Mammadrømmen

Fikk selv positiv test på torsdag, men har siden da nesten rukket å planlegge alt :p Rart hvordan vi damer er skrudd sammen!! Mannen er ikke helt der... Navnene er å klare, eller hvertfall fra min side, men vi har absolutt ikke lik smak! :eek: Så blir vel noen diskusjoner før vi lander på noen favoritter!
 
Har dere forresten vært hos legen å levert urinprøve for å få en ekstra bekreftelse, eller stoler dere helt på hjemmetesten? Tror jeg må ha en objektiv-lege-mening jeg :p for å tørre å tro det!
 
Åh, liker denne!
Jeg er kjemeglad for å være gravid, men livredd for at det skal gå galt, men det er vel ikke unormalt.
Er vår første positive graviditet, og mannen min er overlykkelig. Han passer på meg hele tidn, lager mat og styrer på. Han er fantastisk! Noen av deres menn som har blitt mer beskyttende og påpasselig? ;)
 
Tror ikke helt det har gått opp for samboeren min at vi er gravide enda :p Han bruker vel mest energi på å roe ned meg og forsikre meg om at alt går bra denne gangen (mistet i september, 10+1) Og så har han gitt meg googleforbud! :laughing002
 
Mannen min snakker ikke så mye om det egentlig.. Han har kalt meg for "mamma" en gang da, men bortsett fra det så styrer han med sitt. Han har en hobby og virker mer opptatt av den enn av meg og spira :p Veteranbil.. Som han skrev på facebook ved et bilde "I think I`m in love" og det var ikke bilde av meg!
 
Var hos legen idag og fikk bekreftet graviditeten en gang for alle! <3 Ingen tvil liksom! Åh jeg er så lykkelig! Så fikk jeg bok "Gravid for første gang" som vi kan lese i, og masse fin informasjon! Var hos turnuslege, ikke hos min egen fastlege, men syns hun var veldig ålreit! Og hun på laben var bare helskjønn! Fikk lyst til å dra på kafè med henne og prate mer! Hehehe hun visste alt om langtekkelig prøving :)
 
Var hos legen idag og fikk bekreftet graviditeten en gang for alle! <3 Ingen tvil liksom! Åh jeg er så lykkelig! Så fikk jeg bok "Gravid for første gang" som vi kan lese i, og masse fin informasjon! Var hos turnuslege, ikke hos min egen fastlege, men syns hun var veldig ålreit! Og hun på laben var bare helskjønn! Fikk lyst til å dra på kafè med henne og prate mer! Hehehe hun visste alt om langtekkelig prøving :)

Gratulerer med bekreftelse! :D Har time på laboratoriet i morgen, ble flyttet, så håper på bekreftelse da :) Og så skal jeg ringe til jordmora å bestille første kontroll. Håper jeg kan ta alle kontrollene hos jordmor, er ikke så veldig fornøyd med fastlegen min. Uansett, gratulerer igjen @FruJohnsen :hello2
 
Gratulerer med bekreftelse! :D Har time på laboratoriet i morgen, ble flyttet, så håper på bekreftelse da :) Og så skal jeg ringe til jordmora å bestille første kontroll. Håper jeg kan ta alle kontrollene hos jordmor, er ikke så veldig fornøyd med fastlegen min. Uansett, gratulerer igjen @FruJohnsen :hello2
Takk! Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min! Var ikke like happy med han første, men han jeg har nå er ganske ung og nyutdannet og tar meg veldig på alvor og har en litt.. løs tone liksom! Veldig deilig :)
 
Jeg skal til legen i morgen. Litt spent. Men vet ikke helt hvorfor :p Håper på å få tatt blodprøve for å måle nøyaktig hcgnivå. :)
 
Mannen min snakker ikke så mye om det egentlig.. Han har kalt meg for "mamma" en gang da, men bortsett fra det så styrer han med sitt. Han har en hobby og virker mer opptatt av den enn av meg og spira :p Veteranbil.. Som han skrev på facebook ved et bilde "I think I`m in love" og det var ikke bilde av meg!
Hahaha! Så Du er sammen med en ordentlig "manly man" du a ;p
 
Mannen min snakker ikke så mye om det egentlig.. Han har kalt meg for "mamma" en gang da, men bortsett fra det så styrer han med sitt. Han har en hobby og virker mer opptatt av den enn av meg og spira :p Veteranbil.. Som han skrev på facebook ved et bilde "I think I`m in love" og det var ikke bilde av meg!
Hahaha min sambo er også oppslukt av biler, her er det Volvo 245 78 modell som han har pusset opp for 30000 kr ;) flaks at han fikk til det før jeg ble gravid ;) hehehe
 
Hahaha min sambo er også oppslukt av biler, her er det Volvo 245 78 modell som han har pusset opp for 30000 kr ;) flaks at han fikk til det før jeg ble gravid ;) hehehe
Ikke sant. Bilen til gubben kan jeg snakke mer om på skjult, men verdien er økt med 40.000 o_O Ikke at han har lagt så mye penger i den, men det han har gjort er ting som øker verdien mye.
 
Ikke sant. Bilen til gubben kan jeg snakke mer om på skjult, men verdien er økt med 40.000 o_O Ikke at han har lagt så mye penger i den, men det han har gjort er ting som øker verdien mye.
Hvor er det skjulte forumet? Jeg har prøvd å finne ut av det, men synes forklaringen var heller laber, Desverre ! :(
 
Lister meg inn her jeg også :)
Er snart 8uker på vei, men utenom konstant kvalme og sultfølelse 24/7 føler jeg meg ikke gravid. Må vel bestille legetime snart :p
Jeg gleder meg også, men det er så uvirkelig enda at jeg har ikke tenkt tanken på å handle inn noe heller. Tror jeg skal vente til jeg har sett en sprell levende baby på ultralyd :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har småhandlet litt ymse ting allerede fra vi startet å prøve å november i fjor,av den enkle grunn at ting koster! Så for å slippe ALLE utgifter på en gang har jeg vært litt på januarsalg. Og ikke minst så syns jeg at det er super stas å kunne gå å kikke på babyting,blir litt terapi for meg i en ellers travel hverdag. Er 5+4 så mye kan skje,men man må bare krysse fingrene for at alt går som det skal fremover :) Er trøtt hele tiden, oppblåst mage, ømme bryster og en voldsom appetitt. Det sies at man skal nyte alle symptomer-så det velger jeg så absolutt å gjøre! Dette er en svært ønsket graviditet av oss begge,så vi er superfornøyde :) :)
 
Back
Topp