Mamma for 1. Gang?

1,35 kg liten gutt på ultralyd! Ren lykke!
Fikk også 3D bilde av lille og jeg er helt forelsket :)
Til tross for høyt blodtrykk, fungerer morkaken som den skal og babyen ser ut til å trives inni der:)
En gledens dag og stor opptur for kommende mamma:)
 
1,35 kg liten gutt på ultralyd! Ren lykke!
Fikk også 3D bilde av lille og jeg er helt forelsket :)
Til tross for høyt blodtrykk, fungerer morkaken som den skal og babyen ser ut til å trives inni der:)
En gledens dag og stor opptur for kommende mamma:)
Sååååå bra!!!
:wav
 
1,35 kg liten gutt på ultralyd! Ren lykke!
Fikk også 3D bilde av lille og jeg er helt forelsket :)
Til tross for høyt blodtrykk, fungerer morkaken som den skal og babyen ser ut til å trives inni der:)
En gledens dag og stor opptur for kommende mamma:)

Så herlig at alt er bra med lillegutt og at alt fungerer som det skal, til tross for høyt blodtrykk ❤️
Nå må du bare fortsette å ta godt vare på deg selv
Tenk at du er kommet så langt, plutselig er termin rett rundt hjørnet :wideyed:
 
Så herlig at alt er bra med lillegutt og at alt fungerer som det skal, til tross for høyt blodtrykk ❤️
Nå må du bare fortsette å ta godt vare på deg selv
Tenk at du er kommet så langt, plutselig er termin rett rundt hjørnet :wideyed:
Ja utrolig deilig:) og må bare si, for ei hærlig dame du er! Så flink til å følge opp oss på forumet her:) skulle hatt en pris for «forumets gode mor» :) tenk om noen måneder har vi en liten en i hus <3
 
Ja utrolig deilig:) og må bare si, for ei hærlig dame du er! Så flink til å følge opp oss på forumet her:) skulle hatt en pris for «forumets gode mor» :) tenk om noen måneder har vi en liten en i hus <3

Føler jeg ikke er så flink til å legge igjen noen ord hos dere jeg følger med fast, selv om jeg er inne å leser jevnlig. Men koselig å høre at du opplever meg som "forumets gode mor" :joyful:
Syns det er så utrolig koselig å følge med på reisen til folk, det er jo noe helt enestående, både reisen mot det å få barn, med og tiden etter at lille kommer til verden ❤️
Er virkelig ikke lenge igjen for deg nå. Om ca 1 mnd går du ut i permisjon, og etter det kan jo lille melde sin ankomst når som helst :nailbiting:
Syns ikke det er så lenge siden du la ut første positive testen her, men du verden som tiden flyr:)
 
Uke 33. Innlagt med høyt blodtrykk, hodepine, svimmelhet og dyspne i helgen. Håper de klarer å senke det med medikamenter.
Lillegutt har det etter forholdene bra og er 2,2 kg.
Blir senest satt i gang i uke 38, grunnet blodtrykket. Det føles helt greit.
Litt av en reise dette her!
Kan ikke vente til å holde lille i armene mine <3
 
Uke 33. Innlagt med høyt blodtrykk, hodepine, svimmelhet og dyspne i helgen. Håper de klarer å senke det med medikamenter.
Lillegutt har det etter forholdene bra og er 2,2 kg.
Blir senest satt i gang i uke 38, grunnet blodtrykket. Det føles helt greit.
Litt av en reise dette her!
Kan ikke vente til å holde lille i armene mine <3

Så leit å høre at kroppen ikke samarbeider, men godt at du er innlagt slik at de kan holde ting under oppsyn og forhåpentligvis gi deg noe behandling som kan holde ting i sjakk i noen uker til ❤️
 
Så leit å høre at kroppen ikke samarbeider, men godt at du er innlagt slik at de kan holde ting under oppsyn og forhåpentligvis gi deg noe behandling som kan holde ting i sjakk i noen uker til ❤️
Ja veldig godt å bli tatt hånd om :) kjenner dette har vært litt av en reise frem til nå. Men heldigvis må jeg bare gi alt jeg har en måned til, dette skal jo gå bra til slutt:) takk for omtanken
 
Uke 33. Innlagt med høyt blodtrykk, hodepine, svimmelhet og dyspne i helgen. Håper de klarer å senke det med medikamenter.
Lillegutt har det etter forholdene bra og er 2,2 kg.
Blir senest satt i gang i uke 38, grunnet blodtrykket. Det føles helt greit.
Litt av en reise dette her!
Kan ikke vente til å holde lille i armene mine <3
Huff, så trasig! Håper medisiner hjelper litt på! :Heartred
 
Takk! Ser ut ril at jeg blir her til fødsel. Håper bare formen holder til lillegutt er 34 uker hvertfall
Da er det bare å finne seg godt til rette og prøve å finne ting som kan få tiden til å gå! Krysser fingrene for at lillegutt holder seg inne til uke 34 og vel så det :Heartblue
 
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Hei. Det går etter forholdene bra :) takk som spør.
Har startet med blodtrykksmedisinene og fikk lov til å dra hjem med ekstra oppfølging. Har en del plager men det virker ikke til å gå utover lillegutt, som er verdens største lettelse. Vurderes nå fra uke til uke om når jeg skal settes i gang. Senest om 3 uker (uke 37). I går var lille estimert til 2440 (er 34+0). Håper alt går greit og at han ikke kommer før vi bikker 1. Mai :)
 
Hei. Det går etter forholdene bra :) takk som spør.
Har startet med blodtrykksmedisinene og fikk lov til å dra hjem med ekstra oppfølging. Har en del plager men det virker ikke til å gå utover lillegutt, som er verdens største lettelse. Vurderes nå fra uke til uke om når jeg skal settes i gang. Senest om 3 uker (uke 37). I går var lille estimert til 2440 (er 34+0). Håper alt går greit og at han ikke kommer før vi bikker 1. Mai :)

Godt å høre at det går bra etter forholdene. Deilig å få reise hjem da :) Man slapper jo av mye bedre hjemme enn man gjør på sykehus.
Selv om jeg vet at plagene er plagsomme for deg, så er det godt å høre at det ikke går ut over lille. 2440g er jo en fint vekt for 34+0 :) Da er han bare 200g unna hva jenta mi var da hun ble tatt (38+5), så tror han skal være i godt hold når han kommer.
Veldig bra at du får tett oppfølging fra sykehuset og så håper jeg at han får bli i magen til i allefall 37+0, gjerne lengre om det er forsvarlig :)❤️
 
Jeg følger! Krysser fingre og tær for at lillegutt holder seg innendørs noen uker til! Så spennende å følge når det er sååååå nærme!
 
Godt å høre at det går bra etter forholdene. Deilig å få reise hjem da :) Man slapper jo av mye bedre hjemme enn man gjør på sykehus.
Selv om jeg vet at plagene er plagsomme for deg, så er det godt å høre at det ikke går ut over lille. 2440g er jo en fint vekt for 34+0 :) Da er han bare 200g unna hva jenta mi var da hun ble tatt (38+5), så tror han skal være i godt hold når han kommer.
Veldig bra at du får tett oppfølging fra sykehuset og så håper jeg at han får bli i magen til i allefall 37+0, gjerne lengre om det er forsvarlig :)❤️
Så betryggende å høre at alt gikk så bra med deg og jenta di tross HELLP og vanskelige forhold i forkant av fødsel:) jeg har god tro på at alt skal gå bra:):):) slapper veldig godt av hjemme og er helt rørt over den fine oppfølgingen jeg har fått av helsevesenet:) skal ikke klage på skatten i år i hvertfall :):):):) tenkt at det er ikke så lenge siden vi var ville prøvere! Nå er vi snart i mål :):):):) for en reise
 
Ny kontroll viser at lillegutt har det etter forholdene bra. Ny vekstestimering til uken og da blir det bok tatt stilling til evt dato for induksjon.

I dag er jeg lei. Sola skinner og jeg gjør IKKE det.

Dette har vært de lengste månedene i mitt liv. Fulle av bekymring, vondter og en hel haug av tålmodighet. Nå begynner det å nærme seg slutten og det kjennes.

Så taknemmelig for å kunne bli gravid, for at det lever en gutt inni der og alt!

MEN i dag er det hardt! Kynnere på kynnere, forferdelig søvn, bekkenløsning, svimmelhet, kvalme, mensmurring og generelt sett er dårlig humør. Kjipeste påska noengang.

Vil bare sove frem til mai......

Skikkelig sutreposting dette her, men godt å få det på papir. Satser på bedre dag i morgen
 
Back
Topp