Herregud.. jeg måtte selvfølgelig teste! Egentlig innfall - og testen var kritthvit! Men da vet jeg iallfall at Pregnylen er ute av kroppen på 8DPO..![]()
8 DPO er tidlig da [emoji2] Du får gi det noen dager til [emoji2][emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud.. jeg måtte selvfølgelig teste! Egentlig innfall - og testen var kritthvit! Men da vet jeg iallfall at Pregnylen er ute av kroppen på 8DPO..![]()
Nytt av i dag, vondt på venstresida, akkurat som jeg har "hold" i eggstokken, hele tiden, også når jeg sitter. Har stukket litt siste dager, og hatt litt mensenlignende smerter.
.. og i mitt hode betyr jo dette "i dag". Og kritthvitt i dag også (10DPO) - og litt brunt på crinonehylsteret i dag, som minner om starten av mens, så jeg har en dårlig følelse her. Angrer egentlig veldig på at jeg begynte å teste tidlig for jeg blir så lei meg. Føler meg mislykka, og blir bekymret for det økonomiske selv om jeg har kjøpt 3-pack.8 DPO er tidlig da [emoji2] Du får gi det noen dager til [emoji2][emoji2]
Har lest at festeblødning i et par dager så har ikke gitt opp ennå![]()
Takk for støtte alle sammen!Uff. Forstår så utrolig godt at du er lei deg nå. Ta godt vare på deg selv og tillat deg å sørge. Sender deg en god klem [emoji173]️
Takk for støtte alle sammen!
Det jeg KAN bruke sommeren, er å gå ned litt i vekt - er 12 kg over trivselsvekt så det kan være en positiv ting!![]()
Takk for støtte alle sammen!
Det jeg KAN bruke sommeren, er å gå ned litt i vekt - er 12 kg over trivselsvekt så det kan være en positiv ting!![]()

Dette var en enorm motivator for meg selv når jeg mistet i ma i februar. Det var fint lite jeg kunne kontrollere på den tiden, og ventingen på å få kroppen tilbake til normalen var vond.
Da ble trening og det å spise sunt utrolig viktig for meg, da jeg fikk noe jeg kunne ha kontroll og fokus på. Så vil absolutt oppfordre alle til å finne den ene tingen som motiverer og driver enn fremover.
Håper inderlig det går bedre for deg neste gang![]()