Gratulerer med 12 uker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med 12 uker!
Et lite spørsmål hva heter den gravid pakken du går på og hvor lenge tar du den? Har kjøpt noe som jeg ble anbefalt hos apoteket(forskjellige typer vitaminer osv) men står at den anbefales å kun bruke til uke 12 :s og jeg kjøpte den i går. Ooog, jeg er i uke 16Oppdatering
- Termin: 28 Januar
- På vei: 15+1
- Måned: 4
- Igjen til termin: 5 mnd
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: 18 august, lege.
- Ultralyd: 21 august
- Kjønn: Føler at det er jente!
- Utålmodig: Til OUL
- Nye innkjøp: Besafe izi sleep, fikk det for 200 kr, superfornøyd, og akkurat bestilt ny babycall da den forrige ble ødelagt, men den skal brukes til kommende storebror inntil baby flytter på eget rom.
- Utstyr så langt: Fra før: seng, vippestol, babygym.. Nytt: bilsete, og babycall på vei.
- Mage: Blir veldig stor visst jeg spiser, men ellers er den fortsatt liten syns jeg.
- Vektendring: 4+ kg
- Melk i brystene: Råmelk
- Aktivitet: Ja! Kjente babys første sterke spark idag!
- Tungt: Puppene ja, men ikke magen.
- Kynnere : Nei
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: På vårt, deretter på rommet som storebror sover på nå. Storebror må flytte til ett større rom og dele med stebroren sin når han er på besøk.
- Matkick: Sjokolade!
- Plager: Småkvalm gjennom dagen, sulten og blir fort trøtt og sliten.
- Humør: Humørsvingninger
- Sykehusbagen: Har ikke hastverk
- Høygravid: Ikke enda!
- Tanker om fødselen: Ikke nervøs, har troa på at den kommer til å gå kjempe bra. Tror også på en kjapp fødsel!
- Medisiner: Ingen
- Tilskudd: Gravid-pakken og kalium.
- Sykemeldt: Nei jeg har planer om å jobbe frem til fødsel om jeg får lov
Først brukte jeg lifeline care gravid, frem til uke 12 altså. Og nå går jeg på samme merke, bare den det står gravid og ammende på. Da den er for andre trimester frem til man er ferdig å ammeEt lite spørsmål hva heter den gravid pakken du går på og hvor lenge tar du den? Har kjøpt noe som jeg ble anbefalt hos apoteket(forskjellige typer vitaminer osv) men står at den anbefales å kun bruke til uke 12 :s og jeg kjøpte den i går. Ooog, jeg er i uke 16
Sent from my iPhone using BV Forum
Åja da har jeg kjøpt feil :-/ så det ikke før jeg kom hjem! Men, fikk den anbefalt i forhold til hvor langt jeg er på vei :s apotek damen kunne ikke særlig norsk, så mulig det ble en misforståelseFørst brukte jeg lifeline care gravid, frem til uke 12 altså. Og nå går jeg på samme merke, bare den det står gravid og ammende på. Da den er for andre trimester frem til man er ferdig å amme
Dem klarte å gjøre det med meg en gang også men nå er jeg klar over det selv, så skal ikke bli feil herÅja da har jeg kjøpt feil :-/ så det ikke før jeg kom hjem! Men, fikk den anbefalt i forhold til hvor langt jeg er på vei :s apotek damen kunne ikke særlig norsk, så mulig det ble en misforståelse
Damn it, tok ikke med kvittering he he! Er jo normalt å stole på apotektek teknikereDem klarte å gjøre det med meg en gang også men nå er jeg klar over det selv, så skal ikke bli feil her
Ja ikke sant??? nei her må man visst gjøre jobben sjælDamn it, tok ikke med kvittering he he! Er jo normalt å stole på apotektek teknikere
Ja det stemme så absolutt! Haha :-D *oppgitt*Ja ikke sant??? nei her må man visst gjøre jobben sjæl
Dritt. Alt jeg sier er brio smile 2014. Det er den det blir.
Heheh Du, jeg tørr faktisk ikke å svare ja selv om jeg er ganske dikker akkuart nå. Tragisk hele frem og tilbake-greia!hahahaha sikker???
moro å lese om din vei hit
Heheh Du, jeg tørr faktisk ikke å svare ja selv om jeg er ganske dikker akkuart nå. Tragisk hele frem og tilbake-greia!
Ååh var den god å trille å slikt da? Var den som på bildet??Vi var ute å kikka på vogner for to uker siden, og ble enige om Brio smile. Men så har jeg vogn stående etter gutten min og den er fullt brukbar, bare marineblå.... så min kjære mente det var litt bortkasta penger å kjøpe helt ny vogn. Litt enig men jente i marineblå vogn er litt feil da, ikke veldig men når jeg endelig skal få den jenta jeg ønsker meg skal INGEN få tro det er gutt pga fargen på vogna. Fikk sånn ca overtalt han og da dukket smile opp på tilbud så da bestilte jeg før han rakk å ombestemme seg igjen! Så nå blir det den Lilla og jentete og helt ny
Ååh var den god å trille å slikt da? Var den som på bildet??
Hehe jeg ser den Blir svart her da. Har en stående vi også, men den er grønn, med rød og blå rutete kanter, FÆL. Jeg gikk sjeldent på tur med nr 1 bare fordi jeg ikke fikk kjøpe ny vogn og var så innmari flau over den gamle vogna, en som foreldrene til gubben hadde stående, og gubben nekta meg å kjøpe ny! Så denna gang SKAL det bli ny vogn