Mandag 09.12

Gratulerer med vel overstått eksamen, og med så godt resultat Marian og Vigdis:D

Jeg har hatt julegaveshopping i dag, fikk tak i noen riktige godbiter vil jeg si, men du store hvor sliten jeg er nå.
På grunn av det mislykkede bolleresultatet i går bestemte jeg meg for å prøve på nytt. Denne gangen, og med ny oppskrift ble boller slik de skulle være:-) Gode melkefrie boller ble det også, om jeg får si det selv:p

God middag:)
Uff, ikke noe godt med syke små:( Hørtes veldig lurt ut med kosedag hjemme sammen med mamma<3 God bedring til ungan:)

Vi skal til legen med Emmeth i morgen. Pumpa i det store akvariet slutta brått og virke igår kveld:eek: Så måtte ut og kjøpe ny pumpe idag, var ikke billig for og si det sånn:eek: 500 spenn rett ut.. Men, men , pumpe må vi jo ha, så sånn er det!
Vært og handla inn til vår lille puppy som kommer om 4 dager:D:eek:

Vi står nå igjen med 3 navn og velge mellom;)
Selda, Nanna eller Ylva?<3 Hva synes dere?

IDa vi kom hjem spiste Emmeth 1 1/2 brødskive med leverpostei og sylta agurk:D Så mye har han ikke spist på en dag engang i flere uker:D Så det er veldig godt og se han spiser litt igjen, endelig:) :):):)
Spent på hva blodprøvene av Emmeth viser, får vi uansett ikke svar på i morgen, men så er det gjort iallfall:)

Uff, stakkaren datt rett i kanten av bordet fordi han mista balansen og jeg rakk ikke og ta imot han, fikk en liten kul, men gikk bra:) Har også funnet et sår bak øret hans?:eek: 1x1 rett bak øreflippen, inni sprekken til øret og ser ut som det er gnissa, og han klør jo veldig mye i ørene sine ennå, selvom vi klipte håret? Så kan ikke helt skjønne det!?
Jeg vasker såret og smører med bacimysin!

Her laver snøen ned idag også:D Så det er kjempemoro:D Skal ut og måte og leke i snøen så snart Emmeth står opp fra luren sin:) Har forresten kjøpt akebrett til han idag også:)

Ønsker alle en fin dag:)

Hmmm..syns alle tre navnene var fine jeg:D navn med "s" lyd er jo et navn de fort reagerer på da..men Ylva er jo veldig fint:) og Nanna er jo et navn Emmeth sikkert kommer til å lære fort;):)

Så godt at gutten din spiste såpass bra:D håper det fortsetter sånn;):D
Er det eksemen såret kommer av tror du?

☆★hilsen meg★☆

Da var Emmeth'n lagt. Han var stup trøtt. Sto opp halv 8 og kun sovet en lur idag kl 12, da sov han en time:)

Mannen er på vei til veterinæren med Figgis, 3 gangen hu har fått UVI i år:eek::(:oops:
Idag hadde hu tissa på utedressen min, som lå i gangen. Tok en uvi-sticks og den slo ut på 3+ med en gang.
Håper hu slipper og være til i morra. Om de ikke finner ut hva som feiler henne må jeg nok avlive neste gang, for hu har nok mye smerter:( Hu blir 4 år i mars, så har jo hatt hu ei stund og hu er lille go'jenta mi:rolleyes::) Då unngår avlivning så langt det går ann♡♥

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Såh, da var jeg ett steg nærmere juleferie!
Ferdig med muntlig, fikk A på eksamenen :) så er godt fornøyd med det;)

Litt morsomt, sensoren likte oppgaven jeg hadde skrevet så godt at han ba om å få bruke den i undervisningen av fremtidige kull:)

*Surfer mobilt*

Oj så bra :D Gratulerer! :)

☆★hilsen meg★☆

Såh, da var jeg ett steg nærmere juleferie!
Ferdig med muntlig, fikk A på eksamenen :) så er godt fornøyd med det;)

Litt morsomt, sensoren likte oppgaven jeg hadde skrevet så godt at han ba om å få bruke den i undervisningen av fremtidige kull:)

*Surfer mobilt*
Oojj, så flink du er:D:D:D
GRATULERER:D:D:D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Sleit med sovinga her i dag også.. Telepati mellom jentene våre?
Fikk lagt henne først 14.50.:o

Håper Liana sover godt og lenge nå da.. Vi må sikkert drøye legginga litt i kveld tenker jeg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha ja dette er nok noe disse luringene har planlagt;):p

Bra dere fikk lagt hun litt seinere da, så er sjansen stor for at natten blir god å, hvertfall hvis dagsovinga påvirker nattsovinga der å;)

Hun sovnet med engang hun ble lagt, og har ikke hørt en lyd..så håper det fortsetter sånn:)

☆★hilsen meg★☆

Jenny ønsker seg akebrett til jul. Vi får nøye oss med med snøskuffa enn så lenge:
Vis vedlegget 43056

Hahaha så søt! Satt bra der..
noe å lese på også ser jeg :P

☆★hilsen meg★☆

Jenny ønsker seg akebrett til jul. Vi får nøye oss med med snøskuffa enn så lenge:
Vis vedlegget 43056

Hihi, så fint hun satt der da! Ser tålelig fornøyd ut den tulla der ja;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Gratulerer med vel overstått eksamen, og med så godt resultat Marian og Vigdis:D

Jeg har hatt julegaveshopping i dag, fikk tak i noen riktige godbiter vil jeg si, men du store hvor sliten jeg er nå.
På grunn av det mislykkede bolleresultatet i går bestemte jeg meg for å prøve på nytt. Denne gangen, og med ny oppskrift ble boller slik de skulle være:-) Gode melkefrie boller ble det også, om jeg får si det selv:p
Hehe, du, 1-2-3 boller er melkefrie og veeeldig gode ;)

Hmmm..syns alle tre navnene var fine jeg:D navn med "s" lyd er jo et navn de fort reagerer på da..men Ylva er jo veldig fint:) og Nanna er jo et navn Emmeth sikkert kommer til å lære fort;):)

Så godt at gutten din spiste såpass bra:D håper det fortsetter sånn;):D
Er det eksemen såret kommer av tror du?

☆★hilsen meg★☆

Jeg liker alle 3 navnene, så har vansker med hvilket jeg liker best;):D
Nanna, er nesten som mamma, så ikke vanskelig der nei;):D Han sier nå neeijj, jah, Heiijj, hjyss(lys), klappah,(klappe) og kattjjjh(katt):) Sier ikke så mange ord, men kommer seg nok:) Kan Liana mange ord?:)

Ja, jeg er helt paff, for han har spist kjempegodt idag:) Og vært i godt humør:)
Jeg lurer litt på om han har klødd seg såå mye at huden har blitt gnissa bort, så mulig han har eksem inne i øregangen også, for han klør seg veldig mye inni og utafor ørene, men legen ser jo ingenting, men skal be om og få sendt en henvisning til ø-n-h på ahus. Om så for og utelukke øreproblemer, mulig de kan se mer enn legen også.

Jeg liker alle 3 navnene, så har vansker med hvilket jeg liker best;):D
Nanna, er nesten som mamma, så ikke vanskelig der nei;):D Han sier nå neeijj, jah, Heiijj, hjyss(lys), klappah,(klappe) og kattjjjh(katt):) Sier ikke så mange ord, men kommer seg nok:) Kan Liana mange ord?:)

Ja, jeg er helt paff, for han har spist kjempegodt idag:) Og vært i godt humør:)
Jeg lurer litt på om han har klødd seg såå mye at huden har blitt gnissa bort, så mulig han har eksem inne i øregangen også, for han klør seg veldig mye inni og utafor ørene, men legen ser jo ingenting, men skal be om og få sendt en henvisning til ø-n-h på ahus. Om så for og utelukke øreproblemer, mulig de kan se mer enn legen også.
Så bra at han spiser og er i godt humør :D det er jo bare supert! :)
Hehe, Hermine har også overforbuk av hj-lyder i språket sitt ;) idag kom "åååthei" tror hun prøvde å si åkei :p

Hehe, jeg bruker å si "mamma sitt gull" og "mamma sin baby" til Hermine, i det siste er hun begynte å irettesette meg når jeg kaller henne mamma sitt gull, da sier hun konsekvent "bebi, mamma bebi" :rolleyes: hun liker visst best å være mamma sin baby :p

Så bra at han spiser og er i godt humør :D det er jo bare supert! :)
Hehe, Hermine har også overforbuk av hj-lyder i språket sitt ;) idag kom "åååthei" tror hun prøvde å si åkei :p

Det er RÅ-søtt synes jeg<3<3<3
Ler like godt hver gang han kommer med noen sånne ord og ikke minst lyder;)
Jeg er meget glad for at han ENDELIG spiser:) Kanskje han er på bedringens vei og at det kun er ørene som klør nå!? Mannen ringte nå:( Figgis må være der til i morgen og de må ta mange blodprøver og se etter nyrestein o.l:(:( Ikke moro! Liker ikke at lillejenta mi skal være der i natt:( Kommer på 1800 kr, men det får nå så være!

Det er RÅ-søtt synes jeg<3<3<3
Ler like godt hver gang han kommer med noen sånne ord og ikke minst lyder;)
Jeg er meget glad for at han ENDELIG spiser:) Kanskje han er på bedringens vei og at det kun er ørene som klør nå!? Mannen ringte nå:( Figgis må være der til i morgen og de må ta mange blodprøver og se etter nyrestein o.l:(:( Ikke moro! Liker ikke at lillejenta mi skal være der i natt:( Kommer på 1800 kr, men det får nå så være!
Rart han klør i ørene :confused: men bra han spiser!!! Det er jo et veldig bra tegn! :)

Jaja, 1800kr er iallfall bedre enn 2500kr ;) Håper pusejusken blir frisk fort!

Haha ja dette er nok noe disse luringene har planlagt;):p

Bra dere fikk lagt hun litt seinere da, så er sjansen stor for at natten blir god å, hvertfall hvis dagsovinga påvirker nattsovinga der å;)

Hun sovnet med engang hun ble lagt, og har ikke hørt en lyd..så håper det fortsetter sånn:)

☆★hilsen meg★☆
Krysser fingrene for at legginga går glatt, men jeg har mine tvil..Nå er hun oppe sammen med pappa og får mme, mens jeg sitter nede og hører på bablinga hennes i drikkepausene.:p I natt sov hun hele natta - for første gang på lenge, og jeg skulle gjerne hatt noen netter til av den sorten.:)

Back
Topp