Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler mamajules-kjoler og tskjorter og skjørt til alle! Litt dyrt, men kan brukes når man ikke er gravid også. Nydelige digge klær, med genial ammeløsning! Mammastrømpebukser og kjoler er alt jeg trenger. Ingen bukserNå har jeg klart og revne bukse nr 4 på 2 uker(!)
Mannen mener det er fordi min interesse for bakevarer er alt for høy ... Pfff... Det som blir litt dumt nå , han har så rett!
Nå skal det sies at jeg er ganske normal , så merkes så godt med noe ekstra kilo.. Ikke tenk på det, perfekt for meg selv
Så spørsmål ; Har dere gått til innkjøp av klær som er for Gravide? Selvom det er tidlig i svangerskapet.
Eventuelt fra hvor?![]()

Jeg holder på å vente på sommerkolleksjonen til Mamajules! De er så lekre. Tenker unne meg minst enAnbefaler mamajules-kjoler og tskjorter og skjørt til alle! Litt dyrt, men kan brukes når man ikke er gravid også. Nydelige digge klær, med genial ammeløsning! Mammastrømpebukser og kjoler er alt jeg trenger. Ingen bukser
Åå spennende! Hvor har du kjøpt, og hva?Venter på pakke imorgen med nye mammaklær![]()
Tror de har noe i outleten som kan passe til jul også.. spørs på størrelsene da..Jeg holder på å vente på sommerkolleksjonen til Mamajules! De er så lekre. Tenker unne meg minst en![]()
Fra zalando, joggedress, gensere, kjoler. Kan ta bilde i morgenÅå spennende! Hvor har du kjøpt, og hva?
Jaaaaaaaaaa!Fra zalando, joggedress, gensere, kjoler. Kan ta bilde i morgen![]()

Jeg vil å se bilder ❤Fra zalando, joggedress, gensere, kjoler. Kan ta bilde i morgen![]()
Fikk du pakken? Vi er spentFra zalando, joggedress, gensere, kjoler. Kan ta bilde i morgen![]()

Nei, etterlyste den idag... den kommer vist i morgenFikk du pakken? Vi er spent![]()

Samme gjorde jeg. Bestilte meg 3 stk og en ny bikini. La masse annet fint i kurven også, men tenkte at jeg får klare meg en stund fremover med de vanlige klærne jeg harI går gikk jeg til innkjøp av ammebh, og fyyy så deilige de er! Ikke noe press og ubehag på ømme bryter! Kommer til å leve i disse hele graviditeten!
Jeg gikk på en smell i går, bestilling på 2500kr på zalando

BilderJeg gikk på en smell i går, bestilling på 2500kr på zalando
![]()

Legger ut når pakken kommerBilder![]()
Fy søren, dette var billig!