Mammaklær?

Dere som har hatt barn før; når måtte dere bytte bukse? :D
Jeg kjøpte min første gravidbukse i uke 9 sist:hilarious: og da gikk jeg ikke tilbake:p var mest grunnet oppblåst og press mot magen. Innen uke 16 så hadde jeg synlig gravidmage og kunne ikke bruke annet:D

Sist fikk jeg ikke på meg vanlige bukser u 8. Så får se nå. Oppblåst og alt klemmer på magen. Ubehagelig

Sist fikk jeg ikke på meg vanlige bukser u 8. Så får se nå. Oppblåst og alt klemmer på magen. Ubehagelig
Jeg har ikke sjans til å få igjen jeansene mine heller. Går i tights og kjole nå :p . Pakket rett og slett bort de vanlige buksene nå, og har sett over svangerskapsklærne :p tror jeg skal ha det meste :) og samme sesonger som sist og, praktisk :hilarious:

Dere som har hatt barn før; når måtte dere bytte bukse? :D
Uke 9 :p men hadde bare tights fra uke 6. Og nå har jeg allerede pakket bort de vanlige buksene

Ikke fått på meg de gamle buksene mine siden høsten 2019:laughing021
Har et barn født feb-20.. så veldig glad for å gå gravid i mange thigts/kjole mnd’er:hilarious:

Men ja, måtte vel ty til gravidbukser rundt uke 11/12 sist:angelic:

Her må jeg til innskaffelse av evnt klær, men får se hvor lenge jeg kan ha mine vanlige. Har en del tights, kjoler og behagelige. Ellers kan man sikkert utvide jeansen med noe for at de skal funke litt til.

Jeg gleder meg så mye til å bestille mamma klær fra zalando :hilarious::hilarious: så håper kula kommer fort :D:p

Lurer på om jeg skal bestille meg en kombinert bærejakke og mammajakke etterhvert :) mini ble stort sett båret de første månedene, og det er veldig greit med jakke utenpå da. Har en stor jakke fra før som passet utenpå mini og meg, og en regnjakke som passer utenpå (pappas gamle) :p

Tips til digge bukser som ser pene ut, men som ikke strammer på magen? :) Slike gravidbukser blir for store enda når de går såå langt over magen :hilarious:

Back
Topp