marerittet ble en realitet ;(

Krysser alt jeg har her.. unner ingen en sånn opplevelse.. huff..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det produseres jo nytt fostervann heiletiden jør det ikke ? Håper det går bra for dere og at dere får 2 friske små gull <3 tenker på deg hele tiden, klemmer <3

Det produseres jo nytt fostervann heiletiden jør det ikke ? Håper det går bra for dere og at dere får 2 friske små gull <3 tenker på deg hele tiden, klemmer <3

Det var det jeg også tenkte. Gjør hvertfall det når vannet går vanligvis. Krysser fingra.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Tenker på deg!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Krysser alt jeg har for at det går bra med begge babyene dine <3

Off så trist å lese.Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med begge nurka dine.

Kjære deg,
så utrolig trist at du skulle oppleve dette, det er vanvittig tungt, det vet jeg alt om. Jeg skal veldig gjerne dele med deg alt jeg har av informasjon og gode råd, ta kontakt med meg på mail, du kan også gjerne ringe meg om du har lyst til det. Jeg vet hvordan du har det nå. og behovet for informasjon og støtte er stort. Nå ble jo ikke utfallet hos meg noe godt, men det største grunnen til at jeg tok opp kampen og bestemte meg for å prøve var jo nettopp at DET KAN GÅ GODT!! Jeg skal gi deg linker til støttesider der du kan lese massevis av historier om prematur vannavgang der babyen har overlevd og blitt helt frisk, så ikke gi opp ennå selv om legene kun gir deg dårlige prognoser.
Krysser alt jeg har for at utfallet hos deg blir bedre enn mitt - det finnes så absolutt håp!

Krysser fingrene <3

Tenker masse på deg, å sender deg gode varme klemmer.
Håper så inderlig at du du får noe gode nyheter til tirsdag..
<3

takk for tankene jenter <3
i morgen er dagen for kontroll, for å se åssen situasjonen ligger ann nå, bedre,dårlig...
grue glede meg, uansett hva jeg får til svar så blir det godt å få svar...

jeg har hatt smerter i magen et par dager, hvis dere har lest det andre innlegget mitt... stikkinger og mensmurringer.. er skikkelig urolig og redd...
nå er ikke smertene så intense som i går, så håper det holder seg slik til i morgen

krysser fingrene for deg og håper på det beste :( <3 sender en god klem <3

Dette var ikke hyggelig lesing!! :-( Har virkelig ikke ord. Livet er så urettferdig! :-( Du må ha det helt forferdelig nå!! Sender deg mange klemmer og varme tanker. :'-(

Back
Topp