Mandsgsprat! :D

så rart :confused: Han som elska å sove i vogna!
Hvordan er sportsdelen deres? Trives han i den?

Vi har ikke bytta til sportsdelen ennå;)
Ja, etter han begynte og sovne selv i senga vil han kun sove i den, blei skikkelig sint og irritert når han blei lagt i vogna, selvom han også bare blei lagt ned i vogna for og sovne av seg selv, han nekta plent! o_O

Har lagt Lillebror i seng bare noen få ganger på dagtid. Men sist sov han godt hverfall =)
Men han elsker vogn da!

Så godt han fortsatt er glad i vogna si:):D
Det er ikke Emmeth, men vi skal ha med tvillingvogna til Danmark, så får håpe han sovner i den når vi skal gå rundt og se en masse:) Mhm, Emmeth sovner innen det er gått 2 min i senga si;) Han er nå lagt for kvelden:) Trøtt dom en dupp:) Han har begynt og komme seg rundt selv nå også:D Åler seg rundt;)

Det ble plutselig slutt på sommerværet ja:)

Ja, det får en si:p I norge kan været snu helt brått- fra varmt til kaldt og omvendt! Veldig spesielt egentlig?!

Så den den siste episoden av game of thrones som ble lagt ut, huff for en slutt scene.

Uff ja, har lest om hva som skal skje idag og GRUER meg, har IKKE lyst til og se det!:(

Nå har jeg avtalt handletur med søs. For at hun skal få handlet da, hun har ikke bil :D

Så koselig:) Også snill som du er, ikke alle som gidder det for og si det sånn:) Herlig med litt alene og skravletid også:D

Så godt han fortsatt er glad i vogna si:):D
Det er ikke Emmeth, men vi skal ha med tvillingvogna til Danmark, så får håpe han sovner i den når vi skal gå rundt og se en masse:) Mhm, Emmeth sovner innen det er gått 2 min i senga si;) Han er nå lagt for kvelden:) Trøtt dom en dupp:) Han har begynt og komme seg rundt selv nå også:D Åler seg rundt;)
Så moro :D
Lillebror sovnet i vogna nå for litt siden han :o
Han sovnet jo kl 18 i går og det blir for tidlig for natta, altså...
Så nå får han sove litt, så får det heller bli kvelden senere!

Lillebror og jeg tok oss en tur for å møte ei venninne på kaffe.
I morgen tror jeg at jeg skal ut av huset litt alene! Må nesten gi mannen sjans til å styre litt med Lillebror, og det synes ejg ikke er så lett så lenge jeg er hjemme :p :o
Forslag til hva jeg kan finne på? Har ikke noe særlig med penger....
Inviter deg selv på kaffe med noe godt attåt hos ei venninne.;)

Så moro :D
Lillebror sovnet i vogna nå for litt siden han :eek:
Han sovnet jo kl 18 i går og det blir for tidlig for natta, altså...
Så nå får han sove litt, så får det heller bli kvelden senere!

Emmeth sto opp fra siste luren sin kl 3 og blei lagt nå 18.30 og da er han stupis altså:) Han har begynt og komme seg rundt på gulvet og åler seg fram:) Så det skjer mye om dagen og da blir han også ekstra trøtt:) Han sover som regel til alt mellom 07.30-08.30:) Kan våkne for og få en flaske på natta om han har drikki lite på dagen hvis det er varmt! Han er lik hu Neline og er ikke så veldig glad i varmen! Noe de fleste små ikke er. Før tok Emmeth også sin siste lur i en 18.00 tia og blei lagt rundt 20.30, de finner selv sine rutiner;):)

Emmeth sto opp fra siste luren sin kl 3 og blei lagt nå 18.30 og da er han stupis altså:) Han har begynt og komme seg rundt på gulvet og åler seg fram:) Så det skjer mye om dagen og da blir han også ekstra trøtt:) Han sover som regel til alt mellom 07.30-08.30:) Kan våkne for og få en flaske på natta om han har drikki lite på dagen hvis det er varmt! Han er lik hu Neline og er ikke så veldig glad i varmen! Noe de fleste små ikke er. Før tok Emmeth også sin siste lur i en 18.00 tia og blei lagt rundt 20.30, de finner selv sine rutiner;):)

Ja, vi har prøvd mye frem og tilbake nå synes jeg. Men dagsovingen varierer så veldig, derfor er det vanskelig å ha helt faste tider synes jeg...

Jeg inviterte søs på handletur, blir nok noe godt attåt kaffen :p
Ja, jeg leste det litt for seint.:p
Blir nok koselig. Godt å få gjøre litt andre ting innimellom også.:)
Jeg er ikke satt opp på jobb i morra, og lurer på å dra på Moldebadet for å plaske litt sammen med mann og barn.:)

Ja, vi har prøvd mye frem og tilbake nå synes jeg. Men dagsovingen varierer så veldig, derfor er det vanskelig å ha helt faste tider synes jeg...

Mhm, men kommer kanskje noe ann på dagsformen hans også? Og evt hvor mye han spiser? Det har mye og si for Emmeth iallfall:) Idag spiste han wok med ris for første gang og han DIGGA det, det var litt gøy:)
Var likedan med Emmeth da han var litt mindre også. Og de er ganske små ennå, så kan ikke forvente de små skal sove hele natta eller legge seg til samme tid ennå, noe mange foreldre gjør. Synes du er en kjempeflink mamma, og alle vil jo bare det beste for våre små:)<3

Mhm, men kommer kanskje noe ann på dagsformen hans også? Og evt hvor mye han spiser? Det har mye og si for Emmeth iallfall:) Idag spiste han wok med ris for første gang og han DIGGA det, det var litt gøy:)
Var likedan med Emmeth da han var litt mindre også. Og de er ganske små ennå, så kan ikke forvente de små skal sove hele natta eller legge seg til samme tid ennå, noe mange foreldre gjør. Synes du er en kjempeflink mamma, og alle vil jo bare det beste for våre små:)<3
Jo, det er mye som spiller inn =) Det har du helt rett i!
Han har sovnet for natta nå, enda han bare var våken en liten time etter duppen sin. Utrolig trøtt i dag!

Nei, spesielt den ene hendelsen var vond å se, enda det er bare film. Du vil hva jeg tenker på når du ser episoden.

Ja, jeg leste på dagbladet idag hva episoden handlet om og at det var utrolig sterke scener:( Så vurderer sterkt og IKKE se den:( Blei kjempedårlig når han sykesyke mannen som hadde seg med døtrene sine, ga bort guttebabyene til the white ones:( Direkte kvalmt og når ned stark døde også:(

Jo, det er mye som spiller inn =) Det har du helt rett i!
Han har sovnet for natta nå, enda han bare var våken en liten time etter duppen sin. Utrolig trøtt i dag!

Han er jo u full gang hele dagen med alle yoga øvelsene sine:S:p Så ikkke mye rart han er sliten:) Så godt han sover:) Tar på og være liten og søøøøt<3

Back
Topp