marerittet ble en realitet ;(

Krysser fingrene for at alt går bra i morgen. :)

<3 takk for det jenter... kommer nok med en oppdatering på kvelden i morgen...forhåpentligvis litt klokere på åssen det ligger ann

Masse lykke til i morgen :) Håper på positive svar :)

Lykke til i morgen - måtte du få gode nyheter :)

Jeg håper så inderlig at begge miraklene dine har det godt <3

Lykke til i dag, sender mange varme tanker ♡

MASSE MASSE lykke til idag!! Håper så inderlig at du får gode nyheter idag !!

Tenker masse på deg.... må være så uvirkelig i en så virkelig situasjon..... Masse klemmer her i fra ....

da var vi kommet hjem fra sykehuset... ingen forbedring :( nesten så å si ikke noe fostervann hos den ene...MEN begge lever enda...vi må bare ta en dag om gangen..statistikken sier at det går den galne veien for de fleste, men den trosser vi og fortsetter å håpe på et mirakel... og får inderlig håpe jeg ikke får infeksjon, da var det stor fare for begge to... en viss fare for begge nå og, men virket ekstra farlig om jeg skulle få det! så blir kontroll hver uke på meg.. men pr i dag så slo hjertene fine på begge to :) de kan jo ikke se om den ene utvikler seg nok med tanke på lunger osv... men der får vi og bare ta en dag av gangen...blir noen tøffe uker! legen sa vi måtte være realistiske på at det kan gå galt... men holder oss til mottoet : "der det er liv, finnes der håp" de kjemper i magen så da skal jammen jeg gjøre mitt aller beste og kjempe for dem, tar på psykisk ja...men hva hvis det går bra..da blir det så verdt det. så holder meg mest mulig i ro og drikker mye vann :)

Back
Topp