Mammaklær?

For min del er de fantastiske:hilarious: ja, de er ganske slappe i magen nå, men jeg syns det er utrolig godt å ha noe som ikke strammer på magen:happy:

Ja, det trenger jeg også men mener å huske at denne relativt tykke strikken rett og slett var litt i veien sånn i begynnelsen:)

Prøvd de «nye» typene med sånn halvstrikk?
 
Ja, det trenger jeg også men mener å huske at denne relativt tykke strikken rett og slett var litt i veien sånn i begynnelsen:)

Prøvd de «nye» typene med sånn halvstrikk?
Jeg hadde en av de buksene sist svangerskap og de fikk jeg bare brukt noen få uker i begynnelsen før jeg syns de ble ubehagelige. Syns de med helstrikk er lettere å trekke godt opp slik at de sitter bedre på:)
 
Ja, det trenger jeg også men mener å huske at denne relativt tykke strikken rett og slett var litt i veien sånn i begynnelsen:)

Prøvd de «nye» typene med sånn halvstrikk?
På noen av buksene ja, men ikke på alle :p har prøvd flere med strikken under magen, men jeg taklet det ikke. Men nå er jo magen min ganske så rund til å være så kort på vei og
 
Jeg hadde en av de buksene sist svangerskap og de fikk jeg bare brukt noen få uker i begynnelsen før jeg syns de ble ubehagelige. Syns de med helstrikk er lettere å trekke godt opp slik at de sitter bedre på:)

Får bare teste en da:joyful: vet dessverre aldri før man har prøvd! Skulle vært 2-3 dagers testing på klær. Og boligkjøp!
 
Disse buksene med hel strikk over magen, er ikke de veldig slappe nå i begynnelsen? Er jo enda en stund til selve kula kommer:D

Eg syns ikkje det, den går jo heilt opp til puppene så tidlig, pluss at den er forma slik at babymagen blir skikkelig fin sjølv tidlig, og absolutt ingenting som presse nåken plass. Ofte skikkelig god stretch i dei, så dei sitter fint inntil magen sjølv tidlig ❤
 
Asos!!!!! Er tollfritt under 3000 tror jeg. Har i allefall vært det hos meg- kjøpt meg sykt mye fint der i fra :rolleyes:
 
Så langt bare gått litt opp i str på klær, kjøpt meg to gode tøybukser fra Vero Moda og klikker hjem to kjolerfra Ellos i morrest :smiley-angelic006 etter å ha lest denne tråden kribler det etter å shoppe mammaklær på nettet, men velger å vente litt til..
 
Så langt bare gått litt opp i str på klær, kjøpt meg to gode tøybukser fra Vero Moda og klikker hjem to kjolerfra Ellos i morrest :smiley-angelic006 etter å ha lest denne tråden kribler det etter å shoppe mammaklær på nettet, men velger å vente litt til..

Det kribler her også ja, hehe! Jeg har utrolig lyst til å shoppe litt jeg også, men de vanlige klærne passer helt fint ennå. Og så greier jeg ikke helt å tro det går bra, så sitter litt på gjerdet ennå.
 
Må kjøpe snart merker jeg :D
 
Fikk mammabuksen fra Kappahl idag, og den flytter jeg inn i!
Sykt stretchy, passe tykt stoff som ikke kommer til å miste fasongen, og passe stram i magen så den ikke sklir ned. Ikke minst fikk jeg trukket den skikkelig langt opp, så ingen hengerumpe! Tror muligens jeg vil risikere at den blir for stram over magen på slutten av svangerskapet, men det gjør ikke noe. Vil ha en bukse som sitter fint tidlig i svangerskapet også:happy:
Vil være perfekt langt ut i andre trimester ihvertfall:woot:
Anbefales på det sterkeste!

51DAA600-CA99-4FA4-8219-EC4D50C7764A.png 0B22494B-E654-488F-B0EB-E37D88E9B6C6.png
 
Fikk mammabuksen fra Kappahl idag, og den flytter jeg inn i!
Sykt stretchy, passe tykt stoff som ikke kommer til å miste fasongen, og passe stram i magen så den ikke sklir ned. Ikke minst fikk jeg trukket den skikkelig langt opp, så ingen hengerumpe! Tror muligens jeg vil risikere at den blir for stram over magen på slutten av svangerskapet, men det gjør ikke noe. Vil ha en bukse som sitter fint tidlig i svangerskapet også:happy:
Vil være perfekt langt ut i andre trimester ihvertfall:woot:
Anbefales på det sterkeste!

Vis vedlegget 356776 Vis vedlegget 356775
Har sett på disse, men har ikke turt å kjøpe. Kjøpte en sånn treggings fra hm, og den var ikke noe god. Kanskje jeg skal prøve disse hvis de er myke og har en del stretch=)
 
Back
Topp