maiken83

jeg tror jo du vil få det til å klaffe ganske fort etter lappen da! tror ikke det vil kuinne gå så fort her, blir sikkert bare pergo først....
 
ja..muli det..e nok bere å vent å se ka som skjer...
ja men for å få pergo må du vel gjennom alt som jeg har vært gjennom...blodprøver+lap???
eller er det andre regler med privat???
 
men det er bra dere får fart i sakene da...[:D][:D]
 
vet ikke helt... men tror det er litt forskjellig fra lege til lege... ikke sikkert jeg må ha lap eller blodprøver... spørs litt på hva de finner... sist skulle jeg bare få pergo, men nå har jo cystene mine kunnet ødelegge mye siden da....
 
ikke lenge til du har time nå[:)]
heller ikke så lenge til jeg skal til lap...en mnd i mårra...kjenner jeg gruer meg litt...[:'(]
 
har fått masse baby klær av min tante i dag..mye fint...så om vi får en guttebaby har vi en go del klær allerede..[:D]
 
nei nå er det jo bare et lite svosj! håper denne mnd går fort for deg og at du ikke rekker å grue deg noe mer... å skjønner godt hvorfor du er nervøs, hadde jeg også vært, men tror jo ikke det er så ille egentlig.... (håper jeg har rett [;)])

jeg sitter å gruer for at TR ikke skal komme nå, slik som den skal, vil jo ikke ha TR når vi skal inn til gyn... [&:]  TR skulle jo kommet  i dag, så er kanskje bare litt utålmodig...

hvordan går det ellers med deg? begynt å bli klar til jul?
 
skjønner godt at du ikke vil ha tr når du skal inn til gyn...men de har sikkert sett værre ting...
 
ja begynner å bli klar til jul ja..har noen få julegaver igjen..typisk at det er de værste igjen..men skal til bodø neste helg..så håper å få kjøpt noe da ja..så må jeg kanskje kjøpe noe nytt julepynt...trenger det vel egentlig ikke...[:)]
 
enn du er du klar til jul da??
 
hehe kan ikke si jeg er klar nei... vet at jeg kun skal gi konfektt i julegave i år, men skal pynte eskene... ellers har vi jo alle takkekortene som skal ut før jul og de er vi nesten ikke startet med, grøss å gru!
 
åhh..så kreativ du er da...
 
ja husker godt de takkekortene...skrekk og gru...
 
heldivis lagde fotografen de ferdige..så var det bare å skrive på konvoluttene...[:)]
 
heldiggris.... her skal alt gjøres selv. og alle skal få en egen liten hilsen (takk) så blir litt mye jobb, i tillegg kommer jo julegavene som også skal gjøres litt jobb på [&:]
 
ja det skjønner jeg..da har du litt å holde på med...
 
vi skal til bodø neste helg å shoppe litt...skal bli gått å komme seg bort å tenke på noe annet..[:)]
 
var det denne helgen dere skulle å shoppe? fant du noe fint?

jeg har sittet på nettet å shoppet masse i det siste! et dataspill og en pakke fra papirloftet til 2000kr og en pakke fra kort i hodet til 2000kr, gleder meg som en unge til å få de! får jo ikke gjort noe av julegavene før de kommer [&:]
 
drar i mårra til bodø for å shoppe litt...[:)]
så får vete å se om vi finner noe...og det gjør jeg helt sikkert...[;)][8D]
 
ellers da??noe nytt??
 
neida, tar det med ro, men blir bare til i morgen, har 10 kg + og legge av meg, å da kan jeg nok ikke sitte så mye i ro mere.. å kiloene skal vekk om jeg så må droppe nattesøvnen, gravid skal jeg bli!
 
oki..så bra da..[:)]
har du fått beskjed om at kiloene må bort???eller er det noe du har funnet ut selv??
 
fikk beskjed om det... [&:]
 
så kjipt d da..men d klarer du nok...
 
men bare husk på at selv om du har noen kilo for mye har du krav på hjelp!!!
 
ja... håper jo jeg skal klare det.... har plagdes lenge med vekta, å har ikke gått ned kilo siden jeg gikk på barneskolen... samma om jeg har trent, så blir jo spennende å se....

hvordan gikk turen deres till bodø? å begynner du å gru glede deg til lap nå?
 
joda fikk handlet en go del i bodø ja...mer enn jeg hadde trodd jeg skulle[:)][:)]
 
gjett om jeg gruer meg til lapen ja...huff...ikke lenge igjen nå...litt over en uke...neste onsdag...gruuuuua meg vældi...
 
hehe håper det var nyttige ting du fikk kjøpt inn da iallefall....

ja oppdaget jo at det ikke var så lenge igjen da jeg så datostemplinga på en melkepakke.. hehe... kommer nok til å gå bra, om du bare er flink og ta smertestillende etterpå... å kanskje du blir gravid fort når systene er borte, slik at du kan få EL igjen. du gikk ikke på pergo for å se om du fikk EL? jeg må først på pergo før jeg får lap.... iallefall om jeg skjønte  han som skjekka meg...men så var han så rask og gå gjennom ting, at jeg hadde ikke sjans til å se noe under UL, det var litt kipt, får har jo sett bilder av hvordan ting skal se ut, mens han fortalte ting i fart han, så vi var jo på god vei til neste post da jeg skulle se hva han så...

jeg har nå ennå ikke fått TR og uten den blir jeg jo ikke å komme noe videre i utredningen min heller... tenkte jeg skulle ta timen min på sykehuse også, kanskje får jeg litt fortgang på dette..... men så er det jo om man får lov til å få hjelp to plasser... men så er jeg redd han hopper for fort frem siden han ikke vil ha lap på meg før pergoen... ikke lett alt dette...

nå skal jeg på jobb, skal jobbe i dag og i morgen godt med litt ekstra penger!
 
nei..går ikke på pergo...blir vist ikke noe sånt før etter lapen...så får se hva som skjer etterpå...kanskje man allerede er gravid i januar...[:)] ingen ting hadd vært bedre...
 
går sikkert bra..er bare bekymret for at jeg skal opereres onsdagen..så skal jeg rett på jobb igjen på fredag..håper det går bra..må på jobb for to andre ansatte skal bort..men de har sagt de har full forståelse hvis jeg er dåli...så får bare se hvordan det går...[&:]
 
Back
Topp