Mandag 09.12

God Morgen :)

Fie e tell pappaen sin…og eg savn ho :( Men får ho på fredag….GLED MEG!

Ellers så e eg vørte litt syk :confused: har ont i halsen, og tett i nesn…meeen trur eg ska ta meg turn tell byen å handel litt julegava.

Ha bære kjøpt 1/2 julegava, så eg har så sei aill igjen endå :p

også sett eg å vent på resultate av den andre eksamen….men får jo ailler svar!!! fristn va i dag…..eg vill veta det NO!
Uuuhuu! Spennende å vente på eksamensresultat. Var dette matematikken? :)

God bedring! Håper du blir frisk til Fie kommer hjem, slik at dere slipprr sykdom i jula.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei det har vi aldri brukt. De får så feil teknikk av det. I fjor fikk han skikkelige ski av julenissen, med gode og varme sko! Årene før hadde han slike
https://www.flust.no/sport-og-fritid/uteaktiviteter/vinter/aasnes-snoemann-smoerefrie-ski-90-cm/
men med vanlige bindinger vi tok fra noen arveski som var utslitt. Og skisko fra loppemarked :p Ble enkelt og greit de to første årene han gikk på ski siden han gikk så lite. Men vi skjønte at det var viktig med skikkelige bindinger, ellers lærer dem å gå helt feil…
Nissen traff bra i fjor da, for skoene passet i år også ;)

Ahh okey.. da vet jeg det:D for han lissom tenkt at det er kjekt med tanke på at man skal slippe å kjøpe sko hvert eneste år:P men bedre det enn at de lærer å gå feil med skia;) hahah så flink nisse dere fikk:P:D

☆★hilsen meg★☆

Skikkelig rampejente det der.:p

Så herlig at lillemann sover hele natta!:) Kos deg på handletur - eller ikke handletur.;)

Hehe ja det er et lite troll jeg har fått der:eek::p Emira satt alltid fint i sofan og kunne sitte leeeenge på fanget;) Liana er heeelt motsatt:eek::):rolleyes: hehe..

Takk, men tror vi dropper det..er ikke brøyta enda på gangfeltet, og sa blir det så tungt med vogn:P

☆★hilsen meg★☆

God Morgen :)

Fie e tell pappaen sin…og eg savn ho :( Men får ho på fredag….GLED MEG!

Ellers så e eg vørte litt syk :confused: har ont i halsen, og tett i nesn…meeen trur eg ska ta meg turn tell byen å handel litt julegava.

Ha bære kjøpt 1/2 julegava, så eg har så sei aill igjen endå :p

også sett eg å vent på resultate av den andre eksamen….men får jo ailler svar!!! fristn va i dag…..eg vill veta det NO!

God bedring! Krysser fingre for at du ikke blir verre;)

Spennende å vente sånn på svar! Hehe

☆★hilsen meg★☆

Uuuhuu! Spennende å vente på eksamensresultat. Var dette matematikken? :)

God bedring! Håper du blir frisk til Fie kommer hjem, slik at dere slipprr sykdom i jula.:)

Nei, eg vent på resultate på Bedriftsøkonomien…spennanes!

Ja, håp åg at eg ikje bi nå meir syk enn eg e no. I jula e det ikje nøye…førr ho ska tell Oslo i jula :( (men håp jo seff at ho ikje bi syk når ho ska reis) Men førr min del e det ikje nøye…. :(

Hello alle sammen :-)
Sannheten : god bedring til begge to. Litt deilig med innedag i dette været her og :-) Håper de kommer seg fort.

Lilla-87 : synd dm er syk. Håper hun blir fort bra :-) lykke til!

Marian87: lykke til med eksamen!
Tror også det er fordi H lærer mye at hun er sååå urolig.

Anita87: hehe så søt Liana er :-) ser hun for meg live. Sånn er Mina også. Kan ikke sitte rolig. Selvom hun er verdens snilleste og roligste unge. I stolen sin også. Hopper opp omtrent før jeg får twtt på hun beltet. I sofaen er hun lik Liana. Hehe. Søte små :-)

Vi blir hjemme idag. Må på biblioteket å levere et par filmer hvis jeg orker.... orker ikke gå i hvert fall. Ca 4-5 km en vei... hehe.....

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Haha at dem ikke kan ta det litt roligere når de er i sofan?:P men godt det ikke bare er her..hehe er ikke vandt med sånt fra før jeg. Emira var alltid så forsiktig i sofan:P

Skjønner godt du ikke vil gå når det er såpass langt hver vei;):)

☆★hilsen meg★☆

Ja, satser på at det er det som skal til for at de blir friske :) Kanskje vi baker noen pepperkaker og maler litt, så har vi noen julegaver til noen gamle tanter :)
Pleier du å studere hjemme når dagmammaen er der, eller reiser du ut? Husarbeid ja.... Kommer meg ikke 3meter unna barna før de blir lei seg, tar meg nok fridag på fredag :)
Hehe, samme her i huset! Har verdens blideste unge sålenge mamma er oppmerksom og har tid til henne, men såsnart jeg retter fokus mot husarbeid eller tlf/ipad så blir hun surkemus og pottesur :eek: :p :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Haha, slik går det omtrent her også :o

Kos dere på bytur om dere rekker det :D Jeg tror vogna her kommer til å stå mye fremover - hater vogn i snø :p
Jeg elsker vognskiene våre :rolleyes: ;)

Posebilder hehe ...

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1386589676385.jpg
    1386589676385.jpg
    29 KB · Visninger: 12
  • 1386589693317.jpg
    1386589693317.jpg
    26,1 KB · Visninger: 11
  • 1386589711565.jpg
    1386589711565.jpg
    28,8 KB · Visninger: 11
Godt folk er forskjellige da, vi elsker akebrett og bæretøy :D
Akebrett blir fort veldig kaldt, og upraktisk om hun skal sove, i butikker, o.l. Dessuten hopper hun av det :eek: Vi bærer heller ikke så mye lengre, for hun har ikke tid til det :p men av en eller annen grunn har hun bedre tid til å sitte i vogna å kose, så skiene er gull verdt! ;)

Akebrett blir fort veldig kaldt, og upraktisk om hun skal sove, i butikker, o.l. Dessuten hopper hun av det :eek: Vi bærer heller ikke så mye lengre, for hun har ikke tid til det :p men av en eller annen grunn har hun bedre tid til å sitte i vogna å kose, så skiene er gull verdt! ;)

Ja, jeg setter han jo ikke i akebrettet om han skal sove da :eek:

God middag:)
Uff, ikke noe godt med syke små:( Hørtes veldig lurt ut med kosedag hjemme sammen med mamma<3 God bedring til ungan:)

Vi skal til legen med Emmeth i morgen. Pumpa i det store akvariet slutta brått og virke igår kveld:eek: Så måtte ut og kjøpe ny pumpe idag, var ikke billig for og si det sånn:eek: 500 spenn rett ut.. Men, men , pumpe må vi jo ha, så sånn er det!
Vært og handla inn til vår lille puppy som kommer om 4 dager:D:eek:

Vi står nå igjen med 3 navn og velge mellom;)
Selda, Nanna eller Ylva?<3 Hva synes dere?

IDa vi kom hjem spiste Emmeth 1 1/2 brødskive med leverpostei og sylta agurk:D Så mye har han ikke spist på en dag engang i flere uker:D Så det er veldig godt og se han spiser litt igjen, endelig:) :):):)
Spent på hva blodprøvene av Emmeth viser, får vi uansett ikke svar på i morgen, men så er det gjort iallfall:)

Uff, stakkaren datt rett i kanten av bordet fordi han mista balansen og jeg rakk ikke og ta imot han, fikk en liten kul, men gikk bra:) Har også funnet et sår bak øret hans?:eek: 1x1 rett bak øreflippen, inni sprekken til øret og ser ut som det er gnissa, og han klør jo veldig mye i ørene sine ennå, selvom vi klipte håret? Så kan ikke helt skjønne det!?
Jeg vasker såret og smører med bacimysin!

Her laver snøen ned idag også:D Så det er kjempemoro:D Skal ut og måte og leke i snøen så snart Emmeth står opp fra luren sin:) Har forresten kjøpt akebrett til han idag også:)

Ønsker alle en fin dag:)

God middag:)
Uff, ikke noe godt med syke små:( Hørtes veldig lurt ut med kosedag hjemme sammen med mamma<3 God bedring til ungan:)

Vi skal til legen med Emmeth i morgen. Pumpa i det store akvariet slutta brått og virke igår kveld:eek: Så måtte ut og kjøpe ny pumpe idag, var ikke billig for og si det sånn:eek: 500 spenn rett ut.. Men, men , pumpe må vi jo ha, så sånn er det!
Vært og handla inn til vår lille puppy som kommer om 4 dager:D:eek:

Vi står nå igjen med 3 navn og velge mellom;)
Selda, Nanna eller Ylva?<3 Hva synes dere?

IDa vi kom hjem spiste Emmeth 1 1/2 brødskive med leverpostei og sylta agurk:D Så mye har han ikke spist på en dag engang i flere uker:D Så det er veldig godt og se han spiser litt igjen, endelig:) :):):)
Spent på hva blodprøvene av Emmeth viser, får vi uansett ikke svar på i morgen, men så er det gjort iallfall:)

Uff, stakkaren datt rett i kanten av bordet fordi han mista balansen og jeg rakk ikke og ta imot han, fikk en liten kul, men gikk bra:) Har også funnet et sår bak øret hans?:eek: 1x1 rett bak øreflippen, inni sprekken til øret og ser ut som det er gnissa, og han klør jo veldig mye i ørene sine ennå, selvom vi klipte håret? Så kan ikke helt skjønne det!?
Jeg vasker såret og smører med bacimysin!

Her laver snøen ned idag også:D Så det er kjempemoro:D Skal ut og måte og leke i snøen så snart Emmeth står opp fra luren sin:) Har forresten kjøpt akebrett til han idag også:)

Ønsker alle en fin dag:)
Bra dere skal til legen! :D Kanskje han sliter med fukt bak øret? Ellers er det vel et vanlig sted å få eksemaktige utbrudd på om han sliter litt med slikt?

Bra dere skal til legen! :D Kanskje han sliter med fukt bak øret? Ellers er det vel et vanlig sted å få eksemaktige utbrudd på om han sliter litt med slikt?

Jeg kan bare ikke skjønne det skal ha kommet på èn dag?
Sjekker han jevnlig, siden han klør! Både jeg og Mannen har slitt mye med eksem i barndommen og sliter med det ennå på hendene om vinteren, sånn at jeg sprekker! Og har mye av det i familien og. Legen mente og han hadde eksem i øret utvendig, men vi fikk ikke noe og smøre med! Kan jo tenkes at han har det inni øregangen og er det som plager han, mne legen har jo sjekka han hver gang vi har vært der og sagt ørene er fine!

Jeg kan bare ikke skjønne det skal ha kommet på èn dag?
Sjekker han jevnlig, siden han klør! Både jeg og Mannen har slitt mye med eksem i barndommen og sliter med det ennå på hendene om vinteren, sånn at jeg sprekker! Og har mye av det i familien og. Legen mente og han hadde eksem i øret utvendig, men vi fikk ikke noe og smøre med! Kan jo tenkes at han har det inni øregangen og er det som plager han, mne legen har jo sjekka han hver gang vi har vært der og sagt ørene er fine!
Så rart..!

Lillebror var seig i søvn i dag! Men vi sov til 7.30, så kanskje ikke så rart!
Han holdt ut handletur og sovnet i senga hjemme kl 12.45! Så da ser jeg nok ikke han noe mer i dag, han sover nok til jeg har reist på jobb tenker jeg.
Mamma kommer om en time og tar seg av henting i barnehage og middagslaging! <3
Jeg skulle ha bakt ut restene av pepperkakedeigen til søs, men jeg rekker ikke! Må tømme klesmaskina og rydde litt før jeg skal reise. Og lage meg noe mat…!
Ha en fortsatt fin mandag alle sammen :D :D

Back
Topp