lillyzilly
Forumet er livet
Gratulerer så mye med fine gutten 
Nyt tiden fremover 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sover ikke så mye enda, vil jo helst bare ligge og følge med på det lille vidunderet! Men sover noen timer sammenhengende, og hviler når jeg kan. Pappaen har tatt sin del av ansvaret, og fikser og ordner. Han har skiftet flere bleier enn jeg har til nå. Og ikke bare et par flere. Gratulerer så mye med en nydelig liten gutt.
Er han lik storebror?
Nyt og kos dere med hjerteplasteret

Husker ikke hvor lang tid etterpå trykketrangen kom, men jeg vet at jeg pressa i ca en halvtime før J var ute. Han hadde litt variasjon i pulsen, fra veldig høyt til at den falt igjen, så barnelege stod i et hjørne og overvåka seansen. Det gikk dog så fort etter at pulsen til J begynte å variere, at noe keisersnitt hadde de heller ikke rukket. Han fikk det travelt, for han skulle rekke å komme ut før midnatt, sånn at bestemor fikk rett om at han kom til å komme allerede samme kveld.
Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️ har fulgt deg en stund her og godt å se du endelig har den lille hos deg [emoji92][emoji92][emoji7]Dings kom til verden rett før tolv igår. Gikk rimelig raskt denne gangen og! Og de trengte kun stripping pluss å ta vannet.
Oppdaterer mer senere. Alt er fint med oss iallefall!![]()
Gratulerer igjen med fine J![]()

Åh så herlig! Gratulerer så myeEndelig er han her frøken
![]()
Og ja, endelig! Gratulerer så mye igjen! Endelig har du han![]()
Raskt unnagjort ja.
Godt alt står bra til. Fint navn har han fått og.
Oldemoren til J var strålende fornøyd med navnevalget. Det var mellomnavnet til mannen hennes nemlig (bestefaren til mannen). Storebror J fikk mellomnavnet til min bestefar. Så fin oppdateringGratulerer så mye igjen, håper dere koser dere glugg i hjel med lille J
![]()
Vi nikoser oss, og jeg har et par ganger stivna helt i både nakke og rygg av å sitte i en merkelig stilling, bare fordi J har sovet så godt (ikke at han våkner om jeg flytter på meg - når han sover så sover han 
Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️ har fulgt deg en stund her og godt å se du endelig har den lille hos deg [emoji92][emoji92][emoji7]
Gratulerer så mye igjen! Koselig navn på lillebror! Ganske så lik størrelse som min lille hadde
Godt å høre at alt gikk så bra, selv med supermannfødsel. Er det mange tanker for tiden ang. storebror, eller klarer dere å kose dere med lillebror og glede dere over at ting gikk bra denne gangen?
), han vasker klær og bretter klær, duller og steller med Johannes mens jeg får sove litt utpå om jeg har behov, og tar sin del av ansvaret. Det er så synd at man får så lite av permisjonen sammen, men snart er det ferietid heldigvis!