Mammaklær?

Kakeboks

Forelsket i forumet
Nå har jeg klart og revne bukse nr 4 på 2 uker(!)

Mannen mener det er fordi min interesse for bakevarer er alt for høy ... Pfff... Det som blir litt dumt nå , han har så rett! :hilarious:

Nå skal det sies at jeg er ganske normal , så merkes så godt med noe ekstra kilo.. Ikke tenk på det, perfekt for meg selv :hello2

Så spørsmål ; Har dere gått til innkjøp av klær som er for Gravide? Selvom det er tidlig i svangerskapet.
Eventuelt fra hvor? :)
 
Jeg har mini på 1.5 år, så har alle klærne etter svangerskapet med han :p og vurderer å pakke vekk alle jeans og vanlige bukser og gå for tights :p
 
Eg har jo gått gravid 2 ganger før det siste året, men når eg blei gravid for 1år siden var eg sååå oppblåst at eg bestemte meg for å handle gravidklær i uke 9! Eg handla på finn! Handla i to bulker, første bulk handla eg nesten 80 plagg (!!!) Av ei dame til 1000kr. Nåken var knapt brukt. Var ca halvparten som passa min stil, resten gav eg til ei gravid venninne :)

Neste gang handla eg ein sommergravid pakke med ca 10 plagg til 200kr :) heeeeilt genialt! Kun nåken få plagg som var litt slitt, og ca 1/4 som var for stort fordi vedkommende hadde brukt det på slutten, men dei vil eg jo vokse inn i på slutten uansett. Og med 50 plagg hadde eg plenty å velge i :)

Btw, har du fått sett lille på UL? Såg du kommenterte nåke ❤
 
Nå har jeg klart og revne bukse nr 4 på 2 uker(!)

Mannen mener det er fordi min interesse for bakevarer er alt for høy ... Pfff... Det som blir litt dumt nå , han har så rett! :hilarious:

Nå skal det sies at jeg er ganske normal , så merkes så godt med noe ekstra kilo.. Ikke tenk på det, perfekt for meg selv :hello2

Så spørsmål ; Har dere gått til innkjøp av klær som er for Gravide? Selvom det er tidlig i svangerskapet.
Eventuelt fra hvor? :)
Aaa mammaklær:cat::cat:. De deilige ukene hvor msn bare kan spise uten å kjenne st buksa strammer noe sted fordi den har strikk nok til å romme en mammut. Har mine fra 2019. Bruker vel de ratt om tre uker:D
 
Brukte kun ett mammaplagg i min forrige graviditet, er veldig glad i kjoler!

Men altså, gravidtightsen fra 2xu, den er sååå digg!!
 
Og om noen er nysgjerrige så er dette deler av ønskelisten min hos Zalando:hilarious:
 

Vedlegg

  • 1E565CC4-4224-45D4-8D88-3CC4545DBB6C.png
    1E565CC4-4224-45D4-8D88-3CC4545DBB6C.png
    50,2 KB · Visninger: 35
  • 2DA14692-6EB9-47BF-9BE8-CD81EBABA1CC.png
    2DA14692-6EB9-47BF-9BE8-CD81EBABA1CC.png
    49,7 KB · Visninger: 34
  • 9CE8E097-9C42-4847-9283-A060348EBA9E.png
    9CE8E097-9C42-4847-9283-A060348EBA9E.png
    46,9 KB · Visninger: 35
Skulle ikke ha flere barn, så solgte alt :D må vel shoppe litt etterhvert :p
 
Ikke hatt behov for det enda, men spent på når magen popper nå som det er nummer to. Syns det var så mye kjedelige mammaklær sist og fant aldri en god jeans, så ble mye tights, kjoler og skjørt. Virker som utvalget er større denne gangen, men blir nok mye skjørt og kjoler uansett ☺️
 
Har mye klær etter første som er 1 år nå så blir nok å ta frem det ettehvert. Brukte ikke gravid klær før jeg var ca 4 mnd på vei sist så det blir spennende å se når jeg må ta de frem denne gang:p klærne er kjøpt på HM, Kappahl og Zalando.
 
Har noe liggende etter forrige gang som jeg ikke har funnet frem enda. Er oppblåst og får vondt av å bruke stramme bukser, så her går det i snekkerbukse, alt annet enn olabukser og kjoler. Håper å slippe gravidbuksene ei stund til
 
Slik går dagene her.. :hilarious: lange hettegensere som dekker over det faktum at jeg går med buksene åpne :hilarious:
 

Vedlegg

  • 16178746200618073611935916835111.jpg
    16178746200618073611935916835111.jpg
    47 KB · Visninger: 25
Her går det i chilleklær eller ullstilongs :hilarious: Har spara noen av favorittbuksene mine fra sist jeg var gravid, tror jeg må sende mannen opp på loftet for å hente de ned - samtidig som jeg saumfarer finn.no etter mer :hilarious:
 
Ser på søte outfits på pinterest og drømmer meg bort til sommer og en liten bump :p Blir nok mye tights, sykkelshorts og løse kjoler. Og elsker looken med et stretchy pencilskirt over magen :p Med en oversized chunky cardigan og hvite joggesko <3 ahhh, bare å håpe og lengte.
 
Ser på søte outfits på pinterest og drømmer meg bort til sommer og en liten bump :p Blir nok mye tights, sykkelshorts og løse kjoler. Og elsker looken med et stretchy pencilskirt over magen :p Med en oversized chunky cardigan og hvite joggesko <3 ahhh, bare å håpe og lengte.
Jeg levde i tights og kjoler hele forrige svangerskap:p
Men elsker også looken med pencilskirt og en croptop eller en topp knyttet opp så den stopper over magen:D
Føler alle disse antrekkene blir perfekte:woot:
FB4A39C8-8BD0-4065-A51B-64DA108FD415.png
 
Back
Topp