mamorias dagbok

Så okei.. denne patenten på Pregnyl sine flasker hvor man bare skal "vippe av tuppen".. horribel patent! Glass nedi flaska.. så får jeg da bare håpe at jeg ikke nettopp har kjørt glass inn i kroppen min. Hoii, litt for dramatisk denne siste sprøyta kjenner jeg. :eek:

20170612_003725.jpg

Last edited:
Så okei.. denne patenten på Pregnyl sine flasker hvor man bare skal "vippe av tuppen".. horribel patent! Glass nedi flaska.. så får jeg da bare håpe at jeg ikke nettopp har kjørt glass inn i kroppen min. Hoii, litt for dramatisk denne siste sprøyta kjenner jeg. :eek:

Vis vedlegget 227404
Åh shit!! Håper det gikk bra med fingeren din!! [emoji44] Hørtes ikke ut som noe bra patent nei [emoji43]

Auch :inpain:

Åh shit!! Håper det gikk bra med fingeren din!! [emoji44] Hørtes ikke ut som noe bra patent nei [emoji43]

Ja, bare et lite sår - var mer redd for eventuelle glasspartikler som blandet seg inn i væsken.. Men jeg lever ennå! :smiley-bounce016

Klar for Gardermoen nå! Begynner å bli øm i livmora etter all stimuleringen gitt!

God tur!! :D

God tur og masse lykke til!

Spennende tider for deg nå! Håper du er heldig og scorer mål på første forsøk.
Litt solskinn nå i den første sommermåneden ønskes deg på ferden.

God tur og lykke til :)

Tusen takk jenter!
Egguttakk om noen timer. Fysøren jeg er spent altså! Lurer på hva de kan si allerede nå, om de kan si noe om kvaliteten på eggene.. Jeg dagdrømmet (marerittet!) at alle eggene var tomme! Jeg vet ikke om det er mulig da men, hehe.

Gruer meg litt til uttaket, men det skal vel helst gå greit. Har følt meg så øm og oppblåst siste par dager så skal bra å få det overstått!

Masse lykke til, det går nok så det suser!
Et tips for å merke minst mulig ubehagelighet er å følge med på alt det spennende som skjer på skjermene. Det er virkelig fascinerende, og ikke alle forunt å få innblikk i :)

Knallbra resultat! Nå er det bare å håpe gullegget er i blant dem og at det blir topp befruktning :)

Kanonbra resultat, det er nok garantert minst ett gullegg blandt de 15 :Heartred:Heartred

Oi her har det skjedd ting [emoji2] Gratulerer med veldig flott resultat! Håper på fin befruktning og at du får satt inn gullegget[emoji177]

Gratulerer med godt resultat :) Krysser fingrene for god befruktning og deling :)

8 befruktet er kjempebra resultat :D Grattis!
Blir det innsett i morgen da?

Back
Topp