Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse med en kjempekarakter!!!JIPPIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eg fekk en B på min andre eksamen
Super fornøyd![]()
Gratulerer så masse med en kjempekarakter!!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
JIPPIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super fornøyd![]()
Grattis!!!JIPPIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super fornøyd![]()
Gratulerer! Så braJIPPIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super fornøyd![]()
Hei!
Jeg er hjemme med barna idag, har hatt en ganske slitsom og travel helg og barna har aldri fått bare slappet av. Idag var alt bare trist og leit da de våknet, Saga hoster stygt, er snørrete og har øyekatarr, Lex er generelt kosete, litt slapp og sutrete. T har en jobb han ikke kan ta fridager fra, så det er jeg som tar "sykt barn" dagene, men i dag er han hjemme til 11-tiden fordi det skal komme noen på befaring angående gårdsplassen. Håper han rekker en tur på butikken før han reiser på jobben så han får fyllt opp kjøleskapet med det viktigste, frister ikke så veeeeldig å reise noe sted med de to små nå
Har dere noen planer for dagen? Er alle friske og raske? Og hva skal du ha til middag i dag?!
Så bra!!! Gratulerer med vel overstått eksamen og et knallbra resultat!Såh, da var jeg ett steg nærmere juleferie!
Ferdig med muntlig, fikk A på eksamenenså er godt fornøyd med det
Litt morsomt, sensoren likte oppgaven jeg hadde skrevet så godt at han ba om å få bruke den i undervisningen av fremtidige kull
*Surfer mobilt*
Takk! Er blitt rutinert på dette studentopplegget nå vettuSå bra!!! Gratulerer med vel overstått eksamen og et knallbra resultat!
Dere er ram på eksamen, jenter.. Jeg kommer nok til å holde norskkarakteren min for meg selv.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Gratulerer! Så bra
Var dette matten som du plagdes sånn med?
Vi småbarnsmødre er flinke studenter
*Surfer mobilt*

Posebilder hehe ...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Ja, jeg setter han jo ikke i akebrettet om han skal sove da![]()
Sleit med sovinga her i dag også.. Telepati mellom jentene våre?Kl er 17:50 og Liana er lagt! De klarte ikke å få hun til å sove i barnehagen idag.. dem prøvde 2 ganger og nesten 1 time hver av gangenehun bare skravla og tulla og virket ikke trøtt i det heletatt
har ikke vært så trøtt hjemme heller.. bare litt humørsvigninger
Emira sitter å ser på "Mia og meg" og venter på å få åpne kalenderen og da se på jul i svingen
Liana på vei ut av barnehagen
Vis vedlegget 43046
Før hun ombestemte seg og var på vei inn på avdelingen til Emira
Vis vedlegget 43047
☆★hilsen meg★☆
Wow! ImponertSåh, da var jeg ett steg nærmere juleferie!
Ferdig med muntlig, fikk A på eksamenenså er godt fornøyd med det
Litt morsomt, sensoren likte oppgaven jeg hadde skrevet så godt at han ba om å få bruke den i undervisningen av fremtidige kull
*Surfer mobilt*
"Barn i studietida føkker opp alt" my ass, mr.Gynekolog!! HAH! Du og Vigdis motbeviser den teorien iallfall..Takk! Er blitt rutinert på dette studentopplegget nå vettuMen første eksamen post barn da!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app