håper virkelig det går bra med begge spirene.. Husker når jeg var gravid i 2009, så var det ei her på babyverden som hadde vannavgang fra ganske tidlig i svangerskapet. Husker ikke fra hvilken uke, og når hun fødte, men den lille babyen overlevde tross alle odds.. Tror brukeren hette MissyL?
Krysser fingrene for babyene dine!

Uff, dette var virkelig triste nyheter.
Håper virkelig at begge barna holder ut litt lengre.
Er det 20 uker du er nå?

Å neei :( Skulle ønske jeg kunne gjort noe for å hjelpe dere, dette var ikke arti å hør :( Krysser alt jeg har for at dere får en bedre beskjed på torsdagen!!

Sniker litt her, "kjenner" deg jo fra Ass Befruktning. Skærer i hjerterota mi at du må gjennom alt dette, når veien allerede har vært så lang og så vanskelig frem mot å i det hele tatt bli gravid. Dette SKAL og MÅ gå bra, sender deg en kjempestor styrkeklem og krysser fingrene for de to små miraklene i magen din :)

Dette var ikke beskjeden du skulle få i dag. Nå gjøre det virkelig vondt i hjertet på dine vegne. Sender deg varme tanker

Å nei! Var ikkje den beskjeden du skulle få:( sender deg en styrke klem! Håper på bedre nyheter for deg på torsdag!!

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp