Mandag 10.02

Haha ja må prøve på det.. jeg trenger ingen gave altså, men synd han ikke gadd å la Emira få gjøre noe eller gi meg noe! Hun er stor nå, og hadde nok likt å kunne velge ut en liten ting som hun kunne gitt meg;) jeg lot hun finne en liten gave til Liana og Leoh til jul, og det var sååå stas at det var bare fra hun, og at hun hadde valgt ut tingene selv :D
Ja, og fått laget kort ikke minst. Kanskje du kan spandere en ting på deg selv som hun kan velge:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Imponerende at du ikke har lagt på deg mer!:eek::D jeg kunne jo ikke likte på mat uten å legge på meg.. hahaha..
Bare flaks, jeg har spist en del nugatti, men klart å slutte nå:-)

Har meldt meg på fulltid nettstudier :) Apotektekniker nå.
Alltid vært min store drøm,siden VGS. Men,fikk store mageproblemer på slutten,så fikk aldri fullført :(
1,5 års studier. Og er nok til at mannen kan få opphold i sverige da! Er såååååååå glad.
Nå trenger vi bare bolig.

Kan ikke tro at noe går vår vei for en gangs skyld :)
<3

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

God ettermiddag:-)

Jeg har fått hvilt, og var helt borte når klokka ringte kvart på elve! Jeg skal på svangerskapskontroll klokka ett, og ville ikke forsove meg, trenger jo en del ekstra tid i min hvaltilværelse:D:cool: Skal snart ta bussen nedover.

Hadde en rolig morsdag i går, fikk kake, roser og venter enda på en liten gave som skal komme i posten:rolleyes::)

Mannen skulle få dra avgårde og trene fra morgenen, og det resulterte i at jeg duppet litt av mens snuppa satt ved siden av meg og så på babytv, hun ble meeeget irritert og beit meg kjempehardt i armen:eek: Jeg fortjente vel den, fikk utrolig dårlig samvittighet:( Men hun var heldigvis glad igjen etterpå:-)
Hvordan gikk kontrollen? :)
Koselig med kake og blomster <3

Hahahah you go girl! :P:D jeg er også veldig sånn, gir tilbake det jeg får!;) og det jeg syns er irriterende med venner som ikke har barn, er at de forstår jo ikke hvorfor man ikke kan møtes her og der akkurat når det passer DEM best:S

Huff, tenner:( hun må vel snart ha fått alle nå eller?
Kos deg på bowling:D det er gøy! Hehe
Hehe,ja kan jo ikke la folk være slik heller ;)
"What goes around,comes around". Liker den :)

Veldig irriterende.
"Nei,vi kan faktisk ikke komme på besøk kl 19-20,fordi det passer best for deg" ;)

Hahaha så liten og lett hun var da:rolleyes::D han er stor ja, ligger litt over gjennomsnittet :) men han er ikke "bollete" heller.. også er det armer og bein som er lange virker det som, for er der klær blir fort smått ;)
Lillebroren min var 7kg på 6 ukerskontrollen da...han var bollete :p

Alltid vært min store drøm,siden VGS. Men,fikk store mageproblemer på slutten,så fikk aldri fullført :(
1,5 års studier. Og er nok til at mannen kan få opphold i sverige da! Er såååååååå glad.

<3

Godt å høre! Apotekteknikker er en fin jobb, det er søstra mi ;)

Krysser fingrene for at det ordner seg for dere nå, og at det blir svensker av barna dine! ;) :p

<3

Så utrolig godt å høre, det var fine nyheter:-)

Hvordan gikk kontrollen? :)
Koselig med kake og blomster <3

Alt vel:-) Ble tatt noen blodprøver som jeg får svar på siden:-)

Godt å høre! Apotekteknikker er en fin jobb, det er søstra mi ;)

Krysser fingrene for at det ordner seg for dere nå, og at det blir svensker av barna dine! ;) :p
Takk :-)
Ja,fin jobb det. Lærer en del og det er spennende :-)

Hehe,svensk,norsk og arabisk er ikke dårlig ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hehe, blir ekstra gøy for henne når bebisen blir rundt 1 år:-D

Hahahah ja skal si det er mye mer jobb med en 1åring enn en baby hvertfall! :P

Hehe, herremin, det var en merkelig tankegang på henne;)

Haha ja.. hun er ikke den smarteste akkurat! Men veldig snill og vi har det alltid gøy sammen.. bare synd hun ikke kan sette seg inn i andres sko;)

Ja, og fått laget kort ikke minst. Kanskje du kan spandere en ting på deg selv som hun kan velge:-)

Hehe jeg får ønske meg det til neste år ;):) jeg kjøpte meg smågodt og brus igår kveld da :P hahah.. kan jo skylde på at det var morsdag;) selvom jeg ikke tenkte noe over det igår:P hahah..

Bare flaks, jeg har spist en del nugatti, men klart å slutte nå:-)

Haha lurer på hvordan forholdet ditt til nugatti er etter fødselen;):P

<3

Åååå nå ble jeg glad:D:D:D:D endelig går ting deres vei! Også så spennede å ta opp studier som du virkelig har interesse for:D

Åååå nå ble jeg glad:D:D:D:D endelig går ting deres vei! Også så spennede å ta opp studier som du virkelig har interesse for:D
Takk :) håper det går fint :)
Hvordan er det med dere idag? Alt bra med dine 3? :)

Vi har spist hjemmelaget kjøttpudding, poteter, gulrot, surkål og brun saus til middag :) Hermine er så glad i gulrot at hun ba om "dolrot" til barne-tv :eek: :P
ImageUploadedByBV Forum1392049025.697261.jpg

Hehe,ja kan jo ikke la folk være slik heller ;)
"What goes around,comes around". Liker den :)

Veldig irriterende.
"Nei,vi kan faktisk ikke komme på besøk kl 19-20,fordi det passer best for deg" ;)

Haha dem får se hvordan det er når dem får barn selv! ;)

Back
Topp