marerittet ble en realitet ;(

Så forferdelig :( Krysser også fingrene og alt som kan krysses for at dette skal går bra! Og du burde nok få sjekket opp blødningene på sykehuset..Heller dra en gang for mye en en gang for lite..

Har ikke så mye å si, men sender min dypeste medfølelse <3 Håper det ordner seg best mulig ut i fra situasjonen.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Det her var vondt å lese kan ikke engang begynne å tenke på hvordan dette føles for deg som sitter bare å venter..... Sender deg en kjempe stor klem...

Å nei, vet ikke helt hva jeg skal si. Så forfedrelig trist å høre. Tenker mye på deg og de 2 i magen din. Krysser alt jeg har og håper det går bra selv om det ikke ser så bra ut for tv 1. Positive tanker og mange klemmer til deg!!!!

Noe så fælt. Blir nesten litt fra meg av å lese dette. Har ikke ord. Håper det kan være en liten trøst at jeg tenker på deg og dine, og håper at det går bra. Masse klemmer.

tusen takk jenter <3
blør litt av og til når jeg går på do...holder meg hjemme i natt,ligger på sofaen og drikker mye vann. men ringer i morgen tidlig og hører om jeg kan komme inn til en ul sjekk...for lenge å vente på tirsdag...
av en eller annen grunn, så har jeg funnet mot og noe håp og gir ikke opp! ikke før det motsatte er bevist...

Er helt på gråten her!:( Verden er så urettferdig, hvorfor kunne ikke dere som har ventet så lenge på disse små få oppleve at alt går knirkefritt! Krysser alt jeg har på at tvilling 2 klarer seg<3 Og så er det viktig å nevne at mange med flerlinger i magen ender opp med 1! At den ene klarer seg og ikke den andre. Siden det ser så dårlig ut for tvilling 1, håper jeg så inderlig at tvilling 2 ihvertfall er sterk og blir deres<3 Sender stor Klem i deres retning!<3<3<3

Off, dette var trist lesing. Godt å høre at du klarer å holde noe håp og mot oppe. Sender varme tanker til deg<3

Så vondt at det skulle være fostervann. Kan vell bare håpe og krysse alt som er på at dette skal gå bra. I det minste for den som fortsatt har det fint. Håper dere blir tatt vare på framover. Klem <3

Uff så trist og lese.. Krysser alt som er og krysse for at det går bra med dokker <3 klemma <3

Grusomt å lese at det ikke ser bra ut for tvilling 1 :( Likevel godt å lese at du finner håp og styrke <3 Håper på et mirakel!

dette var ikke noe gøy å lese. tankene mine er med deg, og jeg håper så inderlig det går bra med tvilling 2! tankene løper løpsk i denne tiden, og du føler en dag er som en evighet! det er godt å lese at du prøver å fokusere positivt på tvilling 2, og jeg tror det er viktig, samtidig som det er helt rett og normalt at tankene dine er der de er nå...
ord blir fattige i slike situasjoner, derfor sender jeg en klem og krysser fingre og tær for at alt skal gå bra! <3

Jeg vil bare sende min dypeste medfølelse til deg og dine. Det virker som dere er sterke og at dere skal komme dere gjennom dette styrket!

jeg vet ikke hva jeg skal si jeg..... utrolig leit å lese dette :( håper på det beste <3 sender en god og varm klem til <3

Sååå tungt å lese (masse tårer i øyenkrokene på jobben her), kan ikke forestille meg hvordan det er for dere akkurat nå. Håper inderlig at alt går bra med tvilling 2, og som du sier at tvilling 1 kan bare være inni deg fram til fødselen i juni. Store klemmer sendt til deg og dine.

Å,tenker så på deg. Håper alt går bra med nr to selv om det ikke ser bra ut for nr en. Og at du klarer deg gjennom dette her. Sender deg gode klemmer.

Huff, forferdelig å lese! Håper du får komme inn på en ny UL nå, så du slipper å gå over helga med all usikkerheten. Krysser fingrene for at alt går bra!

takk for gode tanker og ord jenter <3 varmer hjertet mitt... :)

vært i kontakt med sykehuset igjen, snakket med jordmor...så lenge jeg ikke hadde mye smerter dårlig allmenntilstand og ikke blødde så mye så måtte jeg bare avvente og se.. skulle ringe tilbake hvis det skulle endre seg...
håper jeg ikke blør mye da, selv om det betyr at jeg må gå i uvisshet frem til tirsdag...
hørte vertfall hjertelyd på doppleren min <3 så litt betryggende det da,
regner med jeg kanskje tar kontakt med jordmor her jeg bor og kan komme inn til henne, så hun kan lytte på meg, vet jo ikke helt hva det vil si å ha en god hjertefrekvens og en dårlig... vet hun er på jobb på fredager og, mener jeg..

Back
Topp