maiken83

ja det fikk æ me mæ.... håpe jo du får time fort da...kan ikke skjønne at ting skal ta sånn ti... du e jo innafør væggan dær no, å kan jo ikke være så mange som e prøvera....
 
håp det går fort eg åg..ingen ting ha vært beire å fått d overstått...
og håp d bere e cysta før da kan dæm ta dæm bort unner lapen...
eg håp før gudsskyld at det ikke e nå meir enn det..
 
ja, e jo det beste! når de likevell åpner kan de godt få fjerne med det samme.. hadde du hatt EL disse mnd?
 
usikker på om jeg har hatt eggløsning de mnd med blodprøver..siden legen ikke sa noe om det..
men renger med at jeg ikke har hatt det..
 
ja, rart han ikke nevnte noe om det.. men du har nok rett i at du ikke har hatt det siden de vil ha deg på lap... for da er det vell muligheter for tette eggledere eller?! gleder meg til du får timen så dere vet hva feilen er slik at de kan fikse det!

jeg fikk det nye termometeret i dag, så begynner å tempe på nytt i morgen... med en jevnere tempratur, slik at jeg ser litt bedre disse svingningene...
 
sekkert nå tette eggledera,cysta eller krøll på egglederan..så nåkka e nok tett da..
men det eg syns e så kjempe rart e jo at Tr ha jo vært normal de siste 4 mnd da...[&:]
 
gleda mg åg te dæm finn ut ka som e grunn te at vi ikke ha fått unga..håp egentli det ikke e nå kjempe stort..sånn at vi må ha prøverør...at alt ha årna sg me litt pergo...[:D]
 
er det ikke slik at det er lettere og ha forhold tilrette for TR enn for EL da? kan jo være at det ikke er fult så galt nå der nede, men at noe hindrer EL.... men jeg vet ikke helt årsaken, det er bare det jeg kan tenke meg, siden man kan ha TR uten EL men ikke EL uten TR....

ja, ikke helt fæn av prøverør, jo mindre tukling jo bedre tenker jeg det er, så satser på at vi begge klarer oss med pergo [:)]
 
fikk brev fra sykhuse i dag...jippi...
ska inn te lap 3.desember..
no syns eg verkeli at det går fort i svengan...[:)]
 
ja om det fortsetter i dette tempoet med deg, blir jo ditt lille barn å rekke å starte i første klasse før jeg blir gravid [:D] men jeg var jo sikker på at du fikk før vi gikk inn i 2009, så kanskje du er vordene mamma i februar da!
 
ja...håper det da...[:)] at jeg kanskje er blitt gravid i februar..ingen ting hadde vært bedre..håper de kan fikse det fort..sånn at jeg slipper å stå i prøverør kø...er kanskje det som tar tid.?!
 
har dere vurdert privat nå da?
 
etter hva det virker som her i byen så er det og komme innenfor dørene som tar tid, men når man først får hjelp tror jeg det går slag i slag... men ting som har med prøving tar jo tid!

jo vi vurderer jo privat, men gubben mener tiden frem til jul vil gå fort, og jeg vet at økonomisk har vi ikke råd til noe ekstra utgifter... i tillegg prøver vi nå å spare til en sydentur i februar...kiipt at penger skal ha spå mye å si... [>:]
 
ja ukene til jul kommer nok til å gå kjempe fort...
 
åå...hørtes gådt ut med en ferietur...og så til varmere strøk..men blir nok ikke nå ferie på oss..
her går alle pengan tell nytt kjøkken tell vårn...
 
håp det går fort med dåkker når dåkker ha fått fotn innafør døra på sykhuset...[:)]
 
blir å ringe privat i morgen, no skal jeg ha fortgang i dette. klarer ikke å prøve mere på egenhånd, holder på å bli tullete, alt jeg gjør alt jeg tenker gjør meg deprimertover at ingenting skjer. ikke får jeg noe skikkelig svar på om jeg har EL heller ved og tempe og det gjør meg sprø!

greit med nytt å bedre kjøkken også da! vi blir å ta det som bryllupreisen vår, om vi nå får råd... alt ligger liksom i det nå når jeg ikke har jobb, men så vil  jeg ikke ha jobb nå mens vi prøver, da vil jeg bruke tiden på det i stede for å måtte få sykedager ol....
 
vi har enda ikke vært på bryllupsreise...[:'(] men men...
 
ja skjønner godt at du ikke vil jobbe under prøvingen...men er det noen privat klinikk i nord da?eller må dere sørover??
 
 
er en privat klinikk her i tromsø... har pratet med de i dag å det var ingen problemer at vi skulle få utredning der!

har dere ikke vært på bryllupsreise?da er det jommen meg på tide at dere drar på ferie snart!
 
jammen så bra da..må du gjennom alt på nytt da??
 
nei faktisk ikke vært på bryllupsreise...må ta d når vi får bedre råd..går så my penga når vi fær på ferie...skjønne det ikke...
 
neida det må jeg nok ikke, for har ikke hatt noe utreding ennå... bortsett fra for 2-3 år siden, å det telles jo ikke nå mere...

hehe her går det mye penger uannsett hvor vi er så håper vi kan få noe utav pengene vi bruker....
 
men hadde ikke sambo din testet svømmerne sine???men ikke førdet det er jo fort gjort å ta en ny slik test...håper det går like fort med dere som med oss...
 
ja pengene flyr uansett hvor man er...[:'(]
 
joda han har testet, må prøve å finne tak i de resultatene, får nå har jeg fått time'!!!!!!!!!!!!!!!!! har time den 12/11 om jeg husker rett, å det er jo snart! er så spent! håper de kan fikse problemet i en fei og at vi kommer i samme termin klubb!
 
SÅ BRA DA....at du endelig har fått time da...håper det ikke går altfor fort med deg nå...[8D]slik at vi ikke havner i samme terminklubb...ingen ting hadde jo vært bedre om vi hadde kommet i samme..[:D][:D]
 
Back
Topp