Mandag 09.12

Rart han klør i ørene :confused: men bra han spiser!!! Det er jo et veldig bra tegn! :)

Jaja, 1800kr er iallfall bedre enn 2500kr ;) Håper pusejusken blir frisk fort!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

jeg misforsto:( Blei 2500 kr denne gangen og, minst:( Skal hente hu imorgen kl 16.00:) Håper de finner ut hva som feiler henne, legen skjønte det ikke.
Ja, han har eksem utenpå selve øret, men legen sier det ikke er noe inni øregangen, noe jeg ikke kan forstå, for han stapper inni en finger og klør i vei, så ofte jeg må avlede han så han ikke skal klø!

jeg misforsto:( Blei 2500 kr denne gangen og, minst:( Skal hente hu imorgen kl 16.00:) Håper de finner ut hva som feiler henne, legen skjønte det ikke.
Ja, han har eksem utenpå selve øret, men legen sier det ikke er noe inni øregangen, noe jeg ikke kan forstå, for han stapper inni en finger og klør i vei, så ofte jeg må avlede han så han ikke skal klø!
Liker ikke :(

Hahaha så søt! Satt bra der..
noe å lese på også ser jeg :P

☆★hilsen meg★☆
Ja, vi henta posten veittu!;)

OG angående posten..
Min manns familie er pinsevenner og troende. (Alle bortsett fra mannen min da..) Søstra til mannen er gift med en som driver ei kristen ungdomsgruppe sammen med broren sin - som nettopp har flytta inn 50m fra oss. Når vi henta posten lå det en liten, kristen tegneserie "Er du et godt menneske" i postkassa vår og jeg VET at det er den ungdomsgruppa som eier disse, altså er det broren som legger spam i postkassa mi. Jeg er jo ikke-troende, noe alle i den familien vet, så jeg lurer på om jeg skal skrive "Ja, det er jeg!:)" på en lapp, feste den på brosjyra med en binders og legge den tilbake hvor den hører hjemme, nemlig i postkassa deres. Er det veldig frekt gjort?:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi, så fint hun satt der da! Ser tålelig fornøyd ut den tulla der ja;)

Ja, hun vet ikke bedre vettu..:)
Det gikk veldig fint, men vi gleder oss til å få akebrett asså.

Liker ikke :(

Me neither med noen av delene:/
Forhåpenligvis veit jeg noe mer i morgen med begge sakene:) Prøve og tenke optimistisk:)<3

Hehe, du, 1-2-3 boller er melkefrie og veeeldig gode ;)

Hehe, jeg er litt motstander av sånn ferdigmiks:D

Me neither med noen av delene:/
Forhåpenligvis veit jeg noe mer i morgen med begge sakene:) Prøve og tenke optimistisk:)<3

Huff stakkars, håper de finner ut av det. Det kan jo være melkeallergien som gir kløe i øret, det gjorde det hos nasse.

Gratulerer med gode karakterer Vigdis og Marianne :-) :-) :-) superbra!

Mammatil.....: så bra han har spist godt idag :-) ett steg i riktig retning :-) :-)
Synd med katten deres,får håpe hun blir fort frisk :-)

Lilla87: så nydelignJenny er oppi snøskuffa hehe. Skjønner du er godt fornøyd med hun :-)

Anita87: så nydelig Liana er :-)
Mina nektet å sove i dag her også. Og sovnet kl 18.45 idag. Begge to for den saks skyld :-)

Jeg har gått en liten kveldstur i snøværet,og nå koser mannen og jeg oss inne med tente lys og tv'en.
Har spist deilig rett fra han igjen idag. ( jeg er ikke spesielt flink til å lage mat fra bunnen av) hehe... godt med masse grønnsaker og spennende smaker :-):-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Jeg liker alle 3 navnene, så har vansker med hvilket jeg liker best;):D
Nanna, er nesten som mamma, så ikke vanskelig der nei;):D Han sier nå neeijj, jah, Heiijj, hjyss(lys), klappah,(klappe) og kattjjjh(katt):) Sier ikke så mange ord, men kommer seg nok:) Kan Liana mange ord?:)

Ja, jeg er helt paff, for han har spist kjempegodt idag:) Og vært i godt humør:)
Jeg lurer litt på om han har klødd seg såå mye at huden har blitt gnissa bort, så mulig han har eksem inne i øregangen også, for han klør seg veldig mye inni og utafor ørene, men legen ser jo ingenting, men skal be om og få sendt en henvisning til ø-n-h på ahus. Om så for og utelukke øreproblemer, mulig de kan se mer enn legen også.

Hehe så flink han er da:D er så gøy når de sier ord:) Liana har sagt en del ord, kom masse litt før hun fylte 1 år, så har det stått stille..men nå har det begynt igjen:D går mest i heeeeiiiii, mamma, pappa, bebba (baby/Leoh), se/se der og hade.. men har begynt å si "nei nei nei nei", før hun setter i å rope "NEEEEEIIII" når hun ikke vil noe:P også sier hun "zese" og peker på nesa :D

Sjansen er nok stor for at han har klart å klø seg ja.. lurt av deg å få noen andre til å se på øre..kan jo hende dem finner noe som legen ikke ser;) eller som du sier, å evt utelukke noe:)

☆★hilsen meg★☆

Krysser fingrene for at legginga går glatt, men jeg har mine tvil..Nå er hun oppe sammen med pappa og får mme, mens jeg sitter nede og hører på bablinga hennes i drikkepausene.:p I natt sov hun hele natta - for første gang på lenge, og jeg skulle gjerne hatt noen netter til av den sorten.:)

Du får sette deg ned å ta en alvorsprat med hun om nettene fremover:P da får du sikkert mye interessante meninger og tips:P heheh.. håper natten deres blir like fin:D

☆★hilsen meg★☆

Ja, vi henta posten veittu!;)

OG angående posten..
Min manns familie er pinsevenner og troende. (Alle bortsett fra mannen min da..) Søstra til mannen er gift med en som driver ei kristen ungdomsgruppe sammen med broren sin - som nettopp har flytta inn 50m fra oss. Når vi henta posten lå det en liten, kristen tegneserie "Er du et godt menneske" i postkassa vår og jeg VET at det er den ungdomsgruppa som eier disse, altså er det broren som legger spam i postkassa mi. Jeg er jo ikke-troende, noe alle i den familien vet, så jeg lurer på om jeg skal skrive "Ja, det er jeg!:)" på en lapp, feste den på brosjyra med en binders og legge den tilbake hvor den hører hjemme, nemlig i postkassa deres. Er det veldig frekt gjort?:p

Hahahah neeei det MÅ du gjøre:D:D hahaha hadde jeg gjort:P men så har jeg en sånn "morsom" humor å da:P hoho.. tydelig at du har det å;)
Tenker at siden dem putter sånt i din postkasse når de vet du ikke tror det samme som dem, så kan du godt "ta igjen";):D

☆★hilsen meg★☆

Gratulerer med gode karakterer Vigdis og Marianne :-) :-) :-) superbra!

Mammatil.....: så bra han har spist godt idag :-) ett steg i riktig retning :-) :-)
Synd med katten deres,får håpe hun blir fort frisk :-)

Lilla87: så nydelignJenny er oppi snøskuffa hehe. Skjønner du er godt fornøyd med hun :-)

Anita87: så nydelig Liana er :-)
Mina nektet å sove i dag her også. Og sovnet kl 18.45 idag. Begge to for den saks skyld :-)

Jeg har gått en liten kveldstur i snøværet,og nå koser mannen og jeg oss inne med tente lys og tv'en.
Har spist deilig rett fra han igjen idag. ( jeg er ikke spesielt flink til å lage mat fra bunnen av) hehe... godt med masse grønnsaker og spennende smaker :-):-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hva er det med disse septemberbarna da? Skulle tro de gjør avtaler i smug for oss :P heldig du er som har en mann som lager mat da:D ingenting er bedre enn å få servert god mat;):)

☆★hilsen meg★☆

Huff stakkars, håper de finner ut av det. Det kan jo være melkeallergien som gir kløe i øret, det gjorde det hos nasse.

Gjorde det dėt? Hadde hu og ett sånn eksem/tjukt flassbelegg? Han klør og klør, stakkars.

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hahahah neeei det MÅ du gjøre:D:D hahaha hadde jeg gjort:P men så har jeg en sånn "morsom" humor å da:P hoho.. tydelig at du har det å;)
Tenker at siden dem putter sånt i din postkasse når de vet du ikke tror det samme som dem, så kan du godt "ta igjen";):D

☆★hilsen meg★☆
Haha! Ja, den humoren..Spesiell og knuskende tørr!!:D
Mistenker at de gjør dette på pur f.. Han som er gift med svigerinna mi prøvde å gi meg en sånn flyer for noen år tilbake, men da svarte jeg at jeg allerede var et godt menneske, så da trengte jeg ikke. :p Man kan faktisk være et godt menneske selv om man ikke er kristen mener jeg!:) ;)
Legginga gikk greit forresten..Måtte ta en omgang til med mme, men da fant hun heldigvis roen.♡

Haha! Ja, den humoren..Spesiell og knuskende tørr!!:D
Mistenker at de gjør dette på pur f.. Han som er gift med svigerinna mi prøvde å gi meg en sånn flyer for noen år tilbake, men da svarte jeg at jeg allerede var et godt menneske, så da trengte jeg ikke. :p Man kan faktisk være et godt menneske selv om man ikke er kristen mener jeg!:) ;)
Legginga gikk greit forresten..Måtte ta en omgang til med mme, men da fant hun heldigvis roen.♡

Hehe bra det er flere med denne type humoren :P
Hahahah hadde dæva av latter om jeg hadde vært der når du sa det :D haha..
Men ja, man trenger da ikke å være troende for å være et godt menneske :P:D men de tror vel dem gjør DEG en tjeneste om dem hadde fått deg med på laget:P

Så bra at det gikk greit til slutt:D så får vo håpe jentene våre (og resten av septemberbarna) sover godt inatt:) har gått fint her å.. hoster litt og hører hun sier Hei av og til..men det kan like godt være i søvne;):P

☆★hilsen meg★☆

Hehe bra det er flere med denne type humoren :P
Hahahah hadde dæva av latter om jeg hadde vært der når du sa det :D haha..
Men ja, man trenger da ikke å være troende for å være et godt menneske :P:D men de tror vel dem gjør DEG en tjeneste om dem hadde fått deg med på laget:P

Så bra at det gikk greit til slutt:D så får vo håpe jentene våre (og resten av septemberbarna) sover godt inatt:) har gått fint her å.. hoster litt og hører hun sier Hei av og til..men det kan like godt være i søvne;):P

☆★hilsen meg★☆
Haha.. Ja, det tror de vel! Nånei..Jeg er nok stuck på det laget jeg allerede er på - sneversynt som jeg er!;)

Har ikke hørt et kny fra vesla her, så det lover godt!!:D

Hei jenter :) beklager at jeg ikke har svart dere i det siste. Jeg er helt tappet for energi og dagene har gått med til prøver og undersøkelser. Jeg kom hjem fra sykehuset i ettermiddag. Maste meg vel egentlig til det, men jeg trives ikke på sykehuset og klarer ikke å slappe av.
De tror jeg har jernmangelanemi pga denne langvarige virussykdommen, men siden jernnivået mitt er skyhøyt så må de undersøke det nærmere. Jernnivået stiger kunstig ved infeksjoner og betennelser i kroppen, så det faktiske jernnivået mitt er sikkert ganske lavt. Iallefall så har de tatt ørten blodprøver for å finne ut hvilket virus som herjer med kroppen min. De tok også beinmargsprøve i dag. Det vil si, det fikk de ikke til, så de måtte ta vevsprøve istedenfor, så jeg har ganske vondt nå. Fikk for lite bedøvelse først, og mer etterpå, men det var likevel ikke nok. Men kunne ikke få mer pga babyen. De skal sjekke for akutt blodkreft og andre blodsykdommer, og i tillegg kikke på cellene om de kan si noe om viruset og tilstanden ellers i kroppen. Har time på torsdag på sykehuset hos en blodspesielist og medisinsk spesialist (var en og samme person og det hadde et fint navn, men er ikke så stø på legeuttrykk), så håper å få vite litt mer da.
Jeg er sykmeldt ut året, og foreldrene mine er her for å passe Simone mens sambo jobber. De drar mest sannsynlig hjem på onsdag kveld, og da blir sambo hjemme torsdag, fredag og neste uke, så har han juleferie.

Håper alle har hatt en fin dag, og så skal jeg prøve å være litt mer aktiv her inne. Savner nemmelig ganske raskt hele gjengen når man ikke orker evt har tid til så mye bv ;)

Har dere sovnet girls?? :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Nope!
Får ikke sove så raskt etter senvakt.
En flott vakt med fler fine samtaler, gitt :D :D
Nå skal jeg pumpe meg, så er det rett i seng! =)

Back
Topp