Mandag 10.02

Så herlig med en god natt, kan ikke si det samma her;)
Fy fader, det kaller jeg ei god natt altså, hu blei fra sliten av leking og herjing med besteforeldrene sine;)

Ååååh, som jeg misunner dere som har en "normal" mamma og pappa:) Jeg har aldri avlastning omtrent og har ikke hatt barnefri for alle barna siden 2 mars i fjor:o hehe, går jo greit, men er sliten til tider!

Ja, men blir ofte sånn med venninner, man vokser fra hverandre og spesielt de som ikke har barn, de skjønner jo ikke helt hvordan det er med barn i livet sitt og herdagen;) Er ikke bare og si at " Nå skal vi drekka hele hælja og bare kuler`n" når man har kids:)

Jeg har noen få gode venninner, og de er bedre enn mange venner/bekjente:) Dessuten har jeg alltid hengt mer med gutter framfor jenter;)^^ haha!:D Dessuten så har du jo oss jentene innpå her<3<3<3 Blir ikke det samma, bare mye bedre;)^^ *knis*
Ja, jeg er veldig glad for å ha så god hjelp fra mamma og pappa, og vi er så takknemlige for aøt de gjør for oss. All ære til deg/dere som ikke får avlastning av familien. Skjønnet godt at dere blir slitne.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg er veldig glad for å ha så god hjelp fra mamma og pappa, og vi er så takknemlige for aøt de gjør for oss. All ære til deg/dere som ikke får avlastning av familien. Skjønnet godt at dere blir slitne.♡

Ja, dere er kjempeheldige:)
Må være så deilig og se Jenny ha en godt forhold til besteforeldrene sine også:)
Mhm, merkes godt nå som alle er så mye syke:(

jeg tar tranpiller og spiser endel fisk, så er nok ikke det ;) Men henger nok sammen med stort arbeidspress, mye hodepine og lite motivasjon for studiene ;)

God bedring til Neline!!! Rart at hun har SÅ mye omgangssyke :eek: :confused:

Ja, det synes jaggu jeg og er rart? At hu kan bli smitta så mange ganger etter hverandre?:o Og LEI sykdom nå...

Har du ikke ork til studiene?:( Kjedelig og høre snupp. Du kan vel ikke akkurat sette det på "pause" heller? Hva med fysioterapi mot nakke- og skuldresmerter?

Ja, det synes jaggu jeg og er rart? At hu kan bli smitta så mange ganger etter hverandre?:eek: Og LEI sykdom nå...

Har du ikke ork til studiene?:( Kjedelig og høre snupp. Du kan vel ikke akkurat sette det på "pause" heller? Hva med fysioterapi mot nakke- og skuldresmerter?
skjønner godt at du er lei sykdom!!! Blir de andre barna smittet når hun er syk? Kan det hende at det er en annen årsak til oppkast enn virus? :confused:

Jeg har prøvd fysio, manuellterapi, akupuntur og psykomotorisk fysio :p Tanken på slike timer, å komme seg att og fram og alle kostnadene gir meg fnatt, så orker rett og slett ikke behandling pga den ekstra påkjenningen det gir ;) :P Forsøker å roe ned og hvile meg, men da kjenner jeg på "burde-burde" så blir jo dårlig samvittighet og ennå verre av det ;) :P

Ja, dere er kjempeheldige:)
Må være så deilig og se Jenny ha en godt forhold til besteforeldrene sine også:)
Mhm, merkes godt nå som alle er så mye syke:(
Ja, de er gull verdt. Og de koooser seg slik med henne! De hadde vært på skogstur i lia bak gården "vår" på dagtid, samt tatt henne med ut på kvelden og da la de seg på ryggen utpå marka og kikka på stjernene og månen. Koselig.♡
Når de ble foreldre i ung alder (20 og 21), mamma studerte, pappa var i militæret OG de var ugift, så blei det familiestrid. Pappa fikk ikke lov inn i huset til mammas foreldre osv, og på grunn av dette fikk de ikke særlig avlastning selv, så jeg tror de føler for å hjelpe til litt ekstra med barnebarna. De skal IALLFALL ikke bli som sine egne foreldre. ;) :p

Jeg så at du skreiv at N hadde spydd ofte? Er det kun hun som har det? I såfall er det vel ikke spysjuka? :eek:(Godt gjort at det ikke sprer seg til dere andre i såfall..)

Dagens gladnyhet hos oss! :D

Søs hadde forresten ikke mista babyen likevel, hun kom på ul fordi hun trodde hun måtte ha utskrapning og der var det jammen meg et 7 ukers foster med bankende hjerte :rolleyes:

Men hun har hatt blødning etter denne ul, var på ny ul og babyen hadde vokst og var 8 uker "stor". Skjønner ikke hvorfor hun skal ha så mye blødninger? :confused: Slitsomt for henne, husker selv hvor redd man var for alt slikt i svangerskapet. Håper bare for demmes del dette går bra, de ønsker seg så veldig en liten en!

Good evening!!

Besøket av venninna gikk bra i dag. Litt kleint i starten, men det gikk seg heldigvis til.;) En stor bukett med tulipaner fikk jeg også, så nå har jeg ikke ledige vaser igjen her. :)
Hun foreslo en jentekveld med ost, kjeks og vin hos seg, men da gjenstår det å se: følger hun opp? Det er ofte der det skjærer seg. :p
Her er vesla i seng og vi skal drikke kaffe og spise siste rest av kaka fra i går. Vi og vi..JEG skal iallfall det.;)

Ja, de er gull verdt. Og de koooser seg slik med henne! De hadde vært på skogstur i lia bak gården "vår" på dagtid, samt tatt henne med ut på kvelden og da la de seg på ryggen utpå marka og kikka på stjernene og månen. Koselig.♡
Når de ble foreldre i ung alder (20 og 21), mamma studerte, pappa var i militæret OG de var ugift, så blei det familiestrid. Pappa fikk ikke lov inn i huset til mammas foreldre osv, og på grunn av dette fikk de ikke særlig avlastning selv, så jeg tror de føler for å hjelpe til litt ekstra med barnebarna. De skal IALLFALL ikke bli som sine egne foreldre. ;) :p

Jeg så at du skreiv at N hadde spydd ofte? Er det kun hun som har det? I såfall er det vel ikke spysjuka? :eek:(Godt gjort at det ikke sprer seg til dere andre i såfall..)

vi er også velsigna med slike besteforeldre!
Mannens foreldre er såååå gira, og hadde spurt om de ikke kunne få med seg Hermine på hytta snart. Så når jeg spurte om de ville låne henne fra fredag til lørdag slik at vi kan gå ut, svarte de "det takker vi ja til". :eek: akkurat som om det er DE som skal takke for å få lov til å passe henne :P :D

Good evening!!

Besøket av venninna gikk bra i dag. Litt kleint i starten, men det gikk seg heldigvis til.;) En stor bukett med tulipaner fikk jeg også, så nå har jeg ikke ledige vaser igjen her. :)
Hun foreslo en jentekveld med ost, kjeks og vin hos seg, men da gjenstår det å se: følger hun opp? Det er ofte der det skjærer seg. :p
Her er vesla i seng og vi skal drikke kaffe og spise siste rest av kaka fra i går. Vi og vi..JEG skal iallfall det.;)

Time will show! :P

Her gikk restene av kaka (mannen hadde bakt kladdkake med sjokoladefudgelokk) i fryseren :eek: Var ei halv kake igjen, og sikkert 1000kcal per stykke, så kunne rett og slett ikke ha den tilgjengelig hele uka :P ;)

vi er også velsigna med slike besteforeldre!
Mannens foreldre er såååå gira, og hadde spurt om de ikke kunne få med seg Hermine på hytta snart. Så når jeg spurte om de ville låne henne fra fredag til lørdag slik at vi kan gå ut, svarte de "det takker vi ja til". :eek: akkurat som om det er DE som skal takke for å få lov til å passe henne :P :D
Hehe..Det er likens her og det er så deilig!:)
En og annen gang er det godt med litt kjærestetid (eller flatfyll..alt etter som) :p

Så herlig med en god natt, kan ikke si det samma her;)
Fy fader, det kaller jeg ei god natt altså, hu blei fra sliten av leking og herjing med besteforeldrene sine;)

Ååååh, som jeg misunner dere som har en "normal" mamma og pappa:) Jeg har aldri avlastning omtrent og har ikke hatt barnefri for alle barna siden 2 mars i fjor:eek: hehe, går jo greit, men er sliten til tider!

Ja, men blir ofte sånn med venninner, man vokser fra hverandre og spesielt de som ikke har barn, de skjønner jo ikke helt hvordan det er med barn i livet sitt og herdagen;) Er ikke bare og si at " Nå skal vi drekka hele hælja og bare kuler`n" når man har kids:)

Jeg har noen få gode venninner, og de er bedre enn mange venner/bekjente:) Dessuten har jeg alltid hengt mer med gutter framfor jenter;)^^ haha!:D Dessuten så har du jo oss jentene innpå her<3<3<3 Blir ikke det samma, bare mye bedre;)^^ *knis*
du kan få komme på husmorferie til meg!!! :D ;)

Nelly har hatt spysjuka minst en gang i uka den siste mnden:o
Nu e æ lei! Er så lei av sykdom, så du aner ikke ass...

Stakkars, får hu alle på en og samma gang hu og:( Her har de 2 øverste kommet så vidt gjennom og 2 nederste er på vei;) Om det er rødt/hvitt og hovent, så er det nok garantert på vei ut hos Mina og:) Håper på det vennen:)

Nåmmin lille vennen, er jo ikke så lett for Wael og forstå heller da, er jo så gøy;)
Skjønner han godt jeg:p Ikke så lett når man er liten og trøtt heller;) Og hvertfall ikke for mamma`n;)^^
Fikk en paracet i stumpersen han Emmeth`n og sover søtt hele gjengen:) Håper det fortsetter hele natta:)
Ja, fikk til svar at jeg har lavt, så og si ingen jernnivå og mangler d-vitamin, men ikke hørt noe mer. Har du vært hos legen?:)
Tusen takk, søte du, men jeg er ikke det altså. Du derimot er knalltøff og flink mamma<3 Du er jo omtrent alenemamma , skjønner ikke åssen du holder ut?:o:);)
Ikke kommet meg til legen enda hehe.. føler meg litt bedre takk :-) :-)
Har du startet med d vitaminer og jern,? Er nok derfor du er helt sliten :(

Mina får også mange tenner samtidig,urolige netter og mange bæsjebleier hver dag da.. og sutrete stakkars.. jeg overlever alltid. Vært masse med mamma som hjelper meg :-) da blir jegnikke så sliten :-) joooo du er superduper ♥
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1392057861767.jpg
    1392057861767.jpg
    45,3 KB · Visninger: 11
  • 1392057878485.jpg
    1392057878485.jpg
    45,8 KB · Visninger: 11
  • 1392057893797.jpg
    1392057893797.jpg
    37,9 KB · Visninger: 11
  • 1392057905691.jpg
    1392057905691.jpg
    57,5 KB · Visninger: 11
  • 1392057919947.jpg
    1392057919947.jpg
    42,2 KB · Visninger: 11
Hehe..Det er likens her og det er så deilig!:)
En og annen gang er det godt med litt kjærestetid (eller flatfyll..alt etter som) :p

ja, for meg holder det å få gå på kino og kaaaanskje også spise ute. Men når de skal ha henne over natta så kan vi jo til og med være ute lengre enn til kl 23, siden vi ikke må opp tidlig :P

Time will show! :P

Her gikk restene av kaka (mannen hadde bakt kladdkake med sjokoladefudgelokk) i fryseren :eek: Var ei halv kake igjen, og sikkert 1000kcal per stykke, så kunne rett og slett ikke ha den tilgjengelig hele uka :P ;)
Time will show indeed!!! Kjenner jeg henne rett så hører jeg fra henne igjen til høsten. :p Kan jo ta initiativ til å invitere meg selv dit, men føler bestandig at jeg maser, siden hun alltid har kalenderen full.

Åååih..Nei, ei halv kake hadde nok havna i søpla her, men det er bare et par stykker igjen. Dessuten har jeg navnedag i dag og da kan man vel unne seg et stykke. ;)

Time will show indeed!!! Kjenner jeg henne rett så hører jeg fra henne igjen til høsten. :p Kan jo ta initiativ til å invitere meg selv dit, men føler bestandig at jeg maser, siden hun alltid har kalenderen full.

Åååih..Nei, ei halv kake hadde nok havna i søpla her, men det er bare et par stykker igjen. Dessuten har jeg navnedag i dag og da kan man vel unne seg et stykke. ;)

bursdag, morsdag OG navnedag, ja da kan man jo spise kake for tre anledninger på en gang!!! :D

hadde ikke hjerte til å kaste kaka mannen, og Hermine, hadde bakt i all hemmelighet ;) Så da sparer vi den til neste helg :)

bursdag, morsdag OG navnedag, ja da kan man jo spise kake for tre anledninger på en gang!!! :D

hadde ikke hjerte til å kaste kaka mannen, og Hermine, hadde bakt i all hemmelighet ;) Så da sparer vi den til neste helg :)
Ja, denne jenta her er godt beregna skjønner'u! :p
Det blir litt anna når noen baker til en i "gave".♡ Greit å ha baksten klar til feiring neste helg også!
Jeg gjorde jobben sjøl og da er det ikke så nøye.. ;)

Den sjokoladekaka du laga her om dagen..Er det bare fancy-schmæncy ingredienser, eller er det noe ei landsens jente kan få til også?

Back
Topp