Mannen med på oul

Nei, når tenkte jeg mer på fødsel for vår del da :angelic: Oul er liksom kjørt for oss :hilarious:

Ja dere må jo ha det også ja! Er virkelig ikke enkelt i disse tider :arghh:
Nope er ikke det og vet at siden jeg har fått konstantert svangerskapsdiabetes så blir det noen kontroller rett etter fødsel og noen timer etter samt dagen etter nå på lille babyen men satser på at alt sånt skal gå bra og at jeg skal klare å kjøre hjem alene en til to dager etterpå :p
 
Er det noen her som får ha med mannen på oul? Det er ikke lov her, syns det er så kjipt :arghh::(
Er så lei av coronaen nå! En venninne av meg fødte tvillinger for noen dager siden, og måtte føde alene fordi mannen følte seg litt groggy den dagen og fikk da ikke være med :confused:
Ringte sykehuset i dag, og her får mannen være med <3 Skjønner godt det er trist for dere som må gå alene. Venninnen min som fikk i fjor hadde mannen sin på FaceTime under hele ultralyden. Kan det være et alternativ?❤️
 
Jeg var på OUL på KK Bergen i dag, og der fikk ikke far være med. Det var lov å facetime på slutten, og da fikk vi også vite kjønnet samtidig:love7
 
Vi har ikke lov å ha med far på A-hus, dessverre. Vi tar ultralyd privat, så der er han med:Heartred
 
Noen som har vært på OUL på Ullevål enda, eventuelt har hørt fra andre som har vært der? Far får vel ikke være med, men hørt at de har litt ulik praksis for video/FaceTime etc. noen erfaringer?
 
Åh såpass :eek: Nei, mannen er god å ha når man går gjennom noe sånt.. Får bare håpe de holder seg friske den dagen :rolleyes:
Ja, virkelig godt å ha noen der. Jeg føder sånn akkurat passe raskt, så rakk nesten et par timer på sykehuset før ungen var ute. Og de 45 minuttene jeg var alene (15 min alene på gangen, 30 min alene på et undersøkelsesrom) var de absolutt verste. Alt ble mye bedre da mannen fikk komme :Heartred
Unner virkelig absolutt alle å ha partner ved sin side, og da under hele fødselen og på barsel. :love7
 
Får ikke ha med på sykehuset på OUL, men vi kjøpte privat ul som vi var på på tirsdag og da var han med. Vi er førstegangs, og jeg syns det var så fint å ha han med :happy: jeg vil anbefale å investere i en slik time. Fikk gått gjennom litt anatomi samt vite kjønn - og vi kjente begge en god tilknytning til babyen vår på denne timen:Heartred
Så koselig at han fikk se :Heartred Jeg har tatt 2 ul på sykehuset mamma jobber, har ikke tatt med mannen på de. Han syns nesten ikke han skjønner hva som er baby når det er så smått laughing6 Men hørte på han at han ble litt skuffa når jeg sa at han ikke får være med på oul.. Jeg har tatt 3D med de andre to, så velger nok å gjøre det sammen med mannen denne gangen også :rolleyes:
 
Så rart, jeg trodde det ble endring i det ettersom det ble så mye oppstyr med «jeg føder ikke alene» greiene...:wideyed:
Det har værtfall blitt forandring her i stavanger, far får være med på oul og til jordmor. Selvom det er lockdown og hjemmeskole. Syns det er på sin plass, det er jo like mye hans barn! Og gravide trenger den støtten! De stakkars som måtte føde alene er jo helt grusomt..
Oi så bra da! Trodde også det var endringer, så jeg sa til mannen at jeg trodde han kunne være med. Når jeg fikk innkallelsen var de tatt gul markeringstusj over at man ikke får ha med ledsager. Tror det stod noe sånn: «det er svært begrenset å få ha med ledsager, kun for veldig syke osv..» Gikk inn på kvinner/barn på nettsiden til sykehuset og der stod det at mannen ikke får være med på oul.. Jeg er helt enig, pappa er jo en forelder han også. Tenker på foreldrepermisjonen skal liksom deles likt for pappa er en likeverdig forelder, men når det kommer til alt dette i svangerskapet så er det kun mor :sour:
 
Nope er ikke det og vet at siden jeg har fått konstantert svangerskapsdiabetes så blir det noen kontroller rett etter fødsel og noen timer etter samt dagen etter nå på lille babyen men satser på at alt sånt skal gå bra og at jeg skal klare å kjøre hjem alene en til to dager etterpå :p
Ja får håpe det :hilarious: Kan han eventuelt komme og hente dere?
 
Ringte sykehuset i dag, og her får mannen være med <3 Skjønner godt det er trist for dere som må gå alene. Venninnen min som fikk i fjor hadde mannen sin på FaceTime under hele ultralyden. Kan det være et alternativ?❤️
Jeg vet ikke, lest en del om at det er mange som ikke tillater FaceTime. Men får vår del tror jeg vi uansett hadde droppet det :p Tar oss nok en 3D privat litt senere i svangerskapet :rolleyes:
 
Ja, virkelig godt å ha noen der. Jeg føder sånn akkurat passe raskt, så rakk nesten et par timer på sykehuset før ungen var ute. Og de 45 minuttene jeg var alene (15 min alene på gangen, 30 min alene på et undersøkelsesrom) var de absolutt verste. Alt ble mye bedre da mannen fikk komme :Heartred
Unner virkelig absolutt alle å ha partner ved sin side, og da under hele fødselen og på barsel. :love7
Helt klart at man slapper av når man har med mannen som trygghet :Heartred Her får vi ha mannen med fra aktiv fødsel og til vi er ferdige på barsel :love7
 
Her har mannen vært med på TUL, og skal også bli med på den ordinære ultralyden om et par uker.
Glad for at han får være med!
 
Jeg har ikke forhørt meg, men tror det stod at partner fikk være med i innkallingsbrevet.. viser det seg å ikke være slik så blir det privat 3D på oss ❣️
 
Jeg har ikke forhørt meg, men tror det stod at partner fikk være med i innkallingsbrevet.. viser det seg å ikke være slik så blir det privat 3D på oss ❣️
Håper for dere at han får være med :) 3D er jo veldig morsomt da, begge mine lignet faktisk veldig på 3D bildene :D
 
Ja får håpe det :hilarious: Kan han eventuelt komme og hente dere?
Spørs hvem som kjører bilen dit, skal ikke sitte i bilen med rier og ungene i samme bil ihvertfall :hilarious:
Bor en time fra sykehuset så får se hva som skjer, vil ikke ligge i en ambulanse igjen med rier ihvertfall :p måtte det med første og gjør ikke det igjen om jeg ikke akkurat må
 
Spørs hvem som kjører bilen dit, skal ikke sitte i bilen med rier og ungene i samme bil ihvertfall :hilarious:
Bor en time fra sykehuset så får se hva som skjer, vil ikke ligge i en ambulanse igjen med rier ihvertfall :p måtte det med første og gjør ikke det igjen om jeg ikke akkurat må
Haha ser det for meg :hilarious: Du har såpass kjørevei ja! Huff alt man må bekymre seg for :rolleyes::p
 
Haha ser det for meg :hilarious: Du har såpass kjørevei ja! Huff alt man må bekymre seg for :rolleyes::p
Ja så like greit om grensene åpnes før den tiden :p
Da får eventuelt eks bonusmor og nye bonusmor komme og ta barn om ikke hun har begynt å studere eller jobbe til da :hilarious: godt de har et bra forhold sammen :p
 
Back
Topp