Herregud.. jeg måtte selvfølgelig teste! Egentlig innfall - og testen var kritthvit! Men da vet jeg iallfall at Pregnylen er ute av kroppen på 8DPO..
8 DPO er tidlig da [emoji2] Du får gi det noen dager til [emoji2][emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud.. jeg måtte selvfølgelig teste! Egentlig innfall - og testen var kritthvit! Men da vet jeg iallfall at Pregnylen er ute av kroppen på 8DPO..
Nytt av i dag, vondt på venstresida, akkurat som jeg har "hold" i eggstokken, hele tiden, også når jeg sitter. Har stukket litt siste dager, og hatt litt mensenlignende smerter.
.. og i mitt hode betyr jo dette "i dag". Og kritthvitt i dag også (10DPO) - og litt brunt på crinonehylsteret i dag, som minner om starten av mens, så jeg har en dårlig følelse her. Angrer egentlig veldig på at jeg begynte å teste tidlig for jeg blir så lei meg. Føler meg mislykka, og blir bekymret for det økonomiske selv om jeg har kjøpt 3-pack.8 DPO er tidlig da [emoji2] Du får gi det noen dager til [emoji2][emoji2]
Har lest at festeblødning i et par dager så har ikke gitt opp ennå
Men nå..
Mensen.
Takk for støtte alle sammen!Uff. Forstår så utrolig godt at du er lei deg nå. Ta godt vare på deg selv og tillat deg å sørge. Sender deg en god klem [emoji173]️
Takk for støtte alle sammen!
Det jeg KAN bruke sommeren, er å gå ned litt i vekt - er 12 kg over trivselsvekt så det kan være en positiv ting!
Takk for støtte alle sammen!
Det jeg KAN bruke sommeren, er å gå ned litt i vekt - er 12 kg over trivselsvekt så det kan være en positiv ting!
Dette var en enorm motivator for meg selv når jeg mistet i ma i februar. Det var fint lite jeg kunne kontrollere på den tiden, og ventingen på å få kroppen tilbake til normalen var vond.
Da ble trening og det å spise sunt utrolig viktig for meg, da jeg fikk noe jeg kunne ha kontroll og fokus på. Så vil absolutt oppfordre alle til å finne den ene tingen som motiverer og driver enn fremover.
Håper inderlig det går bedre for deg neste gang