Mammadrømmen

Jeg er og førstegangs, og dødsnysgjerrig på de neste månedene. Gleder meg så til alt!

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
jeg er førstegangs jeg og. vi gleder oss så mye:) syns dagene går tregt frem til 12 uke. jeg gleder meg til å kunne kjøpe ting og ikke minst fortelle:)) Venter dere med å fortelle det til foreldre til 12 uke? og hva tenker dere om den første kontrollen? skal mannen være med?
 
Førstegangs her å, og gleder meg masse!!! :D Vi har fortalt det til nesten alle vi! :p Vi mistet første graviditeten i september, og da fikk flere vite at den dårlige nyheten enn den gode, så denne gangen har vi fortalt det til familie, venner og på jobben. Skulle det mot all formodning gå galt denne gangen å, trenger vi alle de rundt oss! :) Jeg skal på første kontroll hos jordmor i morgen, og samboeren min skal ikke være med. I utgangspunktet blir han bare med på ultralyder ol. Hvis ikke han vil være med da ;)

Noen som har kjøpt noe til den lille enda da?
 
jeg er førstegangs jeg og. vi gleder oss så mye:) syns dagene går tregt frem til 12 uke. jeg gleder meg til å kunne kjøpe ting og ikke minst fortelle:)) Venter dere med å fortelle det til foreldre til 12 uke? og hva tenker dere om den første kontrollen? skal mannen være med?
Vi fortalte det til foreldrene våre og søsken når vi var 10 uker sist. Nå blir det vel det samme tenker jeg:) Syns bare det er så gøy å overraske dem! sist fikk de sjokk nesten alle man, siden de trodde vi skulle vente en stund med barn. Vi ombestemte oss ;):D
 
jeg trykket på den som het oktober2014:)
 
veeeeeeeeeldig!:p Men hadde jeg visst at alt var vel med den lille i magen og at alt kom til å gå strålene fint, hadde jeg syntes at det var greit at det gikk sakte og bare nydt ;)
 
veeeeeeeeeldig!:p Men hadde jeg visst at alt var vel med den lille i magen og at alt kom til å gå strålene fint, hadde jeg syntes at det var greit at det gikk sakte og bare nydt ;)
Skal på ul i morgen, syns tida kan gå litt fortere :(
 
Her va lykken så stor at me fortalte med ein gong til dei nærmaste :p da samma blei gjort denne gongen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Noen som syns tiden går litt sakte fra ukesskifte til ukesskifte? ;)

Helt ekstreeemt. Mistet i uke 7 forrige gang, så det er en liten milepæl for meg å komme til uke 8. Går så sakte...
 
Førstegangs! Er i uke 6+3.
Gleder oss veldig til å fortelle familie og venner!! Men vi vil gjerne vente så lenge vi klarer, synes det er kos å ha hemmeligheten for oss selv en stund til :)
 
Jeg synes det tok lang tid å komme til uke 6, men så plutselig var det uke 7 :p Så kanskje tida har begynt å gå fortere nå?? :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Førstegangs her også! Vi har prøvd lenge og seks dager før vi skulle søke om prøverørsbehandling fant jeg ut at jeg var gravid gitt:p endte opp med å ta 6 positive tester +en bekreftelse på bl.prøve:) jeg har allerede valgt ut hva jeg skal ha av utstyr, men venter til det har gått tolv uker før vi kjøper noe:):) også blir det nok mye handling når feriepengene kommer, og da har vi vel fått vite kjønn og:) har flere aktuelle navn til begge kjønn allerede :) i dag er jeg 7+5 uker på vei, og skal på ul på fredag:-D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så koselig! Eg også er førstegangs, men føles ikkje heilt virkelig endå. Måtte faktisk på butikken igjen i dag og kjøpe (nok ein) test, berre for å sjekke at det faktisk var sant at eg er gravid! :p Har veldig lyst til å berre vite om hjertet slår og alt er bra, sjølv om det er veeldig tidlig. Kan det ikkje snart bli veke 12? :) Syns dette går i overkant sakte… Skal til legen neste veke. Nokon her som har tips om kva eg bør spørre om etc.?
 
Back
Topp