maiken83

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
starter heller skravle tråder, så kan vi skravle så masse vi vil her om alt mulig [:)] blir så rotete og sitte å lese dagbøkene hele tiden.... først din så min så din så min... hjelp!

vaske og rydde ja... hmmm du kan ikke komme hit også? her er det helt bomba! å har så utrulig mye som skal gjøres nå fram til bryllupet at vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg! sangheftene må fikses, de siste to innvitasjonene må gis ut å lages [&o], sjokoladen må brettes å så kommer rydding og vasking på topp!  vil du være snill å ta her med det samme du er i gang?
 
sku ønske æ kunne spådd dæ, men æ tar ætter hjerte så da får du høre akkuat det du vil høre, ikke det som nødvendivis stæmme [&:] blir d domt kanskje?
 
skjønne gått at du e stressa...e jo ikke mange dagan igjen te den store dagen..sku gjerne ha vaska åg hjælpa dg...men d bi litt langt å kom...e jo fleire mil..
 
eg har en go følelse angående snipp på åsser begge...
 
hehe ja va kanskje litt dumt å spøre nån i et anna fylke... bør jo kanskje finne hushjelp i troms i det minste...

stresser som en tulling og dermed blir ingenting gjort, egentlig sitter jeg jo bare her og ser på barnevogner, og hvorfor skal jeg det, når jeg jo likevell ikke er i nærheten av å bli gravid ennå, mens bryllupe er under 2 uker unna [&:] må ha blitt tøvete jeg!

skjønte ikke helt den setninga om snipp [&o]
 
oki..skal skriv bokmål da..men er ikke noe god på bokmål lengre...hehe
 
mente at jeg hadde gode følelser for oss begge angående snipp...[:)]
 
ja..er mye som skal ordnes til et bryllup..husker selv at jeg satt fredagen før å skrev ut programoversikt til kirken...
men hadde jeg skulle gifte meg på nytt så hadde jeg leid inn noen til å ordne alt..eller så hadde jeg reist bort å giftet meg..
 
men du kan jo ikke ordne alt nå..må jo ha noe å gjøre de 9 mnd mens du venter på snipp skal komme..
vent med vogna du....[:D]
 
du treng ikke skrive bokmål, førstår alt du skriv bortsett fra den ene sætninga!va sikkert førdi æ ikke trudde mine egne øya [:D]

har vært på tanken mange ganger om å stikke av i det siste ja! e så utruli mye som må fikses som tar ti å som e så utruli kjedeli!!!!!!!!!!!!!

hehe du høres ut som gubben! han mene å at barnevogna kan vente... prata nættopp me han å han syns æ va sær som satt å så på barnevogn istede før å lime på papire til sjokoladan.... må skrive ut den siste sangen til sanghefte å...kan skrive ut mens æ lime så har æ slått to flue i en smekk!
 
ja regn me du har nok å styr me angående bryllupe...eg tok av mg 5 kilo siste uka før den store dagen..
va et stress uten like..
har du nerva??eg fikk nerva fredagen før..trur ikke gubben vist kor han sku gjør av sg...men d va mest nerva før om vi hadd nok alkahol,blandevann og alt d der...
d vist sg jo d at vi hadd meir en nok blandevann og hadd nån flaska me sprit..pappe e flenk å beregn...
og før ikke snakk om at vi hadd mye kake igjen..trur vi totalt hadd 18 kake...
 
ja kanskje eg e lik gubben din...[:D] men d kan jo hen du ombestem dg angående vogna når magen bynn å veks...du får bynn me oppusing av vugga...
 
åååå men 5 kg i minus skal jeg ikke forakte! men redd æ skal gå på veggan å stikke av før bryllupe, før ja æ har nærva! skikkelige nærva hadde ikke vært så ille om det bare va fæst før mæ å gubben men når alle gjestan kommer da bi d ille!

æ syns å vi har vældi lite alkohol å glass! trur folk må sitte å holde på glassan sine før å ikke bli fri [&:]

vi har 10 kake trur æ at æ fant ut, men hadde ikke gjort nåkka om æ hadde hatt 12 kake. men huske ikke kor mange gjesta dåkker hadde?!

hehe oki vugga først da! så tar vi vogna når vi drar t sverige [8D]
 
ehh...vi hadd 50 te middag og nån å 70 te kaffe og festn..
 
på lokale vi leid va alt av utstyr,glass, bestikk,service
så d slapp vi heldivis å tenk på...
 
husk no bere å ikke snubbel i dørståkken inn te kjerka...før d gjor vimsate eg...[8D]men eg tryna jo ikke..va ingen som la merke tell d heldivis....
 
når ska dåkker te sverige da???
 
åååå da har jo vi næsten d samme, vi har 10 mindre enn d dåkker va...

vet ikke helt når vi skal t sverige, men har lyst å ta meg en tur nedover til umeå den 7-13 juli. eller i august.... skal dere på ferie i år?hvor å når?
 
ja vi ska på ferie..vi begge har ferie i uke 30-31..
tenkt åss en tur te sverige..umeå,østersund..får se om vi kjør lenger sør..har jo bil og e aleina så vi styr jo alt d der sjøl...
meininga va at vi sku bytt kjøkken i ferien..men trur vi begge treng å kom åss bort...[:)] ligg på hotell og nyt litt luxus[:D] kanskje vi tell og me får laga en litn spire....
 
umeå e fint! vi bruke å sove på vännäs camping der... har vært der to år på rad nå å har fryktelig lyst til å dra nå også! blir kiipt å ikke skulle få ferie... men jeg er ferdig med min jobb i august så om typen får fri i august så kan vi pakke å dra på flekken, sånn sett er det greit og ikke ha barn, da må man gjerne planlegge litt mer...
 
ja..faktisk vældi gla før at vi ikke ska fær lamme nå vennepar i år..ha gjort d to år på rad no..åg e greit å vær aleina..så kan man gjør ka man vil og fær kor man vil...
åg så får eg jo min kjære aleina i 14 daga[:D]
 
men vi ha da enno ikke vært på bryllupsreisa..sku vel ha tatt den før d kjem nå unga...[;)]
 
vældi eni, greit å kunne bæstæmme litt sjøl! å særli sia dåkker ikke har vært aleina på ferie på over to år! på tide dåkker tar bryllupsreisa! vi tænke på å ta den til næste år, eller så drar vi til sverige å kjøpe vogn! hadde lyst å dra til syden i år om vi skulle dratt nån plass men no glæde æ mæ til å dra til sverige å kjøpe vogn!
 
jupp...hadd og veldi løst å fær en plass te sydn...men vi ha vært der to år på rad..va inge plass i fjor før da tømt bryllupe pengboka..
og hadd ikke sett før mg sverige som bryllupsreisa da..får ta den te neste år...eventulet i vinter..
 
ser verkeli fram te i mårra..da kjem min sin heim...ska bi gått...han mått jobb en dag ekstra den her uka..men egentli så fær han jo like fort igjen...
e ikke arti å vær græssenka...[:'(]
 
min kar har faktisk ikke vært i sydlige land han, kun i sverige og i finland så hadde vært gøy å dratt til tyrkia eller noe... men har ikke råd vi heller i år, men kanskje til neste år, spørs jo hvor lenge vi må vente på snipp!
vi har også pratet om å dra en tur til london, men det er no mest bare for at alle vil dit... så vi får se hva det ender opp med!

koffer græssenka? skjønne dæ godt, kan ikke du flytte etter han?
 
gressenka-han e borte ofte...
 
vi har hus her og det ligg i sentrum..åg han har ikke plana om å jobb på anlegg restn av live..så snart vi får en snipp så ska han få sg jobb her heime...
åg eg har lite løst å bo på ei lita øy uti havgapet...før d e der han jobb...
 
hohoho ok han jobbe på olje plattform! da skjønne æ dæ vældi vældi gått! har jo fått me mæ at han jobba på annlegg men ante ikke at d va t sjøs, særli ikke sia han kom hjem så ofte... trudde dæm kom 1 gang i mnd... ser dæm som jobbe på snøhvitanlegge e jo aldri heime!
 
hehe...
 
han jobbe ikke på oljeplattform...han e maskinfører..firma han jobb i driv me ett eller anna boligfelt på øya...tru d eller ei så træng dæm bolifelt på ei lita øy åg[;)]...hehe...så når dæm e ferdi der så bi han vel å jobb en anna plass...
 
Back
Topp