Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
..og nå blør jeg mer etter noen timers stopp så da er det nok over.
Ringte laben i dag og det eneste jeg ville var å få svar på at hcg har sunket eller at den har doblet seg normalt. Men neida. 86 nå mot 70 på torsdag.Hvordan går det?
Sender deg gode tanker.
Ringte laben i dag og det eneste jeg ville var å få svar på at hcg har sunket eller at den har doblet seg normalt. Men neida. 86 nå mot 70 på torsdag.
Jeg skjønner Ingenting, dette er så fortvilende!! Kan det være utenfor livmora? Også bekymra fordi jeg skal på 10 dager ferie i en del av landet hvor det er langt til sykehus. Huff, jeg skulle ønske jeg bare visste!!!!
Sendt mail til klinikken da, håper de ringer :-(
Takk jenter!
Men kan de se om det er utenfor livmoren på skann nå? Jeg reiser på ferie om to dager så bør liksom få gjort det imorra.. Og HVIS det er utenfor livmoren, må det noe inngrep til da?
Ikke hørt noe fra klinikken ennå.. Men herlighet, det er bare gått to timer - jeg er LITT utålmodig for å si det sånn. Men vil liksom ikke reise på ferie med halve slekta i rurale strøk hvis jeg plutselig blir dritsyk!
Godt det hvertfall ikke var exu. Selv om det er kjedelig det mest sannsynlig ikke vil bli noe ut av det[emoji20] Du har ikke hatt noen stor blødning enda?Var hos gynekologen min nå, jeg er gravid men embryoet har utviklet seg veldig lite så han tror det er veldig lite sjanse for at jeg kommer til å forbli gravid noe særlig lenge. Jeg spurte om han ville satt penger på denne graviditeten og det ville han ikke gitt. Heldigvis er det ikke graviditet utenfor livmoren!
Så.. da er det bare å vente da. ENDA mer!
Hadde 3 dager med medium blødning 8 dager etter innsett.Godt det hvertfall ikke var exu. Selv om det er kjedelig det mest sannsynlig ikke vil bli noe ut av det[emoji20] Du har ikke hatt noen stor blødning enda?
Var hos gynekologen min nå, jeg er gravid men embryoet har utviklet seg veldig lite så han tror det er veldig lite sjanse for at jeg kommer til å forbli gravid noe særlig lenge. Jeg spurte om han ville satt penger på denne graviditeten og det ville han ikke gitt. Heldigvis er det ikke graviditet utenfor livmoren!
Var hos gynekologen min nå, jeg er gravid men embryoet har utviklet seg veldig lite så han tror det er veldig lite sjanse for at jeg kommer til å forbli gravid noe særlig lenge. Jeg spurte om han ville satt penger på denne graviditeten og det ville han ikke gitt. Heldigvis er det ikke graviditet utenfor livmoren!