Mandag 10.02

Ja, ikke minst for å fungere som mamma, det er jo den viktigste jobben om dagen, så alt annet blir liksom så uviktig og nedprioritert ;)
Ja, det er jo sånn det blir nødt til å være en god stund fremover. Ikke alle som klarer å se det slik dessverre, bra du gjør det:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hallo :)
Hermine hoster, igjen, så her doser vi på med medisiner om natta! Men hun sov til 07, så spiste vi litt og gikk til bhg :)
Deilig å være hjemme hos henne etter et døgn borte! Hun reagerte litt på at jeg kom hjem, sutra og va utilpass. Når jeg spurte om hun ville sitte på fanget kom hun løpende, og sutrende, og krøyp opp på fanget, kroa seg sammen og satte der, heeeelt stille, leeeenge :rolleyes: DET nøt mamman, for er jammen ikke ofte hun har tid til å kose mer enn 15sek :p

Jeg måtte gå hjem og legge meg igjen etter bhg, er fortsatt så umåtelig sliten hele tiden, og litt nedfor :( Så sov til 10.30, og nå skal jeg spise frokost og kvinne meg opp til å jobbe litt hjemmefra!

Ntååå så herlig å kunne kose med babyen sin på fanget uten at hun er syk:rolleyes::) det var nok godt for hun også;):D

Håper du føler deg bedre nå da! Ikke godt å måtte gå sliten og nedfor:( <3

Det virker heller ikke som de helt begriper at man faktisk er lykkelig selv om man "bare" er hjemme hver helg med familien sin ;) ...og at man gjerne går ut innimellom, men da helst kl 19 så man kan gå hjem og legge seg i rimelig tid siden man skal opp med barn neste dag :p

Jaa vet! Når man får barn, så innser man fort at det er kos å være hjemme og bare slappe av når man kan:):P Og nytter jo ikke å forklare dem noe heller..jeg har noen "venninner" som sier at jeg må komme på besøk..hun ene bor i samme borettslag som meg, men er stort sett hos mora si som bor 15 min unna (med bil) søsteren bor i Kristiansand, og er hos mora når hun er her på Rjukan.. men de kommer aldri på besøk til meg, men maser om at jeg må komme hjem til mora dems eller på café:oops::confused: de har ikke barn, hun ene har lappen (noe jeg ikke har), hun andre jobber ikke.. men forde kommer de med kommentarer som "hvorfor gidder du aldri å komme til oss da?"... vi har bodd her nå i 3,5 år, og kun hun ene har vært her 2-3 ganger før hun flyttet til Kristiansand:S

Man blir så lei av å vente på legen....

Spennende med kontroll i dag:-) Han har vokst ganske mye ja synes jeg:-)

Håper du fikk en fin dag i går likevel, leste gjennom søndagstråden men fikk ikke tid til å svare på noe. Leste at mannen din var litt småsur, håper det gav seg:-)

Hehe ja han vokser utrolig fort syns jeg! For en mnd siden så måtte jeg brette armer og bein i str 68, men det trenger jeg ikke nå ;) nå var han 65,5 cm lang og veide nesten 7 kg! :D

Så søt du er :D hadde en grei dag forde;) samboer var sånn resten av kvelden..men virket ikke sur etterhvert, bare ikke interessert i å prate!:confused: MEN jeg koste meg med barna jeg da;):D hehe.. og lot han sitte å "deppe" for seg selv:P gadd ikke spørre hvorfor humøret hans var sånn heller.. haha.. jeg er litt barnslig sånn:P

Jaa vet! Når man får barn, så innser man fort at det er kos å være hjemme og bare slappe av når man kan:):P Og nytter jo ikke å forklare dem noe heller..jeg har noen "venninner" som sier at jeg må komme på besøk..hun ene bor i samme borettslag som meg, men er stort sett hos mora si som bor 15 min unna (med bil) søsteren bor i Kristiansand, og er hos mora når hun er her på Rjukan.. men de kommer aldri på besøk til meg, men maser om at jeg må komme hjem til mora dems eller på café:oops::confused: de har ikke barn, hun ene har lappen (noe jeg ikke har), hun andre jobber ikke.. men forde kommer de med kommentarer som "hvorfor gidder du aldri å komme til oss da?"... vi har bodd her nå i 3,5 år, og kun hun ene har vært her 2-3 ganger før hun flyttet til Kristiansand:S
Merkelig venninner det der ja, de får seg nok et sjokk når de blir foreldre selv.

Hehe ja han vokser utrolig fort syns jeg! For en mnd siden så måtte jeg brette armer og bein i str 68, men det trenger jeg ikke nå ;) nå var han 65,5 cm lang og veide nesten 7 kg! :D

Så søt du er :D hadde en grei dag forde;) samboer var sånn resten av kvelden..men virket ikke sur etterhvert, bare ikke interessert i å prate!:confused: MEN jeg koste meg med barna jeg da;):D hehe.. og lot han sitte å "deppe" for seg selv:P gadd ikke spørre hvorfor humøret hans var sånn heller.. haha.. jeg er litt barnslig sånn:P
Så fine mål han har:-)

Jeg holder med deg i den, hadde ikke spurt selv, du får huske på det til neste farsdag;-)

Da sitter man å venter på å ta blodprøver, stakkars nasse som det blir lang dag på:-(
Gode nyheten er at jeg bare har lagt på meg 3 kg i svangerskapet til nå, det føles ut som mye mer, men jeg er jo ikke lita fra før heller;-)

Så søt du er :D hadde en grei dag forde;) samboer var sånn resten av kvelden..men virket ikke sur etterhvert, bare ikke interessert i å prate!:confused: MEN jeg koste meg med barna jeg da;):D hehe.. og lot han sitte å "deppe" for seg selv:p gadd ikke spørre hvorfor humøret hans var sånn heller.. haha.. jeg er litt barnslig sånn:p
wow,stor gutt! Hermine var 8kg da hun var ett år :eek: :P ;)

Da sitter man å venter på å ta blodprøver, stakkars nasse som det blir lang dag på:-(
Gode nyheten er at jeg bare har lagt på meg 3 kg i svangerskapet til nå, det føles ut som mye mer, men jeg er jo ikke lita fra før heller;-)

oi, det var ikke mye du! :eek: Hvordan får du det til??? :p
Jeg la på meg så sinnsykt mye vann på slutten, så ut som en ballong :P

Merkelig venninner det der ja, de får seg nok et sjokk når de blir foreldre selv.

med mindre de blir som Fotballfrua, som tydeligvis vil vise for verden at livet ikke forandrer seg i det hele tatt etter at man har fått barn og derfor kjører på i 120 med akkurat samme livstil og tempo som før :P

God ettermiddag:-)

Jeg har fått hvilt, og var helt borte når klokka ringte kvart på elve! Jeg skal på svangerskapskontroll klokka ett, og ville ikke forsove meg, trenger jo en del ekstra tid i min hvaltilværelse:D:cool: Skal snart ta bussen nedover.

Hadde en rolig morsdag i går, fikk kake, roser og venter enda på en liten gave som skal komme i posten:rolleyes::)

Mannen skulle få dra avgårde og trene fra morgenen, og det resulterte i at jeg duppet litt av mens snuppa satt ved siden av meg og så på babytv, hun ble meeeget irritert og beit meg kjempehardt i armen:eek: Jeg fortjente vel den, fikk utrolig dårlig samvittighet:( Men hun var heldigvis glad igjen etterpå:-)

Hahah for en luring du har!:P vet visst hva som må til for å vekke mamman sin;) Lykke til på kontroll idag :D spennede :)

Hahaha ja! Kom også på at hun ene som ikke bor her lenger, spurte om jeg ville ut på café 1 dag etter at jeg kom hjem fra sykehuset med Leoh:eek: hvorfor i all verden kunne hun ikke ta seg en kort tur innom meg istedet?:confused: hun visste jo at jeg akkurat hadde føda!

Så fine mål han har:-)

Jeg holder med deg i den, hadde ikke spurt selv, du får huske på det til neste farsdag;-)

Haha ja må prøve på det.. jeg trenger ingen gave altså, men synd han ikke gadd å la Emira få gjøre noe eller gi meg noe! Hun er stor nå, og hadde nok likt å kunne velge ut en liten ting som hun kunne gitt meg;) jeg lot hun finne en liten gave til Liana og Leoh til jul, og det var sååå stas at det var bare fra hun, og at hun hadde valgt ut tingene selv :D

Imponerende at du ikke har lagt på deg mer!:eek::D jeg kunne jo ikke likte på mat uten å legge på meg.. hahaha..

wow,stor gutt! Hermine var 8kg da hun var ett år :eek: :P ;)

Hahaha så liten og lett hun var da:rolleyes::D han er stor ja, ligger litt over gjennomsnittet :) men han er ikke "bollete" heller.. også er det armer og bein som er lange virker det som, for er der klær blir fort smått ;)

oi, det var ikke mye du! :eek: Hvordan får du det til??? :p
Jeg la på meg så sinnsykt mye vann på slutten, så ut som en ballong :P
Har ikke hatt mye til matlyst, men vært forsiktig også siden jeg har nok på kroppen fra før;-)

med mindre de blir som Fotballfrua, som tydeligvis vil vise for verden at livet ikke forandrer seg i det hele tatt etter at man har fått barn og derfor kjører på i 120 med akkurat samme livstil og tempo som før :P
Hehe, blir ekstra gøy for henne når bebisen blir rundt 1 år:-D

Hahah for en luring du har!:P vet visst hva som må til for å vekke mamman sin;) Lykke til på kontroll idag :D spennede :)
Ja, de er ikke dumme de små;)

Hahaha ja! Kom også på at hun ene som ikke bor her lenger, spurte om jeg ville ut på café 1 dag etter at jeg kom hjem fra sykehuset med Leoh:eek: hvorfor i all verden kunne hun ikke ta seg en kort tur innom meg istedet?:confused: hun visste jo at jeg akkurat hadde føda!
Hehe, herremin, det var en merkelig tankegang på henne;)

Back
Topp