Mammaklær

Det skal jeg gjøre, min erfaring etter å ha prøvd de:
http://www.stormberg.com/no/mobu-mom-stretchbukse-dame.html#10016490001: Denne er litt stor i størrelsen, men god på og fin strech. En sånn gå tur med hunden bukse eller annen aktivitet.Veldig vid der magen er så har nok å vokse i;)

http://www.stormberg.com/no/mobu-mom-bukse.html#10016790001:
Solid og hardført stoff. Passformen er litt så som så, men det er behagelig på og man kan stramme den foran. Mye å gå på for magen her og.

Jeg har valgt M i begge buksene. Bruker vanligvis 38 i mammabukser(HM). Da har jeg litt å gå på;)

Veldig spent jeg også. Så si i fra hvordan det går.
Trenger en turbukse spesielt til å gå på tur med hunden de på fjellet og i skogen hjemme.
 
Veldig spent jeg også. Så si i fra hvordan det går.
Trenger en turbukse spesielt til å gå på tur med hunden de på fjellet og i skogen hjemme.
Da har jeg testet skallbuksa. Gikk 6 timer på fuglejakt i dag. Den har forsterkning nederst der hvor fjellskoene er. Det var et stort pluss. Kan stramme den inn nederst så den ikke er for lang . Satt kjempefint på plass og hold meg både varm ig tørr. Jeg er veldig fornøyd. ImageUploadedByBV Forum1444510513.524254.jpgfint at man kan stramme selv. Magedelen er fremdeles romslig så mye plass til å vokse i. Anbefales absolutt :) eneste minus er at det kunne vært flere lommer.
 
Jeg har funnet litt klassisk jobbtøy på morogmeg.no, de har visst butikk i Bergen
Den butikken skal eg på på mandag, om feelingen er god etter Ultralyden.... :Heartred
 
Da har jeg testet skallbuksa. Gikk 6 timer på fuglejakt i dag. Den har forsterkning nederst der hvor fjellskoene er. Det var et stort pluss. Kan stramme den inn nederst så den ikke er for lang . Satt kjempefint på plass og hold meg både varm ig tørr. Jeg er veldig fornøyd. Vis vedlegget 140445fint at man kan stramme selv. Magedelen er fremdeles romslig så mye plass til å vokse i. Anbefales absolutt :) eneste minus er at det kunne vært flere lommer.

Så bra!! Da blir det nok en tur til Stormberg på meg ganske snart :happy:
 
Tror det kun er på nett, men du har jo full returrett om det ikke skulle passe..
Ja, det er jo egentlig bare å hva seg rundt.... Men har handla så masse mammaklær i det siste, så eg syns eg må begrensa meg!
E jo så liten periode en får brukt dei..... Men viktig med turklær, så eg må vel bare bestilla. Den vanliga turbukså passe endå! Hmmm....
 
Back
Topp