Lilla-87
Forumet er livet
Ja, jeg er veldig glad for å ha så god hjelp fra mamma og pappa, og vi er så takknemlige for aøt de gjør for oss. All ære til deg/dere som ikke får avlastning av familien. Skjønnet godt at dere blir slitne.♡Så herlig med en god natt, kan ikke si det samma her
Fy fader, det kaller jeg ei god natt altså, hu blei fra sliten av leking og herjing med besteforeldrene sine![]()
Ååååh, som jeg misunner dere som har en "normal" mamma og pappaJeg har aldri avlastning omtrent og har ikke hatt barnefri for alle barna siden 2 mars i fjor
hehe, går jo greit, men er sliten til tider!
Ja, men blir ofte sånn med venninner, man vokser fra hverandre og spesielt de som ikke har barn, de skjønner jo ikke helt hvordan det er med barn i livet sitt og herdagenEr ikke bare og si at " Nå skal vi drekka hele hælja og bare kuler`n" når man har kids
Jeg har noen få gode venninner, og de er bedre enn mange venner/bekjenteDessuten har jeg alltid hengt mer med gutter framfor jenter
^^ haha!
Dessuten så har du jo oss jentene innpå her<3<3<3 Blir ikke det samma, bare mye bedre
^^ *knis*
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app