Mammaklær

Finner ingenting som er pent, så nei. jeg har bare åpnet buksesmekken og brukt et strikk til å holde den på plass. Om noen har noen gode nettsider som selger fine mammaklær er det bare å skrike ut :)
 
Jeg kjøpte en gravidtights/bukse på hennes, det var den eneste butikken jeg fant her som hadde det i butikken. Men har vært veldig fornøyd med den de har masse forskjellige modeller og farger :) ellers så er det mye å få kjøpt på nettet :)
 
Noen som har begynt å bruke Mammaklær? :) merker det godt på klærne at magen nå vokser :)
Merker og godt at magen vokser nå..... Å gruer meg til jakten på mammaklær!
Er 184 cm høy, å det er vanskelig med klær til vanlig..... Men har sett at de har endel på Zalando, kjekt med gratis bytte og retur når en ikkje har noe utvalg i butikkene hvor eg bor!!

Hvor handlet dere??

:Heartred
 
Merker og godt at magen vokser nå..... Å gruer meg til jakten på mammaklær!
Er 184 cm høy, å det er vanskelig med klær til vanlig..... Men har sett at de har endel på Zalando, kjekt med gratis bytte og retur når en ikkje har noe utvalg i butikkene hvor eg bor!!

Hvor handlet dere??

:Heartred
Jeg kjøpte på h&m og var veldig fornøyd med det :) ikke mange butikker som fører mammaklær men er jo mye på nett :)
 
Jeg brukte gravidbukser fra uke 6 denne gangen, alt annet presset og var vondt på magen. Jeg har en bukse med lav strikk som har vært hyppig brukt :) Jeg må handle inn noe nytt nå, jeg var gravid på sommeren sist så har ikke så mange bukser [emoji14] Gikk mye i sommerkjole
 
Merker og godt at magen vokser nå..... Å gruer meg til jakten på mammaklær!
Er 184 cm høy, å det er vanskelig med klær til vanlig..... Men har sett at de har endel på Zalando, kjekt med gratis bytte og retur når en ikkje har noe utvalg i butikkene hvor eg bor!!

Hvor handlet dere??

:Heartred

Har selv handlet litt på H&M, og er ganske fornøyd med beinlengden på buksene. (Jeg er 181 høy) koster 39 kr for retur tror jeg det var :)
 
Har selv handlet litt på H&M, og er ganske fornøyd med beinlengden på buksene. (Jeg er 181 høy) koster 39 kr for retur tror jeg det var :)

Jeg har også bukser fra HM, syns de er ok. Fant en topp der keg likte, ellers var det lite. Men skal innrømme at jeg ikke akkurat har lett masse.
 
Jeg har også bukser fra HM, syns de er ok. Fant en topp der keg likte, ellers var det lite. Men skal innrømme at jeg ikke akkurat har lett masse.

Enig i at de ikke har mye der.. Veldig lite utvalg i overdeler. Skulle ønske det fantes en butikk med gravidklær i nærheten :)
 
Enig i at de ikke har mye der.. Veldig lite utvalg i overdeler. Skulle ønske det fantes en butikk med gravidklær i nærheten :)

Altså jeg skal sikkert ikke klage, for bor i Oslo. Så det finnes sikkert mange fine butikker, jeg har bare ikke giddet å lete enda... :happy:
 
Jeg har også bukser fra HM, syns de er ok. Fant en topp der keg likte, ellers var det lite. Men skal innrømme at jeg ikke akkurat har lett masse.
Buksa mi fra HM sprakk i sømmen i magebåndet når jeg var høygravid. Som om jeg ikke følte meg stor nok fra før [emoji14]
 
:smiley-angry002

Hahaha, syns jeg ser det... :joyful:
Men da var det forhåpentligvis ikke lenge til ungen skulle ut :happy:
Neida, kjedelig nå da! Jeg kunne tenke meg å bruke den og er ikke veldig god på å sy i sånt stoff [emoji14]
 
Har selv handlet litt på H&M, og er ganske fornøyd med beinlengden på buksene. (Jeg er 181 høy) koster 39 kr for retur tror jeg det var :)
Skal til en liten by på fredag.... Sånn omtrent KUN for å finne noen klær å vokse i :laughing025 Ser jo at eg og må ha det, har tenkt å prøve meg på H&M da andre og har sagt at de kan ha bukser som kan være lange nok der!

Typisk meg, e vel å ikkje finna noke den dagen :Heartred
 
Jeg kjøpte på h&m og var veldig fornøyd med det :) ikke mange butikker som fører mammaklær men er jo mye på nett :)
Å fillen.... Typisk min "flax" om dei ikkje har i butikk når eg endelig skal på bytur :laughing025
 
Skal til en liten by på fredag.... Sånn omtrent KUN for å finne noen klær å vokse i :laughing025 Ser jo at eg og må ha det, har tenkt å prøve meg på H&M da andre og har sagt at de kan ha bukser som kan være lange nok der!

Typisk meg, e vel å ikkje finna noke den dagen :Heartred

Å fillen.... Typisk min "flax" om dei ikkje har i butikk når eg endelig skal på bytur :laughing025

Håper du har flaksen på din side og finner alt du trenger :happy: Kos deg på bytur!
 
Har ikke kjøpt noe mammaklær ennå, for magen har ikke startet å vokse ennå :p men er oppblåst så buksene sitter litt for godt på kveldstid ;) har kjøpt noen tights så lenge, de er mer behagelige :)
 
asos har en del pent. Men er jo dette med toll da....
 
Back
Topp