Mammaklær

Jeg har begynt, hadde ikke noe å gå med, så var å shoppet litt :) de buksene er jo fantastisk gode å gå med :)
 
Jepp, starta med gravidbukser i går ;) men de er veldig store i livet enda.. Men alt er bedre enn å gå med bukse med smekken og knappen åpen :p
 
Har dongeribukse fra de andre svangerskap, de vanlige buksene er lagt p hylla til mars:p.
Bruker mye tights og lange singletter og lang genser :D
 
Ja, begynt med mammabukse for noen uker siden.. Synes magen vokser alt for fort denne gangen! Men så er det jo barn nr. 2....
 
Har brukt det siden eg var 3 mnd på vei, de andre presset så på magen at det gjorde vondt.Å de er jo superdeilig og gå i :)
 
Har lånt vekk alle mine, kommer forhåpentligvis tilbake om ikke så lenge. Vært på h&m å kjøpt to mammabukser jeg har i mellomtiden. Så deilig å slippe at det strammer sånn over magen :) :)
 
Brukt de siste ukene. Kjøpte meg to bukser og et skjørt, og så passer en del av kjolene mine fortsatt :) har pakket vekk det meste av gensere/topper, de er for korte på magen
 
Ja det er lenge siden. Hadde litt fra forje gang jeg gikk gravid i 2013/14.
Så her er det mage på gang. Bare å se øverst på marsforumet på magebilder.
 
Nei, har ikke det... men har vel snart ikke noe valg. Synes det er så mye kjedelig mammaklær.. :-/
 
Ja. Busker iallfall. Men er ikke alle jeg har som passer. Er litt for liten enn :p
 
Gravidbukser er magiske! Alt annet presser for mye og blir ubehagelig. Bortsett fra pysjamas, men det er visstnok ikke OK å gå med på jobb :woot:
 
Gravidbukser er magiske! Alt annet presser for mye og blir ubehagelig. Bortsett fra pysjamas, men det er visstnok ikke OK å gå med på jobb :woot:
Det hadde vært no, om det var sosialt akseptert å gå ute i pysjamas og morgenkåpe ;) men helt enig, her har det også vært pysjamas som har vært det eneste som ikke presset, men i dag kjøpte jeg gravidbukse og det var såååå mye mer behagelig :)
 
Har også kjøpt meg to mammabukser, veldig deilig, men syns de fort glir litt ned.
Har også en mammatopp, måtte kjøpe det mest fordi jeg har lite som er langt nok til å passe mammabuksene.
Ellers bruker jeg mye av mitt vanlige tøy også:happy:
 
Har kjøpt meg en Mammabukse, I tillegg til mammatights og strømpebukser. Deilig å ikke ha noe som strammer over magen hadde jeg visst det var så digg å bruke mammabukser skulle jeg begynt med det for laaang tid siden. Det er jo en drøm å ha på seg :)
 
Back
Topp