Mammaklær

Kjøpte meg akkurat to turbukser på stormberg. De har egen mammakolleksjon :)
 
asos har en del pent. Men er jo dette med toll da....

Ja, da er det litt greiere med f.eks Zalando. Men er så vanskelig å bestille på nett føler jeg, for jeg er så usikker på hva som egentlig passer skikkelig. Kjøpte to sorte t-skjorter på HM, begge strl M, men litt ulikt snitt (gravid-topper altså). Den ene får meg til å se ut som om jeg burde stille meg på kaien til salgs, den andre er helt grei og fin og normal. o_O
 
Kjøpte meg akkurat to turbukser på stormberg. De har egen mammakolleksjon :)

ooooooooooooooooooooooooooooh!
Lurer på om jeg burde spandere på meg en turbukse snart, merker at den jeg bruker nå begynner å bli veeeldig stram rundt livet. (og jeg har stjålet mannen din, min egen vokste jeg ut av for mange uker siden :))
 
ooooooooooooooooooooooooooooh!
Lurer på om jeg burde spandere på meg en turbukse snart, merker at den jeg bruker nå begynner å bli veeeldig stram rundt livet. (og jeg har stjålet mannen din, min egen vokste jeg ut av for mange uker siden :))
Jeg var så lei av å gå tur med glippe på magen, så nå ble det flexi turbukser og en sånn vind og vanntett. De virker gode . Skal teste de i helgen :)
 
Jeg var så lei av å gå tur med glippe på magen, så nå ble det flexi turbukser og en sånn vind og vanntett. De virker gode . Skal teste de i helgen :)

Supert! Si i fra om du er fornøyd med de, så slenger jeg nok inn en bestilling jeg også :)
 
Supert! Si i fra om du er fornøyd med de, så slenger jeg nok inn en bestilling jeg også :)
Det skal jeg gjøre, min erfaring etter å ha prøvd de:
http://www.stormberg.com/no/mobu-mom-stretchbukse-dame.html#10016490001: Denne er litt stor i størrelsen, men god på og fin strech. En sånn gå tur med hunden bukse eller annen aktivitet.Veldig vid der magen er så har nok å vokse i;)

http://www.stormberg.com/no/mobu-mom-bukse.html#10016790001:
Solid og hardført stoff. Passformen er litt så som så, men det er behagelig på og man kan stramme den foran. Mye å gå på for magen her og.

Jeg har valgt M i begge buksene. Bruker vanligvis 38 i mammabukser(HM). Da har jeg litt å gå på;)
 
Bruker mye strømpebukse og kjole, jeg :) De vanlige buksene er ubehagelige å ha på, så har også et par mammabukser jeg bruker
 
Bruker bukser med lavt liv og stretch, så foreløpig går det fint. Har så tynne bein så tror ikke jeg finner mammabukser som passer uansett.
 
Tusen takk LilleMyyyy! Ke trengs av klær til den voksne?

Er førstegangs, så det har jeg desverre lite peiling på.. Hittil har jeg bare anskaffet meg noen nye bukser, noen strømpebukser og noen nye truser som er litt ledigere i strikken. Strømpebukse og kjole er jo veldig lettvint da, tror jeg ender opp med det utover vinteren. Med en deilig cardigan utenpå :)
 
Bruker bukser med lavt liv og stretch, så foreløpig går det fint. Har så tynne bein så tror ikke jeg finner mammabukser som passer uansett.
Eg har våre på H&M i dag, ikkje sikkert at det hjelper for deg, men dei fleste buksene eg prøvde var "slimmy" og stramme (=fine) i beina......
 
Er førstegangs, så det har jeg desverre lite peiling på.. Hittil har jeg bare anskaffet meg noen nye bukser, noen strømpebukser og noen nye truser som er litt ledigere i strikken. Strømpebukse og kjole er jo veldig lettvint da, tror jeg ender opp med det utover vinteren. Med en deilig cardigan utenpå :)
Hørtes ut som en god plan! Eg fant litt på H&M i dag, men dei fleste buksene er litt korte! Den "dyre" som var finast satt som ett skudd i 38, større hadde dei ikkje inne, så eg lure på å kjøpa den på nett... Eller kanskje det er unødvendig?!

Skal på ultralyd mandag :Heartred etterpå har jeg evt tid til å gå på butikk om det er gode resultat på OUL :Heartred
 
Hørtes ut som en god plan! Eg fant litt på H&M i dag, men dei fleste buksene er litt korte! Den "dyre" som var finast satt som ett skudd i 38, større hadde dei ikkje inne, så eg lure på å kjøpa den på nett... Eller kanskje det er unødvendig?!

Skal på ultralyd mandag :Heartred etterpå har jeg evt tid til å gå på butikk om det er gode resultat på OUL :Heartred

Så dumt de var litt korte.. den "dyre", var det den skaping buksa? Den bestilte jeg, men har ikke rukket å bruke den enda, virker veldig god :) jeg har bestilt alle klærne på nett, da det er elendig utvalg i butikkene her hvor jeg bor. Veldig enkelt med retur om man er missfornøyd.

Masse lykke til på ultralyd :Heartred
 
Så dumt de var litt korte.. den "dyre", var det den skaping buksa? Den bestilte jeg, men har ikke rukket å bruke den enda, virker veldig god :) jeg har bestilt alle klærne på nett, da det er elendig utvalg i butikkene her hvor jeg bor. Veldig enkelt med retur om man er missfornøyd.

Masse lykke til på ultralyd :Heartred
Ja, det var shaping buksa.... Hvordan syns du at den er i størrelse?

Har forresten prøvd alle klærne heime nå i kveld, misfornøyd med det meste og syntes ikkje eg var fin i noke :sad010uvant og inntilsittendes det meste :laughing025!!! Usj!!!

Bestilt endel på Zalando óg, pluss en tights på LONGTALLSALLY (uk) der var det "morsomme" 8 ukers leveringstid!!

Kanskje det blir bedre i morgen, mindre snop /usunn mat så kanskje alt føles bedre då?

Kjente lille baby sparket i går, trur eg.
Fantastisk!!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Ja, det var shaping buksa.... Hvordan syns du at den er i størrelse?

Har forresten prøvd alle klærne heime nå i kveld, misfornøyd med det meste og syntes ikkje eg var fin i noke :sad010uvant og inntilsittendes det meste :laughing025!!! Usj!!!

Bestilt endel på Zalando óg, pluss en tights på LONGTALLSALLY (uk) der var det "morsomme" 8 ukers leveringstid!!

Kanskje det blir bedre i morgen, mindre snop /usunn mat så kanskje alt føles bedre då?

Kjente lille baby sparket i går, trur eg.
Fantastisk!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Åh, det er en så irriterende følelse, prøv det igjen fra morgenen av :)
Buksa virker ganske normal i str, litt tight, men min erfaring av sånne bukser er at de går ut en del etter litt bruk da det er så mye stretch i de, så da satser jeg på at den sitter bra :p

8 uker ja, det er en stund det.. får håpe du blir fornøyd med klærne derfra da.

Så utrolig herlig :Heartred gleder meg til jeg kjenner noe også, så kansje jeg føler meg litt mer gravid og ikke bare overspist..
 
Jeg har funnet litt klassisk jobbtøy på morogmeg.no, de har visst butikk i Bergen
 
Back
Topp