Vi hadde flaks med 17.mai væretDet regner så mye nå at jeg våknet. Enda godt det ikke var slikt vær 17.mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde flaks med 17.mai væretDet regner så mye nå at jeg våknet. Enda godt det ikke var slikt vær 17.mai
God kveldGod morgen![]()
God kveld SaraGod morgen, alt sammen.
Masse lykke til denne uka!God moegen, gjør meg klar til studiedag. En heftig uke med en eksamen hver dag !
God kveld til degGod morgen alle sammen![]()
Haha, herlige frøknaFrøkna: Mamma kan vi barna få is slik at vi slutter å mase..
Viser ikke noe på ul så detfor operasjonUff dafinner de ikke ut av det??
Bråker det?Så gøy at naboen over bygger på verandra sin no....
Herlig å ha noe å se fram til
Har han ingen forståelse??Hvorfor er det slik at samboer kan være sliten etter 12t på jobb, men jeg har ikke lov å være sliten etter 8t?
Når man jobber med mennesker, så gir man så utrolig mye av seg selv både fysisk og psykisk![]()
Sparer jo endel penger daNei helt greit![]()
Og da klarer de å fikse det?Viser ikke noe på ul så detfor operasjon
Bråker det?![]()
Jupp er detHerlig å ha noe å se fram til![]()
Gjenstår å se, finner de noe så fjerner de detOg da klarer de å fikse det?når skal du operere?
NopeHar han ingen forståelse??![]()
jeg var ferdig etter ungene kom i seng 
Begivenhetsrik helg. Bryllup, blødninger, hjerteslag på babyen i magen, blødninger og ikke mer blødninger. Første overnatting på frøkna, sol og fint vær. Følelses kaos. Jordmor og gyn imorgen..