Takkhåper det går fint
![]()
Hvordan er det med dere idag? Alt bra med dine 3?
Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
Det gjør det sikkert
Alt bra med oss, takk som spør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkhåper det går fint
![]()
Hvordan er det med dere idag? Alt bra med dine 3?
Vi har spist hjemmelaget kjøttpudding, poteter, gulrot, surkål og brun saus til middagHermine er så glad i gulrot at hun ba om "dolrot" til barne-tv
![]()
Vis vedlegget 50125
4.4Haha ja det var ikke småtterier!hvor stor var han ved fødselen da?
Spørs detSå søt! Lurer på om hun kommer til å be om gulrøtter til barne-tv om noen år å![]()
God morgen!
Håper alle har hatt ei fin helg og en strålende morsdag.
Vi henta Jen hos mamma og pappa i går. Der fikk vi ovnsbakt laks til middag og fikk servert kaffe, vafler og medbragt kake.Det spørst om vesla skal få dra på overnatting hos besteforeldrene sine litt oftere, for i natt sov hun fra kl.20-06.15.
I dag er det hjemmedag, og vi skal ut en tur når det lysner. Vi får også besøk (apropos "venninner som mister interessen for vennskapet og slutter å invitere en når man har fått barn") Fikk meldinger av henne i går uten at hun gratulerte meg med bursdagen og det tilsier vel egentlig at vi ikke er spesielt close lenger..Litt synd da.
Hva skal dere andre i dag da?![]()
Så bra J sov godtSover ofte bedre med andre. Merkelig
hehe...
Trist å høre at hun ikke gratulerte deg. Da blir jeg sånn tilbake også.
Har flere venninner uten barn og de spør meg knapt om hvordan d går med barna. Når hun ene får barn om ca 1 mnd,skal jeg være sånn tilbake. *slem*
Drittnatt her som vanlig.. mina var våken fra 3.45-5.10 ca. Tenner er morro ....
Skal på bowling nå med Wael,søsteren min og sønnen. Mamma skal ha med Mina på tur. Blir gøy
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Helluu!
Natten har vært god herLiana har ikke hosta så mye i natt, men er snørrete og i fin form! Så da ble det selvfølgelig bhg på hun
Leoh skal på 4mnd-kontroll kl 11. jeg er spent på hvor lang han er nå, for syns han har vokst masse den siste mnd!og 68 begynner å passe ganske så bra!
Ingen voldsomme planer her idag! Har satt på en vaskemaskin (eller kom på nå at jeg har glemt å slå den på), og ryddet her.. jeg må vel handle litt etter kontrollen, så slipper jeg å ut i kveld
Ha en superduper dag! <3
Hallo
Hermine hoster, igjen, så her doser vi på med medisiner om natta! Men hun sov til 07, så spiste vi litt og gikk til bhg
Deilig å være hjemme hos henne etter et døgn borte! Hun reagerte litt på at jeg kom hjem, sutra og va utilpass. Når jeg spurte om hun ville sitte på fanget kom hun løpende, og sutrende, og krøyp opp på fanget, kroa seg sammen og satte der, heeeelt stille, leeeengeDET nøt mamman, for er jammen ikke ofte hun har tid til å kose mer enn 15sek
Jeg måtte gå hjem og legge meg igjen etter bhg, er fortsatt så umåtelig sliten hele tiden, og litt nedforSå sov til 10.30, og nå skal jeg spise frokost og kvinne meg opp til å jobbe litt hjemmefra!
Stakkars dereMy lord for en dritt natt vi har hatt i natt! Dette har seriøst vært på topp10 lista mi over verste og lengste dagen EVER i mitt liv!
Fy fader, dæven døtte!
Nelly spøy 7 ganger med en halvtimes mellomrom i natt, så kan jo tro det var moro og stå med sengeskift og dusjing mellom hver gang! Også har vi lille Emmeth-fisen som er igang med 4 hjørnetenner på en gangHvorfor skal han alltid få alle på en gang? Hva er greia med det? Uansett, så ville ikke han sove før kl 2 i natt, da var både mamma og pappa ganske så sliten og LEI!
Mathea har hatt vondt i magen idag, så alle 3 har vært hjemme og ingen av de i noe særlig godt humør heller. *KREMT* En smule irritert mamma selv oghehe...
Ellers har det skjedd lite idag. Energien min er ennå ikke på topp... kjipt, men kommer seg vel!
Håper dere har hatt en bedre dag enn megGodt det kommer en dag i morgen og
;
Bowlingen var gøy,men Wael trodde det kun var han som skulle spille,så ble mye skriking og klaging mellom alt haha.. Var sliten og trøtt og..Uff, er Minasnuppen i dårlig form igjen? Er så kjedelig med sutrete små som IKKE vil sove![]()
Mamma blir så sliten da..*kremt*
Det er bare og ikke og bry seg om de "vennene" for og si det sånn! Da er det ikke ordentlige venner. Er jo når man får barn man finner ut hvem som er ens ordentlige venner!
Åååh, bowling er sååå gøyKose dere masse og må det bli MASSE søvn på deg i natt a, mor
<3
Fint at hun er i fin form ellers da,og kun litt snørreteDet gjør det sikkert
Alt bra med oss, takk som spørLiana er snørrete bare, men fin form
er Wael bedre med hosten sin da?
Stakkars dere
Omgangssyken hun har fått? Håper hun er bedre nå,og at dere andre ikke blir smittet... God bedring til Nelline
Emmeth har nok vondt han ogsamme som Mina .. Kommer alltid enten 2-4 samtidig,,,
Har trodd de hjørnetennene er på vei mange ganger,men nå er det skikkelig rødt og hovent,og syntes jeg ser noe hvitt, kommer nesten ikke inn i munnen henneshehe...
Fikk paracet nå,og begge er lagt seg.
Har du fått noens var fra legen? Du er suuupersterk,og en kjempeflink mamma <3
Håper du og dere blir bra snart.
Hurra for nettstudie!Har meldt meg på fulltid nettstudierApotektekniker nå.
Alltid vært min store drøm,siden VGS. Men,fikk store mageproblemer på slutten,så fikk aldri fullført![]()
1,5 års studier. Og er nok til at mannen kan få opphold i sverige da! Er såååååååå glad.
Nå trenger vi bare bolig.
Kan ikke tro at noe går vår vei for en gangs skyld![]()
<3
Bowlingen var gøy,men Wael trodde det kun var han som skulle spille,så ble mye skriking og klaging mellom alt haha.. Var sliten og trøtt og..
Er kun tennene som plafer hun
Håper de kommer ut snart.... Drittenner!!!!!
Sant det med venner,det er da man merker hvem sin sanne venner er.
Har mistet utrolig mange etter at jeg giftet med Khalid(fordi folk er så j***** rasister og dømmende) pluss at vi har cært så mye frem og tilbake.. At man bare sklir fra hverandre .. Kjiptmaltså

Nå skal vi snart se på "take the lead" med Antonio Banderas
Med mamma,og 2 av lillesøstrene på snart 13 og 20 år
De er utemå kjører en tur,og skal kjøpe kontantkort til meg,,, er jo inSverige så må fylle på det Svenske simkortet mitt
jeg tar tranpiller og spiser endel fisk, så er nok ikke detMedisiner må til, jaHoster hu mye om natta? Ååååh, er så kos når de små vil sitte og virkelig kose på fanget og bare snuse inn mammalukten<3<3<3 Må nyte nå mens vi ennå kan
![]()
Sender deg en store klem jeg, jenta mi<3 Har du undersøkt om du har nok D-vitamin? Hvis ikke kan man bli nedfor av for lite av detSå kanskje det er grunnen? Eller at du er veldig sliten? Uansett, klemmememmepådeg<3
Har meldt meg på fulltid nettstudierApotektekniker nå.
Alltid vært min store drøm,siden VGS. Men,fikk store mageproblemer på slutten,så fikk aldri fullført
1,5 års studier. Og er nok til at mannen kan få opphold i sverige da! Er såååååååå glad.
Nå trenger vi bare bolig.
Kan ikke tro at noe går vår vei for en gangs skyld
<3