Oktober 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer :D


Oktober 2014 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i. :)


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Janet hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:

(Obs. du må være pålogget forumet via nettleser for å søke om tilgang. Det er ikke mulig å søke om tilgang via appen.)

Tilgangsansvarlig for dette forumet er FruJohnsen .
Hvis du har fulgt stegene nedenfor og mener du oppfyller kravene og allikevel ikke har fått tilgang, send henne en pm for å sjekke hva som er galt.

1.png 2 (1).png
 
Last edited:
Hva med de som bare bruker appen
 
Ser ikke hva man må gjøre for å søke? Finner ikke "stegene nedenfor" man skal gjøre for å søke?
 
Hva med de som bare bruker appen

Man får dessverre ikke søkt om tilgang til gruppe via appen. Da må du enten inn på pc eller bruke nettleser via telefonen og bruke framgangsmåten som bildet overfor viser.
 
Hurra! :D

-Taster fra appen-
 
Trur ej he fått til sann ej he tilgang, men koerleus fe en opp den skjulte sida på appen? :)
 
Den kommer oppe sammen med bildetråden, øverst :) Jeg har ikke fått noen søknader som jeg kan godkjenne enda.
 
Nå skal skjult være i orden, og det er bare å begynne å søke :)
 
Jeg har søkt via pc, men det skjulte forumet kommer ikke opp på mobilen. Stemmer det at det er slik?
 
Jeg har ikke nådd 50innleggmog heller ikke væet medlem i en måned.enda. er det derfor jeg ikke ser den fanen når jeg logger meg på bforumet?
 
Jeg har ikke nådd 50innleggmog heller ikke væet medlem i en måned.enda. er det derfor jeg ikke ser den fanen når jeg logger meg på bforumet?

Hvilken fane tenker du på? :) Der du søker?
 
Jeg fant ikke fanen "forumansvarlig janet".. hvor jeg skulle finne og velge skjult.gruppe
Du skal finne fanen der det står "vanillamom", trykke på den også trykke "finn skjult gruppe", lete opp oktober 2014 og søke der :) Men som du sier så har du ikke oppfylt kravene helt enda, så du kan vente med å søke til du har vært medlem en mnd, og skravle masse til da!
 
Back
Topp