Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!
Godt du kontaktet sykehuset.
om du ikke faller til ro synes jeg du skal ringe sykehuset igjen, de må jo kunne ta deg inn for en sjekk til, ikke godt å gå hele helga og tenke
Signere her å.Lykke til!
Godt du kontaktet sykehuset.
om du ikke faller til ro synes jeg du skal ringe sykehuset igjen, de må jo kunne ta deg inn for en sjekk til, ikke godt å gå hele helga og tenke
Fantastisk godt å høre! <3<3 <3 til dere jenter
nå har jeg ikke hatt noe blødning på 5timer...så det må jo være et godt tegn![]()
Så bra! Vet du... Jeg snakka med en kollega sånn tilfeldig i dag og hennes historie kan gi deg litt håp. Da hun gikk gravid begynte hun å blø mye, og gikk for å bekrefte at hun hadde mistet. Men der var det en tvilling hun hadde mistet og et hjerte slo fortsatt. Men legene ga henne nesten ingen håp om at dette kunne gå da livmora var full av blod og navlesnora var både tynn og festet i siden på morkaka så den kunne løsne når som helst. Hun fikk en fin og frisk datter noen måneder senere.Sender deg masse klemmer men dette skal nok gå bra!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Flott at du har sluttet å blø. Mirakler skjer, man skal bare tro på demgodt det finnes gode historier og....
har ikke blødd på 12 timer nåså er ikke så bekymret for det... heller fostervannet som forsvinner... men håper på et stort mirakel på tirsdag
![]()
ringte jordmor som jeg har vært hos en gang her...og forklarte hva som hadde skjedd... ville så gjerne at hun skulle lytte på meg og høre at hjerteslagene er fine, vertfall på den ene, fikk heldigvis lov å komme bort...så skal bort til henne halv 12 og høre..og prate litt (hvis jeg får det til, så lett til å ta til tårene når jeg prater om dette) blir nok godt for meg...så kanskje jeg klarer å holde roen litt i helga...frem til tirsdag...