Mandag 10.02

Takk :) håper det går fint :)
Hvordan er det med dere idag? Alt bra med dine 3? :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Det gjør det sikkert ;)

Alt bra med oss, takk som spør :) Liana er snørrete bare, men fin form :) er Wael bedre med hosten sin da?

Vi har spist hjemmelaget kjøttpudding, poteter, gulrot, surkål og brun saus til middag :) Hermine er så glad i gulrot at hun ba om "dolrot" til barne-tv :eek: :P
Vis vedlegget 50125

Så søt! Lurer på om hun kommer til å be om gulrøtter til barne-tv om noen år å:P

God morgen!
Håper alle har hatt ei fin helg og en strålende morsdag. :)

Vi henta Jen hos mamma og pappa i går. Der fikk vi ovnsbakt laks til middag og fikk servert kaffe, vafler og medbragt kake.:) Det spørst om vesla skal få dra på overnatting hos besteforeldrene sine litt oftere, for i natt sov hun fra kl.20-06.15.:D

I dag er det hjemmedag, og vi skal ut en tur når det lysner. Vi får også besøk (apropos "venninner som mister interessen for vennskapet og slutter å invitere en når man har fått barn") Fikk meldinger av henne i går uten at hun gratulerte meg med bursdagen og det tilsier vel egentlig at vi ikke er spesielt close lenger..Litt synd da.

Hva skal dere andre i dag da? :(

Så herlig med en god natt, kan ikke si det samma her;)
Fy fader, det kaller jeg ei god natt altså, hu blei fra sliten av leking og herjing med besteforeldrene sine;)

Ååååh, som jeg misunner dere som har en "normal" mamma og pappa:) Jeg har aldri avlastning omtrent og har ikke hatt barnefri for alle barna siden 2 mars i fjor:o hehe, går jo greit, men er sliten til tider!

Ja, men blir ofte sånn med venninner, man vokser fra hverandre og spesielt de som ikke har barn, de skjønner jo ikke helt hvordan det er med barn i livet sitt og herdagen;) Er ikke bare og si at " Nå skal vi drekka hele hælja og bare kuler`n" når man har kids:)

Jeg har noen få gode venninner, og de er bedre enn mange venner/bekjente:) Dessuten har jeg alltid hengt mer med gutter framfor jenter;)^^ haha!:D Dessuten så har du jo oss jentene innpå her<3<3<3 Blir ikke det samma, bare mye bedre;)^^ *knis*

Så bra J sov godt :) Sover ofte bedre med andre. Merkelig :) hehe...
Trist å høre at hun ikke gratulerte deg. Da blir jeg sånn tilbake også.
Har flere venninner uten barn og de spør meg knapt om hvordan d går med barna. Når hun ene får barn om ca 1 mnd,skal jeg være sånn tilbake. *slem*

Drittnatt her som vanlig.. mina var våken fra 3.45-5.10 ca. Tenner er morro ....

Skal på bowling nå med Wael,søsteren min og sønnen. Mamma skal ha med Mina på tur. Blir gøy :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Uff, er Minasnuppen i dårlig form igjen? Er så kjedelig med sutrete små som IKKE vil sove:(
Mamma blir så sliten da..*kremt*

Det er bare og ikke og bry seg om de "vennene" for og si det sånn! Da er det ikke ordentlige venner. Er jo når man får barn man finner ut hvem som er ens ordentlige venner!:o

Åååh, bowling er sååå gøy:D Kose dere masse og må det bli MASSE søvn på deg i natt a, mor;)<3

Helluu!:)

Natten har vært god her:) Liana har ikke hosta så mye i natt, men er snørrete og i fin form! Så da ble det selvfølgelig bhg på hun:)

Leoh skal på 4mnd-kontroll kl 11. jeg er spent på hvor lang han er nå, for syns han har vokst masse den siste mnd!:p og 68 begynner å passe ganske så bra!

Ingen voldsomme planer her idag! Har satt på en vaskemaskin (eller kom på nå at jeg har glemt å slå den på:p ), og ryddet her.. jeg må vel handle litt etter kontrollen, så slipper jeg å ut i kveld:)

Ha en superduper dag! <3

Formen til Liana finfin igjen?:) Lille sjarmtrollet<3

Åååh, moro og veie på HS:) Hvor stor er knøtten blitt:):D<3

Hallo :)
Hermine hoster, igjen, så her doser vi på med medisiner om natta! Men hun sov til 07, så spiste vi litt og gikk til bhg :)
Deilig å være hjemme hos henne etter et døgn borte! Hun reagerte litt på at jeg kom hjem, sutra og va utilpass. Når jeg spurte om hun ville sitte på fanget kom hun løpende, og sutrende, og krøyp opp på fanget, kroa seg sammen og satte der, heeeelt stille, leeeenge :rolleyes: DET nøt mamman, for er jammen ikke ofte hun har tid til å kose mer enn 15sek :p

Jeg måtte gå hjem og legge meg igjen etter bhg, er fortsatt så umåtelig sliten hele tiden, og litt nedfor :( Så sov til 10.30, og nå skal jeg spise frokost og kvinne meg opp til å jobbe litt hjemmefra!

Medisiner må til, ja:(Hoster hu mye om natta? Ååååh, er så kos når de små vil sitte og virkelig kose på fanget og bare snuse inn mammalukten<3<3<3 Må nyte nå mens vi ennå kan;)

Sender deg en store klem jeg, jenta mi<3 Har du undersøkt om du har nok D-vitamin? Hvis ikke kan man bli nedfor av for lite av det:) Så kanskje det er grunnen? Eller at du er veldig sliten? Uansett, klemmememmepådeg<3

My lord for en dritt natt vi har hatt i natt! Dette har seriøst vært på topp10 lista mi over verste og lengste dagen EVER i mitt liv!
Fy fader, dæven døtte!
Nelly spøy 7 ganger med en halvtimes mellomrom i natt, så kan jo tro det var moro og stå med sengeskift og dusjing mellom hver gang! Også har vi lille Emmeth-fisen som er igang med 4 hjørnetenner på en gang:o Hvorfor skal han alltid få alle på en gang? Hva er greia med det? Uansett, så ville ikke han sove før kl 2 i natt, da var både mamma og pappa ganske så sliten og LEI!
Mathea har hatt vondt i magen idag, så alle 3 har vært hjemme og ingen av de i noe særlig godt humør heller. *KREMT* En smule irritert mamma selv og:p hehe...

Ellers har det skjedd lite idag. Energien min er ennå ikke på topp... kjipt, men kommer seg vel!

Håper dere har hatt en bedre dag enn meg;) Godt det kommer en dag i morgen og:);

My lord for en dritt natt vi har hatt i natt! Dette har seriøst vært på topp10 lista mi over verste og lengste dagen EVER i mitt liv!
Fy fader, dæven døtte!
Nelly spøy 7 ganger med en halvtimes mellomrom i natt, så kan jo tro det var moro og stå med sengeskift og dusjing mellom hver gang! Også har vi lille Emmeth-fisen som er igang med 4 hjørnetenner på en gang:o Hvorfor skal han alltid få alle på en gang? Hva er greia med det? Uansett, så ville ikke han sove før kl 2 i natt, da var både mamma og pappa ganske så sliten og LEI!
Mathea har hatt vondt i magen idag, så alle 3 har vært hjemme og ingen av de i noe særlig godt humør heller. *KREMT* En smule irritert mamma selv og:p hehe...

Ellers har det skjedd lite idag. Energien min er ennå ikke på topp... kjipt, men kommer seg vel!

Håper dere har hatt en bedre dag enn meg;) Godt det kommer en dag i morgen og:);
Stakkars dere :(
Omgangssyken hun har fått? Håper hun er bedre nå,og at dere andre ikke blir smittet... God bedring til Nelline :)
Emmeth har nok vondt han og :( samme som Mina .. Kommer alltid enten 2-4 samtidig,,,
Har trodd de hjørnetennene er på vei mange ganger,men nå er det skikkelig rødt og hovent,og syntes jeg ser noe hvitt, kommer nesten ikke inn i munnen hennes :p hehe...
Fikk paracet nå,og begge er lagt seg.

Har du fått noens var fra legen? Du er suuupersterk,og en kjempeflink mamma <3
Håper du og dere blir bra snart.

Uff, er Minasnuppen i dårlig form igjen? Er så kjedelig med sutrete små som IKKE vil sove:(
Mamma blir så sliten da..*kremt*

Det er bare og ikke og bry seg om de "vennene" for og si det sånn! Da er det ikke ordentlige venner. Er jo når man får barn man finner ut hvem som er ens ordentlige venner!:o

Åååh, bowling er sååå gøy:D Kose dere masse og må det bli MASSE søvn på deg i natt a, mor;)<3
Bowlingen var gøy,men Wael trodde det kun var han som skulle spille,så ble mye skriking og klaging mellom alt haha.. Var sliten og trøtt og.. :)

Er kun tennene som plafer hun :(
Håper de kommer ut snart.... Drittenner!!!!!

Sant det med venner,det er da man merker hvem sin sanne venner er. :)
Har mistet utrolig mange etter at jeg giftet med Khalid(fordi folk er så j***** rasister og dømmende) pluss at vi har cært så mye frem og tilbake.. At man bare sklir fra hverandre .. Kjiptmaltså :(

Det gjør det sikkert ;)

Alt bra med oss, takk som spør :) Liana er snørrete bare, men fin form :) er Wael bedre med hosten sin da?
Fint at hun er i fin form ellers da,og kun litt snørrete :) Har Leoh blitt stor? :) er Emira og Liana på samme avdeling forresten?

Ja,takk og lov så ga hosten seg for 4-5 dager siden..... Glad for det :)

Nå skal vi snart se på "take the lead" med Antonio Banderas :)
Med mamma,og 2 av lillesøstrene på snart 13 og 20 år :)
De er utemå kjører en tur,og skal kjøpe kontantkort til meg,,, er jo inSverige så må fylle på det Svenske simkortet mitt :)

Stakkars dere :(
Omgangssyken hun har fått? Håper hun er bedre nå,og at dere andre ikke blir smittet... God bedring til Nelline :)
Emmeth har nok vondt han og :( samme som Mina .. Kommer alltid enten 2-4 samtidig,,,
Har trodd de hjørnetennene er på vei mange ganger,men nå er det skikkelig rødt og hovent,og syntes jeg ser noe hvitt, kommer nesten ikke inn i munnen hennes :p hehe...
Fikk paracet nå,og begge er lagt seg.

Har du fått noens var fra legen? Du er suuupersterk,og en kjempeflink mamma <3
Håper du og dere blir bra snart.

Nelly har hatt spysjuka minst en gang i uka den siste mnden:o
Nu e æ lei! Er så lei av sykdom, så du aner ikke ass...

Stakkars, får hu alle på en og samma gang hu og:( Her har de 2 øverste kommet så vidt gjennom og 2 nederste er på vei;) Om det er rødt/hvitt og hovent, så er det nok garantert på vei ut hos Mina og:) Håper på det vennen:)

Nåmmin lille vennen, er jo ikke så lett for Wael og forstå heller da, er jo så gøy;)
Skjønner han godt jeg:p Ikke så lett når man er liten og trøtt heller;) Og hvertfall ikke for mamma`n;)^^
Fikk en paracet i stumpersen han Emmeth`n og sover søtt hele gjengen:) Håper det fortsetter hele natta:)
Ja, fikk til svar at jeg har lavt, så og si ingen jernnivå og mangler d-vitamin, men ikke hørt noe mer. Har du vært hos legen?:)
Tusen takk, søte du, men jeg er ikke det altså. Du derimot er knalltøff og flink mamma<3 Du er jo omtrent alenemamma , skjønner ikke åssen du holder ut?:o:);)

Har meldt meg på fulltid nettstudier :) Apotektekniker nå.
Alltid vært min store drøm,siden VGS. Men,fikk store mageproblemer på slutten,så fikk aldri fullført :(
1,5 års studier. Og er nok til at mannen kan få opphold i sverige da! Er såååååååå glad.
Nå trenger vi bare bolig.

Kan ikke tro at noe går vår vei for en gangs skyld :)
<3

Hurra for nettstudie!:D Gratulerer, det var en kjekk nyhet.:)
Hvilken skole tar du studiene gjennom?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Bowlingen var gøy,men Wael trodde det kun var han som skulle spille,så ble mye skriking og klaging mellom alt haha.. Var sliten og trøtt og.. :)

Er kun tennene som plafer hun :(
Håper de kommer ut snart.... Drittenner!!!!!

Sant det med venner,det er da man merker hvem sin sanne venner er. :)
Har mistet utrolig mange etter at jeg giftet med Khalid(fordi folk er så j***** rasister og dømmende) pluss at vi har cært så mye frem og tilbake.. At man bare sklir fra hverandre .. Kjiptmaltså :(

Kan ikke forstå hvordan noen kan være rasister? :(:o
Alle er vi like, uansett farge... Sånne mennesker byr meg sterkt imot og kan bare ha det så godt:angry4
Jeg kjøpte vaksiner på UNISEF og ga bort i julegave, synes så synd i barna som blir født inn i fattigdom. Og ikke bare de i afrika eller de som sliter i syria, men og i nabolandet Russland, stakkars. Får så vondt inni meg!
Og synes mannen din virker så GOD<3:)

Uansett, så har vi jentene jo hverandre innpå her<3:) Synes vi er en utrolig koselig gjeng om jeg selv skal si det;)^^:D

Nå skal vi snart se på "take the lead" med Antonio Banderas :)
Med mamma,og 2 av lillesøstrene på snart 13 og 20 år :)
De er utemå kjører en tur,og skal kjøpe kontantkort til meg,,, er jo inSverige så må fylle på det Svenske simkortet mitt :)

Nice med en good movie;) Vi skal se en ny episode av The walking dead ikveld:D Gleder meg;)

Medisiner må til, ja:(Hoster hu mye om natta? Ååååh, er så kos når de små vil sitte og virkelig kose på fanget og bare snuse inn mammalukten<3<3<3 Må nyte nå mens vi ennå kan;)

Sender deg en store klem jeg, jenta mi<3 Har du undersøkt om du har nok D-vitamin? Hvis ikke kan man bli nedfor av for lite av det:) Så kanskje det er grunnen? Eller at du er veldig sliten? Uansett, klemmememmepådeg<3
jeg tar tranpiller og spiser endel fisk, så er nok ikke det ;) Men henger nok sammen med stort arbeidspress, mye hodepine og lite motivasjon for studiene ;)

God bedring til Neline!!! Rart at hun har SÅ mye omgangssyke :eek: :confused:

Har meldt meg på fulltid nettstudier :) Apotektekniker nå.
Alltid vært min store drøm,siden VGS. Men,fikk store mageproblemer på slutten,så fikk aldri fullført :(
1,5 års studier. Og er nok til at mannen kan få opphold i sverige da! Er såååååååå glad.
Nå trenger vi bare bolig.

Kan ikke tro at noe går vår vei for en gangs skyld :)
<3

Grattis:)
Dagens gladnyhet, detta:D

Back
Topp