mamorias dagbok

Herregud.. jeg måtte selvfølgelig teste! Egentlig innfall - og testen var kritthvit! Men da vet jeg iallfall at Pregnylen er ute av kroppen på 8DPO.. :rolleyes:

8 DPO er tidlig da [emoji2] Du får gi det noen dager til [emoji2][emoji2]

Nytt av i dag, vondt på venstresida, akkurat som jeg har "hold" i eggstokken, hele tiden, også når jeg sitter. Har stukket litt siste dager, og hatt litt mensenlignende smerter.

Nytt av i dag, vondt på venstresida, akkurat som jeg har "hold" i eggstokken, hele tiden, også når jeg sitter. Har stukket litt siste dager, og hatt litt mensenlignende smerter.

Lovende dette da!! :)

8 DPO er tidlig da [emoji2] Du får gi det noen dager til [emoji2][emoji2]
.. og i mitt hode betyr jo dette "i dag". Og kritthvitt i dag også (10DPO) - og litt brunt på crinonehylsteret i dag, som minner om starten av mens, så jeg har en dårlig følelse her. Angrer egentlig veldig på at jeg begynte å teste tidlig for jeg blir så lei meg. Føler meg mislykka, og blir bekymret for det økonomiske selv om jeg har kjøpt 3-pack.
Jaja.
Nå skal jeg reise bort noen dager og skal ikke teste før mandag, da er jeg 13DPO.

..og fortsetter å blø, med noen rare dragninger i magen. Håper på festeblødninger men har dårlig følelse nå altså.

En ting er å ikke bli gravid/miste, men kjenner at det blir tøft å motivere seg for nye runder led hormoner hvis denne spira ikke setter seg fast.

Trist å høre at du blør, og når det er såpass er jo dessverre sjansen størst for at det ikke gikk denne gangen ❤️
Du hadde et fryseegg ikkesant? Kanskje får du muligheten til å sette det inn i naturlig syklus, altså uten hormoner :) Kan jo alltids håpe ❤️
Klem ❤️

[emoji173][emoji173][emoji173]

[emoji173]️[emoji173]️

Uff. Forstår så utrolig godt at du er lei deg nå. Ta godt vare på deg selv og tillat deg å sørge. Sender deg en god klem [emoji173]️

Uff. Forstår så utrolig godt at du er lei deg nå. Ta godt vare på deg selv og tillat deg å sørge. Sender deg en god klem [emoji173]️
Takk for støtte alle sammen!

Det jeg KAN bruke sommeren, er å gå ned litt i vekt - er 12 kg over trivselsvekt så det kan være en positiv ting! :-)

Det jeg KAN bruke sommeren, er å gå ned litt i vekt - er 12 kg over trivselsvekt så det kan være en positiv ting! :-)

Godt å gjøre noe som kan bedre muligheten for å lykkes neste gang [emoji2] Da blir ikke ventetiden bare venting [emoji2]

Det jeg KAN bruke sommeren, er å gå ned litt i vekt - er 12 kg over trivselsvekt så det kan være en positiv ting! :)

Dette var en enorm motivator for meg selv når jeg mistet i ma i februar. Det var fint lite jeg kunne kontrollere på den tiden, og ventingen på å få kroppen tilbake til normalen var vond.
Da ble trening og det å spise sunt utrolig viktig for meg, da jeg fikk noe jeg kunne ha kontroll og fokus på. Så vil absolutt oppfordre alle til å finne den ene tingen som motiverer og driver enn fremover.
Håper inderlig det går bedre for deg neste gang :Heartred

Dette var en enorm motivator for meg selv når jeg mistet i ma i februar. Det var fint lite jeg kunne kontrollere på den tiden, og ventingen på å få kroppen tilbake til normalen var vond.
Da ble trening og det å spise sunt utrolig viktig for meg, da jeg fikk noe jeg kunne ha kontroll og fokus på. Så vil absolutt oppfordre alle til å finne den ene tingen som motiverer og driver enn fremover.
Håper inderlig det går bedre for deg neste gang :Heartred

Godt å høre! Ja, jeg har jo virkelig vært alt annet enn sprek og sunn de siste månedene, men nå har jeg alle muligheter og grunner for å gjøre noe med det.

Ligger forøvrig med feber her.. tror det bare er en vanlig halsinfeksjon, utløst av en dipp i immunforsvar på grunn av disse strabasiøse ukene med hormoner og greier. Det er søren meg hardt for kroppen! Syk på tredje dagen nå men tror jeg begynner å bli bedre.

Vært i kontakt med Maigaard, og vi har blitt enige om frysforsøk neste gang. Jeg fikk jo bare ett egg på frys, og hadde lest at bare 70% overlever tining, og spurte dem om det, men de sa 95%. Sett så mange tall rundt om, men de svarer kanskje utifra kvaliteten på mitt egg? Også har jeg lest at det både er mindre og større sjanse for å bli gravid med frys. Min er blastocyst da, og da har jeg lest 50%. Men hvem vet. Jeg er bare glad jeg får et forsøk uten hormoner.

Men spent på om jeg rekker det på neste syklus - hvis jeg får mensen før 20. juli så er de ennå sommerstengt når det er tid for eggløsning og skanning. Den mensen jeg har hatt nå har vært ganske rar, varte i 2,5 døgn - så stoppet den et halvt døgn og nå ser det ut til at den vil fortsette litt til. Blir spennende å se hvordan EL faller nå, skal ta tester bare for å se.

Kroppene våre, magiske saker!

Back
Topp