Mamma for 1. Gang?

Hvordan går det med deg oppi det hele?
Håper du har noen bedre dager nå, snart er du i mål ❤️
 
Har du hatt bedre dager siden Torsdag? :Heartred
Så søt du er å følge opp! Jeg har vesentlig bedre dager i helga. Har holdt meg opptatt med å ferdigstille masteroppgaven min (som jeg forøvrig hadde ingen intensjon om å ferdigstille i graviditeten) har med andre ord gjort ingenting påskete eller hyggelig. Men har værtt produktiv. så nå er jeg i grunnen ganske stolt over meg selv. Mestringsfølelse gjør underverker’ Gleder meg til å få mer informasjon om igangsettingen på tirsdag:)
 
Hvordan går det med deg oppi det hele?
Håper du har noen bedre dager nå, snart er du i mål ❤️
Så søte dere er
Som jeg nettopp skrev; Jeg har vesentlig bedre dager i helga. Har holdt meg opptatt med å ferdigstille masteroppgaven min (som jeg forøvrig hadde ingen intensjon om å ferdigstille i graviditeten) har med andre ord gjort ingenting påskete eller hyggelig. Men har vært produktiv. så nå er jeg i grunnen ganske stolt over meg selv. Mestringsfølelse gjør underverker’ Gleder meg til å få mer informasjon om igangsettingen på tirsdag:)

Ganske vilt å tenke på at innen to uker er jeg mor. Helt sprøtt å tenke på!
I kveld skal jeg pakke fødebagen og tenke gjennom hva som må gjøres før lillemann dukker opp <3
 
Så søt du er å følge opp! Jeg har vesentlig bedre dager i helga. Har holdt meg opptatt med å ferdigstille masteroppgaven min (som jeg forøvrig hadde ingen intensjon om å ferdigstille i graviditeten) har med andre ord gjort ingenting påskete eller hyggelig. Men har værtt produktiv. så nå er jeg i grunnen ganske stolt over meg selv. Mestringsfølelse gjør underverker’ Gleder meg til å få mer informasjon om igangsettingen på tirsdag:)

Å få mestret ting er fantastisk. Det kan jeg skrive under på. Så kan vi heller lage "klubben for oss som ikke har gjort noe påskete", og glede oss over produktiviteten vi har hatt (jeg har vært inne og vasket huset hele påska, for ute er det pollenhelvete :p ).
 
Så søte dere er
Som jeg nettopp skrev; Jeg har vesentlig bedre dager i helga. Har holdt meg opptatt med å ferdigstille masteroppgaven min (som jeg forøvrig hadde ingen intensjon om å ferdigstille i graviditeten) har med andre ord gjort ingenting påskete eller hyggelig. Men har vært produktiv. så nå er jeg i grunnen ganske stolt over meg selv. Mestringsfølelse gjør underverker’ Gleder meg til å få mer informasjon om igangsettingen på tirsdag:)

Ganske vilt å tenke på at innen to uker er jeg mor. Helt sprøtt å tenke på!
I kveld skal jeg pakke fødebagen og tenke gjennom hva som må gjøres før lillemann dukker opp <3

Godt å høre at du har hatt noen bedre dager ❤️
Imponerende har du klarer å holde hodet såpass på rett plass at du har fått jobbet med masteroppgaven din i disse tider, men samtidig kan jeg tenke meg at det er godt å ha noe å holde hodet og tanker i sjakk med.

Blir spennende å høre oppdatering etter at du snakket med sykehuset i morgen :)
Nå er du rett ved målstreken ❤️
 
Godt å høre at du har hatt noen bedre dager ❤️
Imponerende har du klarer å holde hodet såpass på rett plass at du har fått jobbet med masteroppgaven din i disse tider, men samtidig kan jeg tenke meg at det er godt å ha noe å holde hodet og tanker i sjakk med.

Blir spennende å høre oppdatering etter at du snakket med sykehuset i morgen :)
Nå er du rett ved målstreken ❤️
Ja er i grunnen godt å holde fokus på annet enn ventetiden:) og er jo stolt over hvordan jeg har stått på, så det gir godfølelse:) jeg holder dere oppdatert!


Og enda en bragd å rope hurra for

36 uker i dag!!!
 
Høyt blodtrykk i dag, men fikk akkurat snakket meg unnav innleggelse. Jeg er overbevist om at blodtrykket er lavere hjemme enn på et flermannsrom. Fikk også slik jeg ønsket, lov til å drøye igangsettelse til begynnelsen av uke 38 så lenge gutten fortsatt har det bra i magen til uka.

Lille vennen er nå 2,9 kg :)

Nå skal jeg ta livet Max med ro, og skape gode groforhold de siste to ukene av svangerskapet:)
 
I dag er dagen her!
Prosessen med å få lille vennen ut av magehuset skal i gang. Jeg er så spent som jeg aldri har vært før. En sinnsyk miks av følelser. I dag eller en av de nærmeste forestående dager, blir jeg mor. Det er så stort at jeg klarer ikke få hodet rundt det.

Utallige måneder med opp og nedturer som alle har ført til dette spesielle og magiske øyeblikket som nå ligger rett rundt neste sving.

Igangsetting starter i løpet av ettermiddagen og selv om jeg nesten skjelver av spenning (av både entusiasme og redsel), så skal jeg gi mitt beste for at dette blir en så god opplevelse som det kan bli! Jeg skal vinne gull, diamant og medalje på samme tid. I dag skal jeg prestere, og jeg skal forsøke å holde meg så rolig som jeg kan, selvom jeg er livredd.

Ønsk meg lykke til!

Holder dere oppdatert <3
 
I dag er dagen her!
Prosessen med å få lille vennen ut av magehuset skal i gang. Jeg er så spent som jeg aldri har vært før. En sinnsyk miks av følelser. I dag eller en av de nærmeste forestående dager, blir jeg mor. Det er så stort at jeg klarer ikke få hodet rundt det.

Utallige måneder med opp og nedturer som alle har ført til dette spesielle og magiske øyeblikket som nå ligger rett rundt neste sving.

Igangsetting starter i løpet av ettermiddagen og selv om jeg nesten skjelver av spenning (av både entusiasme og redsel), så skal jeg gi mitt beste for at dette blir en så god opplevelse som det kan bli! Jeg skal vinne gull, diamant og medalje på samme tid. I dag skal jeg prestere, og jeg skal forsøke å holde meg så rolig som jeg kan, selvom jeg er livredd.

Ønsk meg lykke til!

Holder dere oppdatert <3
Så spennende!!! Masse lykke til!!
:talk017
 
I dag er dagen her!
Prosessen med å få lille vennen ut av magehuset skal i gang. Jeg er så spent som jeg aldri har vært før. En sinnsyk miks av følelser. I dag eller en av de nærmeste forestående dager, blir jeg mor. Det er så stort at jeg klarer ikke få hodet rundt det.

Utallige måneder med opp og nedturer som alle har ført til dette spesielle og magiske øyeblikket som nå ligger rett rundt neste sving.

Igangsetting starter i løpet av ettermiddagen og selv om jeg nesten skjelver av spenning (av både entusiasme og redsel), så skal jeg gi mitt beste for at dette blir en så god opplevelse som det kan bli! Jeg skal vinne gull, diamant og medalje på samme tid. I dag skal jeg prestere, og jeg skal forsøke å holde meg så rolig som jeg kan, selvom jeg er livredd.

Ønsk meg lykke til!

Holder dere oppdatert <3
Masse lykke til! Jeg ble satt igang sist fødsel og det gikk kjempefint! Og premien vil gjøre alt verdt det etterpå :binkybaby
 
I dag er dagen her!
Prosessen med å få lille vennen ut av magehuset skal i gang. Jeg er så spent som jeg aldri har vært før. En sinnsyk miks av følelser. I dag eller en av de nærmeste forestående dager, blir jeg mor. Det er så stort at jeg klarer ikke få hodet rundt det.

Utallige måneder med opp og nedturer som alle har ført til dette spesielle og magiske øyeblikket som nå ligger rett rundt neste sving.

Igangsetting starter i løpet av ettermiddagen og selv om jeg nesten skjelver av spenning (av både entusiasme og redsel), så skal jeg gi mitt beste for at dette blir en så god opplevelse som det kan bli! Jeg skal vinne gull, diamant og medalje på samme tid. I dag skal jeg prestere, og jeg skal forsøke å holde meg så rolig som jeg kan, selvom jeg er livredd.

Ønsk meg lykke til!

Holder dere oppdatert <3

Tenk at du har kommet så langt nå, målstreken er bare timer/få dager unna :nailbiting:
Skal bli godt for deg å bli ferdig nå.
Masse lykke til i sluttspurten! Håper du får en god opplevelse og at ting blir å gå i et passelig fort tempo.
Kommer til å vente i spenning på oppdateringer nå :):Heartbigred
 
Lykke til i dag! ❤️ Endelig får du møte den lille ❤️
 
Back
Topp